https://gateway.trip.ir/api/

شاید باورتان نشود ولی اینجا دبی است!

به روز رسانی: 04 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

شاید باورتان نشود ولی اینجا دبی است!

باور کنید اینجا دبی است، شهری که فقط چند کیلومتر با ایران فاصله دارد ولی آرزوی خیلی ها شده که به اینجا سفر کنند و از تفریحات دبی بهره مند شوند! اینجا همان جایی است که در چند دهه گذشته بیابانی بود که حتی نگاه کردن به آن هم حالتان را بد میکرد! اما حالا چه شده است؟ اینجا را میتوان نیویورک آسیا دانست! برج های دبی انقدر زیبا هستند که سر به زیری را فراموش خواهید کرد! باید به دبی سفر کرد و از این همه تفریحات لوکسی که برای گردشگران آماده کرده اند لذت برد. این کار به راحتی با خرید یک بلیط رفت و برگشت هواپیما و دریافت ویزا امکان پذیر است. گرفتن ویرای این شهر آنقدرها هم سخت نیست فقط باید به نکات ریزی دقت نمایید که کارشناسان تریپ به شما خواهند گفت و کارهای ویزای شما را نیز انجام خواهند داد. بعد از دریافت ویزا، میتوانید بلیط هواپیما رزرو کنید و یا با تور دبی همراه باشید تا از خدمات کامل بهره مند شوید. در ادامه به هیجان انگیز ترین تفریحات دبی اشاره خواهیم کرد تا متوجه شوید اینجا دبی است شهر در چند کیاومتری ایران!

هیجان انگیز ترین دیدنی های دبی

شما در دبی حتی در روزهای بسیار گرم میتوانید از مجموعه سر بسته ای که برای اسکی و برف بازی تهیه شده است استفاده کنید.

دبی

بلندترین برج های دنیا را میتوانید در این شهر توریستی تماشا کنید و به زودی نیز بلندترین برج دنیا نیز در این مکان افتتاح خواهد شد.

دبی

سواحل دبی و بخش مارینا که گران قیمت ترین هتل ها در این بخش هستند جای فوق العاده هیجان انگیزی برایتان خواهد بود.

دبی

سافاری در دبی و بیابان نوردی و شتر سواری از دیگر تفریحات دبی است که در پاییز و زمستان میتوانید به راحتی تجربه نمایید.

دبی

خیابان های دبی جایی است که ابهت این شهر ساخته شده در بیابان را متوجه خواهید شد و ماشین سواری در خیابان ها نیز تجربه جالبی خواهد بود.

دبی

تور دبی را همراه تریپ باشید

اگر علاقه دارید به این شهر هیجان انگیز واقع در کشور امارات متحده عربی سفر کنید میتوانید بلیط هواپیما دبی را جستجو کنید و از میان پروازهایی که همه روزه به این مقصد صورت میگیرد یکی را رزرو کنید، اما فراموش نکنید که برای سفر به دبی ویزا لازم است و همچنین سفر در قالب تور بسیار به صرفه تر خواهد بود. تریپ همیشه در کنار شما است و میتوانید از راهنمایی های همکاران ما برای خرید یک تور بسیار عالی به دبی استفاده نمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc