https://gateway.trip.ir/api/

جاذبه های گردشگری منطقه بی اوغلو استانبول کدامند؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 جاذبه های گردشگری

جاذبه های گردشگری منطقه بی اوغلو استانبول کدامند؟

همانطور که می دانید در شهر توریستی استانبول منطقه های مختلفی وجود دارد که در اینجا قصد داریم منطقه بی اوغلو را به شما معرفی نماییم. کشور ترکیه که در شمال غربی ایران واقع شده است به علت دوران های بیزانس و عثمانی که گذرانده است، و به علت آب و هوای مطبوعی که دارد مسافران زیادی را جذب خود می کند. آثار گردشگری که در شهر استانبول واقع شده است از سایر شهرهای کشور ترکیه بیشتر است. درست است که آنکارا پایتخت ترکیه به شمار می رود اما اکثراً مسافرینی که به پایتخت ترکیه سفر می کنند به علت کارهای مربوط به وقت سفارت و کارهای تجاری است. مسافرینی که قصد گشت و گذار دارند به شهر استانبول سفر می کنند و افرادی که در تابستان به فکر استفاده از دریا و آفتاب گرفتن هستند به شهر آنتالیا می روند. از جمله شهرهایی که طرفداران خاص خود را دارد نیز می توان به ازمیر اشاره کرد. حال که به شهرهای مختلف کشور ترکیه اشاره کردیم لازم است درباره استانبول نکته ای را به شما بگوییم.

استانبول مناطق مختلفی دارد که از لحاظ گشت و گذار و رزرو هتل بهتر است با آنها آشنا باشید. منطقه بی اوغلو که در ادامه درباره آن توضیحاتی خواهیم داد یکی از مهمترین مناطق گردشگری استانبول به شمار می رود.

منطقه بی اوغلو استانبول Beyoğlu 

این منطقه را در قسمت غربی استانبول یعنی در بخش اروپایی آن قرار گرفته است. این منطقه از پارک ها، موزه ها و مراکز گردشگری مهم استانبول تشکیل شده است. اگر بخواهید بعد از خرید بلیط هواپیما به دنبال رزرو هتل بگردید یکی از بهترین گزینه های موجود، رزرو هتل در منطقه بی اوغلو استانبول می باشد.

برج گالاتا که تا دیر زمانی به عنوان نماد اصلی و مرتفع ترین بنای شهر استانبول شناخته میشد در این منطقه قرار گرفته است. بر فراز این برج رستورانی قرار دارد که در صورت استفاده از آن می توانید بخش اعظمی از تنگه بسفر را در هنگام صرف ناهار تماشا کنید. البته برای بازدید از سایر طبقات این برج نیز باید بلیط ورودیه تهیه نمایید.

درست در آن طرف برج گالاتا و در واقع در ابتدای خیابان استقلال میدان تکسیم قرار دارد که به عنوان نماد اصلی مرکز شهر استانبول شناخته می شود. خیابان استقلال هم که معروفترین خیابان این شهر است که تا پاسی از شب مغازه ها و رستوران های آن باز هستند. در واقع معروف ترین بخش شهر که همه گردشگران از آن بازدید می کنند اینجا است.

اگر اهل موزه و فرهنگ شناسی هستید 3 موزه با نام های هنر و معاصر، پرا و موزه معصومیت در منطقه بی اوغلو قرار گرفته است. همچنین یکی از چیزهای جالب در محله بی اوغلو پارک مینیاتوری است که به شما پیشنهاد می کنیم در بازدید از این شهر حتماً از آن بازدید کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc