https://gateway.trip.ir/api/

چرا در فصل زمستان مسافرت به هند زیاد میشود؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

چرا در فصل زمستان مسافرت به هند زیاد میشود؟

نه فقط مسافران ایرانی بلکه اکثر گردشگران فصل پاییز و زمستان را بهترین زمان سفر به هند میدانند. اما چرا؟ اگر پست های قبلی تریپ را خوانده اید ما درباره مثلث طلایی هند، یعنی شهرهای دهلی، آگرا و جیپور اطلاعاتی را به شما ارائه کردیم و با جاذبه های گردشگری این شهرها آشنا شدید. هند در قسمتی واقع شده است که هم شهرهای ساحلی و بندری دارد و هم شهرهای تجاری، در این میان به علت قرار گیری بی نظیرترین اثر هنری و فرهنگی هند یعنی تاج محل در شهر آگرا، این شهر بسیار مورد توجه گردشگران قرار میگیرد و تلاش میکنند تا در بهترین زمان ممکن به هند سفر کنند تا از نزدیک شاهد معماری فوق العاده ایرانیان در تاج محل باشند.

اگر علاقه مند به ساحل و بندر هم هستید شهر بمبئی و گوآ نقاطی در این کشور هستند که طرفداران زیادی دارند. در ادامه به این موضوع خواهیم رسید که چرا بهترین زمان سفر به هند و بازدید از مثلث طلایی و همچنین بازدید از بمبئی و گوآ، فصل های پاییز و زمستان است. البته این بدان معنا نیست که در سایر فصل ها مسافران به هند سفر نمیکند، بلکه راحتیِ مسافر در این زمان مد نظر قرار گرفته است.

بهترین زمان سفر به هند

بی دلیل نیست که فصل پاییز و زمستان و چند روز نخست فصل بهار را به عنوان بهترین روزهای سفر به مثلث طلایی هند انتخاب کرده اند، چرا که مهمترین چیزی که در مسافرت به یک مکان گردشگری و لذت بردن از سفر باید مورد توجه قرار گیرد، آب و هوای شهر مقصد سفر است. با توجه به قرار گیری کشور هند در بخش جنوب و جنوب شرقی آسیا، در ماه های بهار و تابستان هوا شرجی و گرم است و باران های عجیبی در این زمان ها نیز ایجاد میشود که برای گردشگران جالب نیست. 

هند

افرادی که علاقه مند به مثلث طلایی هند هستند معمولاً با رزرو بلیط هواپیما و یا تور در ماه های بین مهر تا فروردین سفر میکنند، در زمانی که بیشتر شهرهای ایران همچنین کشورهای همسایه، بارانی و برفی است، در هند میتوانید به راحتی از هوای مطبوع لذت ببرید.

اگر علاقه مند به سفر به هند هستید تا دیر نشده میتونید با آژانس تریپ تماس بگیرید و با یه پیشنهاد شگفت انگیز به مثلث طلایی هند سفر کنید. تریپ همیشه در کنار شما است و با پشتیبانی 24ساعته پاسخگوی سوالات شما هستیم 75134000

جیپور کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc