https://gateway.trip.ir/api/

چرا همه افراد علاقه دارند به بانکوک سفر کنند؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

چرا همه افراد علاقه دارند به بانکوک سفر کنند؟

بانکوک یکی از شهرهای بسیار معروف در جنوب شرق آسیا است که همه افراد از آن حرف میزنند ولی علت معروفیت بانکوک چیست؟ بعضی وقتها که به دنبال آفرهای هیجان انگیز برای سفر میگردید نام بانکوک را هم در صفحات روزنامه ها و هم در سایت ها مشاهده میکنید، اما چقدر درباره این شهر اطلاعات دارید؟ آیا میدانید بهترین زمان سفر به بانکوک چه زمانی است؟ آیا درباره جاذبه های گردشگری این شهر اطلاعاتی دارید؟ ما دوست داریم که شما با اطلاعات کامل به بانکوک سفر کنید و زمانی که تصمیم میگیرید بلیط هواپیما رزرو کنید، هدفتان را مشخص کرده باشید و آگاهانه سفر کنید.

جاهای دیدنی بانکوک

تایلند در جنوب شرقی آسیا، در بالای مالزی و در کنار میانمار و کامبوج قرار گرفته است، پایتخت این کشور بانکوک است و بسیار جای دیدنی و جذابی است، بانکوک در جنوبی ترین بخش کشور تایلند و در کنار خلیج تایلند واقع شده است، در این قسمت شاهد هوای معتدل و نسبتاً شرجی هستیم و اقتصاد کشور بر مبنای جذب توریست پیش میرود.

در این شهر توریستی میتوانید در رودخانه چائو فرایا قایق سواری کنید، اینجا جایی شبیه به ونیز است و تجربه بی نظیر قایق سواری در شهر را میتوانید تجربه نماییید.

خرید در بازارهای مختلف بانکوک که هر کدام دارای ویژگی های خاصی هستند و همچنین پوشاک آنها هم ارزان است و هم با کیفیت، تجربه عالی برای افرادی است که به بانکوک سفر میکنند.

از دیگر جاذبه های بانکوک میتوان به پارک لومپینی، دریم ورلد، بازار شناور شهر تاریخی آیوتایا، مزرعه تمساح ها و سافاری و شنا کردن در آب های خلیج تایلند اشاره کرد.

بانکوک

غذاهای خوشمزه بانکوک

از غذاهای خوشمزه این منطقه میتوان به پاستای سرخ شده، نودل، برنج و اردک، سالاد سبز تند، مرغ در سوپ نارگیل، مرغ کاری، توپ سیب زمینی و پنکیک خوشمزه آن اشاره کرد. به طر کلی در این منطقه ادویه حرف اول را میزند و کسانی که تجربه سفر به جنوب شرقی آسیا را دارند و چندین بار با خرید بلیط هواپیما به این منطقه سفر کرده اند میدانند که طعم غذاهای بانکوک بسیار عالی است و البته باید در جاهای خوب غذا خورد، یکی از مناطقی که مسافران نیز برای غذا جذب آن میشوند محله چینی ها در بانکوک است.

بهترین زمان سفر به جنوب شرق آسیا

فصل پاییز، زمستان و ابتدای بهار به عنوان بهترین زمان سفر به شهرهای جنوب شرقی آسیا از جمله بانکوک شناخته میشود. اگر در این زمان ها به بانکوک سفر کنید هوا مطبوع است و رطوبت نیز در پایین تر حد قرار دارد، درست در مقابل تابستان که سفر به این منطقه به علت شرجی بودن برای بسیاری از افراد آزار دهنده است.

آنچه که مردان درباره سفر به بانکوک باید بدانند!

تور بانکوک

ما در تریپ در تلاش هستیم تا با ارائه بهترین خدمات در کنار قیمت های شگفت انگیز، تجربه بی نظیر سفر به بانکوک را برای مسافران به ارمغان بیاوریم. شما در هر لحظه که تصمیم گرفتید تا به جنوب شرق آسیا سفر کنید میتوانید با تریپ تماس بگیرید تا بهترین خدمات را در اختیار شما قرار دهیم.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc