https://gateway.trip.ir/api/

بلندترین برج دنیا را در دبی مشاهده خواهید کرد

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

بلندترین برج دنیا را در دبی مشاهده خواهید کرد

دیدن زیباترین ترین، مهیج ترین و بلندترین برج دنیا در دبی برای ماجراجویان و علاقه مندان به سفر و گردشگری حتماً بسیار هیجان انگیز است. این اتفاق به زودی با رونمایی از برج خلیج دبی اتفاق خواهد افتاد. این برج که در سال 2020 افتتاح می شود و شما با ورود به این شهر شاهد بلندترین آسمان خراش دنیا خواهید بود. زیبایی این ساختمان با اینکه هنوز به بهره برداری نرسیده است کاملا از روی سازه های آن مشخص است و با توجه به سابقه درخشان کشور امارات متحده عربی در ساخت برج ها و آسمان خراش ها با معماری تحسین بر انگیز، شاهد ورود میلیون ها گردشگر به این منطقه خواهیم بود.

اگر قصد دارید به این منطقه سفر کنید تا از این برج دیدن کنید باید تا اواسط سال 2020 صبر کنید، در آن هنگام با خرید بلیط هواپیما به راحتی می توانید به این منطقه سفر کنید و شاهد بلندترین و هیجان انگیزترین و البته بلندترین برج دنیا باشید. گفته می شود این برج پس از اتمام ارتفاعی در حدود 930 متر خواهد داشت و برای دیده بانی نیز از آن استفاده خواهد شد.

سفر به دبی

معمولاً کشورها با ساخت بناهای مختلف هیجان انگیز سعی میکنند توریست ها را برای درآمدزایی به سمت خودشان جذب کند، دبی نیز تا چند سال پیش جایی چون بیابان بود که توانست با سازه های غول پیکر خود را در میان شهرهای توریستی نه تنها معرفی کند بلکه به عنوان شناخته شده ترین آنها نیز درآمدهای بسیاری کسب کرد. گردشگری روز به روز در این منطقه گسترش یافت و با کسب رتبه های مختلف ایرلاین امارات، این کشور جایگاه ویژه ای نیز در دنیا پیدا کرد.

ایرانیان نیز با دریافت ویزا، به این کشور و بزرگترین و معروف ترین شهر آن یعنی دبی سفر میکنند، اگر شما هم تمایل دارید که به این منطقه سفر کنید می توانید با خرید تور دبی تریپ از قیمت پایین برای سفر به این منطقه استفاده نمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc