https://gateway.trip.ir/api/

اطلاعیه مهم در خصوص روز سکوت در بالی اندونزی

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 اخبار گردشگری

اطلاعیه مهم در خصوص روز سکوت در بالی اندونزی

بالی در اندونزی واقع شده است و یک مکان فوق العاده زیبا برای گردشگران است، ولی حواستان به روز سکوت در این شهر باشد تا به مشکل برنخورید. اگرقصد رزرو بلیط هواپیما به بالی را دارید که در برخی از اوقات هواپیمایی ماهان به صورت مستقیم این مسیر پروازی را انجام میدهد و یا قصد همراهی با تور بالی را دارید بهتر است دربراه این شهر، آداب و رسوم و گردشگری آن آشنا باشید و مهم تر از همه اینکه درباره روز سکوت در بالی اطلاعات کافی را داشته باشید، این روز یک روز بسیار خاصو متفاوت در این سرزمین است که اگر بدون آگاهی قبای در این تاریخ به آنجا سفر کنید ممکن است از سفر خود لذت کافی را نبرید. در ادامه با بالی و گردشگری آن و همچپنین نکات مورد نیاز در خصوص روز سکوت آشنا خواهید شد. با تریپ همراه باشید.

سفر به بالی

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده است که هوس یک سفر خیلی خاص و جذاب را داشته باشید ولی یا هزینه های بالا شما را منصرف کرده است و یا با مقاصد محبوب گردشگری دنیا آشنا نبوده اید. بالی یکی از مکان های فوق العاده زیبای دنیا است که شاید با آن آشنا نباشید ولی بهتر دیدیم شما را کمی با بالی آشنا کنیم تا شاید در هنگام جستجوی بلیط هواپیما در سیستم تریپ، نرخ پروازهای این مقصد را هم چک کنید.

بالی یک جزیره است واقع در اندوزی در قسمت جنوب شری آسیا، که احتمالا این منطقه را با آب و هوای جذاب آن در فصل زمستان و بهار میشناسند. اندوزی به عنوان بزرگترین کشور مسلمان جهان به شمار میرود که از آن با عنوان جزیره خدایان نیز نام میبرند. 

یکی از مهمترین ویژگی های کشور اندوزی این است که به عنوان بزرگترین مجمع الجزایر جهان شناخته میشود و در این میان یکی از این جزایر، بالی نام دارد که همه ساله مسافران زیادی از ایران به آنجا سفر میکنند.

دین مردم این جزیره، هندو میباشد و در حدود 3 میلیون نفر در آن زندگی میکنند. این جزیره به خدای یکتا ایماندارند و بت پرست نیستند، چیزی که شاید تصور شما را در خصوص نام جزیره خدایان بر هم بزند!

جاذبه های گردشگری بالی

از مهمترین جاذبه های گردشگری این منطقه میتوان به پارک آبی، غواصی و تفریحات آبی، معابد، مزارع و جنگل های فوق العاده زیبا اشاره کرد که معمولاً در تورهای یک هفته ای میتوان همه آنها را بازدید کرد. در خصوص رزرو هتل خارجی هم میتوانید از سیستم رزرواسیون بلیط و هنل تریپ استفاده نمایید.

بالی

روز سکوت بالی

عید مردم بالی که همان کریسمس نیز به شمار میرود با روز سکوت شروع میشود، در واقع از ساعت 6 صبح 25 مارچ تا 6 صبح 26 مارچ کلیه فعالیت ها در شهر بالی تعطیل میباشد. حتی در این روز فرودگاه نیز تعطیل است و اگر رفت و آمدی در شهر داشته باشید جرم محسوب میشود. در این روز صد درصد سکوت است.

یک روز قبل از آغاز روز سکوت، مراسم هوگو هوگو برگزار مییشود که رفت و امد را مختل میکند. در این روز خیلی از افراد محلی به سمت روستاهای خود میروند تا برای روز 25 مارچ آماده شوند.

با توجه به نکات بالا، 2 نکته بسیار مهم را در خصوص رزرو هتل رعایت نمایید.

1- از جابه جایی هتل ها در روز 24 و 25 مارچ جدا خودداری بفرمایید.

2- اگر در این تاریخ ها در شهر بالی هستید، بهترین هتل ها بریا گردشگران، هتل های ریزورت و ساحلی است.

اگر دز هتل آپارتمان های 3 یا 4 ستاره اقامت داشته باشید احتمالاً با قوانین موجود، محبوس خواهید شد! بنابر این به نکات نوشته شده بسیار اهمیت دهید تا در سفر به بالی به مشکل بر نخورید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc