https://gateway.trip.ir/api/

گوآ کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

گوآ کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

کشور هند کشوری با وسعت بالا است که شهرهای توریستی زیادی دارد که می‌توانید به آنجا سفر کنید و لذت ببرید؛ مثل شهر آگرا، جیپور یا دهلی. اما اگر بخواهیم شهرهای مختلف آن را بررسی کنیم به شهری ساحلی به نام گوا می‌رسیم که بسیار زیبا و دیدنی است و مقصد سفر بسیاری از گردشگران جهان به شمار می‌آید. گوا بزرگترین مراکز تفریحی ساحلی را در هند دارد. سفر به این شهر زیبا مخصوصاً در فصل پاییز و زمستان طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. در این دو فصل، هوا مطبوع تر است و بسیاری از افرادی که از این مقصد دیدنی در هند باخبر هستند با رزرو بلیط هواپیما خود را برای یک سفر هیجان انگیز آماده می‌کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا ببینیم اصلا گوا کجاست و جاذبه های گردشگری آن را با هم مرور کنیم.

گوآ کجاست؟

گوا شهری ساحلی در هندوستان است که وسیع ترین سواحل و مراکز تفریحی ساحلی را در هند دارد. در واقع گوا یک شهر بندری در جنوب غربی هند است و آب و هوای گرمسیری دارد. این منطقه از هند به دلیل سواحل شنی نقره ای و آب های فیروزه ای شهرت زیادی در بین گردشگران به دست آورده است.

جاهای دیدنی گوا

ساحل پالولم را شاید بتوان تمیز ترین، زیباترین و مهم ترین قسمت بندر گوا دانست که شما را به یاد میامی می‌اندازد. این منطقه در واقع مخصوص کسانی است که اهل خوشگذرانی هستند؛ بنابراین سطح قیمتی ارائه خدمات آنها برای گردشگران نسبتاً بالاست.

کلیسای قدیمی گوا جایی است که میراث جهانی به آن اهمیت زیادی داده است و با قدمت زیادی که دارد با ارزشمنذترین بنای این منطقه تاریخی به شمار میرود.

فورت آگوآدا نیز در هنگام غروب خورشید جای بسیار دیدنی میباشد. از دور بنای این مجموعه همانند برج کبوترخانه های ایران میماند و کمی هم به فانوس های دریایی شبیه است.

از دیگر مکان های گردشگری این شهر میتوان به کلیسای پانجیم، معبد شری مانگشی، ساحل ماجوردا و رستوران های این شهر اشاره کرد که غذاهای هندی جالب و خوشمزه ای دارند.

همچنین فراموش نکنید که در سفر به گوا از دونا پائولا دیدن کنید، جایی که با توجه به چشم اندازه وق العاده آن جای بسیار مناسبی برای عشاق و زوج های جوان برای عکاسی است.

تور گوا

تور گوا

برای اینکه به بهترین پکیج تور گوا دسترسی داشته باشید به شما توصیه میکنیم که در اولین فرصت با شماره تلفن 75134000 ( با کد تهران ) تماس حاصل فرمایید تا کارشناسان بخش تور هند و گوا در آژانس تریپ بهترین نرخ های آفری را در اختیار شما قرار دهند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc