https://gateway.trip.ir/api/

کدام منطقه تفلیس به عنوان مرکز شهر شناخته می شود؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

کدام منطقه تفلیس به عنوان مرکز شهر شناخته می شود؟

اکثر گردشگران علاقه دارند تا در مرکز یک شهر هتل رزرو کنند، اما آیا می دانید مرکز شهر تفلیس کجاست و چه نام دارد؟ تفلیس به عنوان قطب گردشگری کشور گرجستان شناخته می شود و اگر علاقه مند به یک سفر خارجی باشید حتماً تفلیس نیز در میان این لیست جای خواهد داشت. تفلیس شهری است که بیش از 2 میلیون نفر در آن ساکن هستند و خیلی کم با موضوع ترافیک درگیر هستند. این شهر بسیار آرام است و مخصوص افرادی است که دوست دارند در سفر ریلکس کنند و خود را از هیاهوی شهرهای صنعتی همچون تهران دور کنند.

اگر به فکر سفر به تفلیس هستید و قصد دارید خارج از تور به این شهر سفر کنید نیازمند سه مدرک مهم هستید که در فرودگاه تفلیس از شما خواسته می شود. بلیط هواپیما رفت و برگشت تفلیس - واچر رزرو هتل - بیمه مسافرتی

مرکز شهر تفلیس

مرکز شهر جایی است که بیشترین نزدیکی را به مهم ترین مراکز گردشگری یک شهر دارد و یا بزارها و مراکز خرید اصلی شهر در آنجا تمرکز دارند. منطقه ای که چنین خصوصیتی را در تفلیس داشته باشد منطقه آبانوتوبانی (Abanotubani) است. در اینجا به جاذبه های تاریخی و گردشگری شهر بسیار نزدیک خواهید بود و با رزرو هتل در مرکز شهر می توانید هم در کرایه های خود صرفه جویی کنید و هم برای صرف میان وعده و استراحت به هتل بازگردید.

قلعه نارین تفلیس که در یک تپه واقع شده است و از بیشتر جاهای شهر نما دارد در این منطقه واقع شده است. از این قلعه برای دفاع در برابر جنگ ها استفاده می شده و در واقع برج دیده بانی بوده است.

از دیگر مکان های گردشگری که در این منطقه واقع شده است به حمام سولفوری، آبشار و رودی که در نزدیکی قلعه است و نزدیکی به خیابان معروف روستاولی که معروفیت آن همچون خیابان استقلال استانبول است می توان اشاره کرد.

به شما توصیه می کنیم از پیشنهادهای ویژه تور تفلیس که برخی از اوقات از سوی تریپ در اختیار کاربران قرار می گیرد استفاده کنید تا با هزینه خوب و معقول به این شهر مسافرت داشته باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc