https://gateway.trip.ir/api/

آگرا کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

آگرا کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

در این پست از وبلاگ تریپ با شهری آشنا خواهید شد که هر گردشگری که در جست و جو بلیط هواپیما برای سفر است باید با جاذبه های گردشگری آن آشنا باشد. بیایید سفری داشته باشیم به هند، این کشور دیدنی با جاذبه های فراوان و شهرهای مختلفی که هر کدام داستانهای شنیدنی برای گردشگران دارند. بیشتر مسافران با شنیدن نام هند، شهرهای بمبئی و دهلی به ذهنشان میرسد ولی در اینجا قصد داریم شما را با شهر آگرا یا آگره آشنا کنیم. این شهر زیبا را میتوانید در تور هند تجربه کنید، در ادامه با آگرا آشنا خواهید شد.

آگرا کجاست؟

شکل کشور هند را اگر مثل یک لوزی در نظر بگیریم، آگرا در بخش شمالی این لوزی قرار گرفته است. اگر بلیط هواپیما به پایتخت هند یعنی دهلی رزرو میکنید بهتر است بدانید از دهلی تا آگرا را میتوانید در کمتر از 3 ساعت با تاکسی بروید.

میگویند نام آگرا به معنی بهشت است و در زمان شاه جهان این شهر از اهمیت بسیار بالایی برخوردار بوده است چنان که مهم ترین اثر گردشگری کشور هند را در این شهر خواهید دید که در ادامه به شما معرفی خواهیم کرد.

فاصله آگرا تا بمبئی

بمبئی یک شهر ساحل زیبا در کشور هند است که در جنوب غربی کشور هند قرار گرفته است و قطعاً نمیتوان سفر به هند را کامل دانست اگر به این شهر سفر نکرده باشید! موقعیت آگرا نسبت به بمبئی جوری است که در حدود 20 ساعت با قطار با یکدیگر فاصله دارند و برای بازدید از آن باید برنامه ریزی دقیقی داشته باشید و بهترین راه برای استفاده کامل از سفر به هند، رزرو تور ترکیبی هند است که از سوی آژانس تریپ به شما معرفی میشود.

جاذبه های گردشگری آگرا

در هند جاذبه های گردشگری مختلفی برای بازدید وجود دارد ولی مهمترین اثر گردشگری هند در شهر آگرا قرار گرفته است، در ادامه به این جاذبه گردشگری و سایر مکان های دیدنی آگرا نگاهی خواهیم داشت.

تاج محل

تاج محل

مهمترین و دیدنی ترین و البته جذاب ترین اثری که اتفاقاً به دست معماران ایرانی ساخته شده است و در آگرا وجود دارد تاج محل است که حتماً نسبت به آن شناخت نسبی دارید و عکس های زیبای آن را دیده اید. بازدید از این مکان هنگام طلوع خورشید و زمانی که طیف نورهای گسترده بر آ افتاده است بسیار دیدنی و خیره کننده است. برای بازدید از این محل باید بلیط ورودیه تهیه کنید و اگر در زمان های تعطیلی به آنجا میروید حواستان به صف های طولانی خرید بلیط باشد.

برای بازدید این اثر میتوانید از 6 صبح تا 6 عصر اقدام نمایید و به آدرس Taj Mahal, Dharmapuri, Forest Colony, Tajganj, Agra, Uttar Pradesh مراجعه نمایید.

آگرا فورت

آگرا فورت

آگرا فورت یک قلعه است که در آگرا واقع شده است و از ساعت 6 صبح تا 7 بعدازظهر میتوانید از این جاذبه دیدنی بازدید نمایید. مبلغ ورودیه آن در حدود 8 دلار است و بهتر است بدانید در مرکز شهر قرار گرفته است. این قلعه توسط مغولان ساخته شده است و درون آن از تالار آیینه، سالن انتظار عموم و خاص تشکیل شده است. بهترین زمان بازدید از آگرا فورت، قبل از ظهر میباشد تا زمان کافی برای بازدید را داشته باشید.

تاج محل کوچک

تاج محل کوچک

تاج محل کوچک از سنگ مرمر ساخته شده است و بی نطیرترین سنگ تراشی ها در این بنا به چشم میخورد. وسعت آن شاید به اندازه یک ششم تاج محل باشد ولی چیزی از زیبایی کم ندارد. برای دیدن آن میتوانید از ساعت 8 صبح تا 10 شب اقدام کنید که در برخی از ماه ها این ساعت تغییر میکند.

رودخانه یامانا

رودخانه یامانا

از کنار این شهر دوست داشتنی رودخانه ای عبور میکند به نام یامانا، که در طول روز میتوانید در کنار آن قدم بزنید و شاهد ماهیگیری برخی از افراد نیز باشید. این محل برای استراحت و نشستن چند ساعته نیز مناسب میباشد.

تور هند

همانطور که پیش تر درباره آن صحبت کردیم، بهترین راه بازدید از هند استفاده از تورهای ترکیبی شهرهای مختلف این کشور است که بهترین راه مطلع شدن از آنها تماس با تریپ به شماره 75134000 میباشد. همچنین رایج ترین راه برای مطلع شدن از تفاوت نرخ های پرواز، جست و جوی بلیط هواپیما در تریپ است که بهترین نرخ هواپیما را برای افرادی که قصد سفر هوایی و خرید بلیط هواپیما دارند را فراهم کرده است.

گوآ کجاست و چه جاذبه های گردشگری دارد؟

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc