https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

گردشگرانی که برای خرید به استانبول می آیند بیشتر در سلطان احمد، تکسیم، بشیکتاش و کادیکوی می روند، به خصوص میدان تکسیم کند به دلیل مراکز خرید بسیاری که دارد معروف است.
البته وقتی از تکسیم نام برده می شود، مراکز خرید تنها گزینه خرید نیستند. خیابان استقلال که تنها یک پیاده روی از میدان تکسیم فاصله دارد، دارای گزینه ها، فروشگاه های فراوانی برای خرید است.
به همین دلیل، یکی از جالب ترین چیزها برای کسانی که به استانبول سفر می کنند، مراکز خرید نزدیک به تقسیم است. مراکز خرید زیادی در این منطقه از استانبول وجود دارد، که می توانید به راحتی از میدان تکسیم به آنها دسترسی پیدا کنید. 
در میان آنها مرکز خرید بی اوغلو ایش  یکی از بهترین مراکز خرید استانبول است، به خصوص برای کسانی که می خواهند لباس ارزان تهیه کنند، مرکز خرید بی اوغلو بهترین گزینه است.
مرکز خرید بی اوغلو ایش یکی از معروف ترین مراکز خرید در استانبول است، که در آن شما می توانید تمامی اجناس مورد نظر خود را با نازل ترین قیمت خریداری کنید.
این منظقه به دلیل داشتن هتل ها، رستوران ها و کافه های بسیاری که دارد همواره مورد توجه گردشگران خارجی به خصوصو ایرانیان است.

آشنایی با مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

آشنایی با مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

آشنایی با مرکز خرید بی اوغلو

مرکز خرید بی اوغلو ایش یکی از مراکز خرید قدیمی در استانبول است. با ورود مهاجران و گردشگران خارجی به ترکیه در قرن نوزدهم میلادی، بسیاری از دفاتر مهم در این منطقه شکل گرفت از جمله ی آن ها می توان به سفارتخانه های اروپایی اشاره کرد.
به همین علت است، منطقه ی بی اوغلو در استانبول چهره ای اروپایی به خود گرفته است.
مرکز خرید بی اوغلو ایش در استانبول، در واقع یک مرکز خرید متنوع از انواع محصولات برای گردشگران است. در این مرکز خرید گردشگران خارجی و مردم محلی می توانند انواع پوشاک زنانه؛ مردانه و بچگانه، کیف و کفش، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم الکترونیکی، انواع زیورآلات  را از برند های معروف بین المللی مانند منگو، زارا، اچ اند ام، کوتون ، ال سی وایکیکی، آدیداس، گوچی، نایک، دفکتو و دیگر برند ها با ارزان ترین قیمت تهیه کنند. 
نکته ی مورد توجهی که این مرکز خرید را از سایر مراکز خرید مجزا می کند، قیمت لباس ارزان در استانبول و قیمت مقرون به صرفه اجناس در این مرکز خرید است.
در اطراف این مرکز خرید و در محله بی اوغلو هتل ها و هتل آپارتمان های فراوانی وجود دارد، که شما بسته به بودجه خود می توانید در آنها اقامت کنید.
همچنین این منطقه دارای رستوران های بسیار مدرن و لوکس، انواع کافی شاپ ها متنوع، موسیقی زنده در خیابان را ارائه می دهد. 

چگونه به مرکز خرید بی اوغلو ایش در استانبول برویم ؟

محله ی بی اوغلو در شمال خلیج طلایی استانبول قرار دارد، این منطقه دارای جاذبه های توریستی مانند سلطان احمد، بازار بزرگ استانبول، پل گالاتا است، که شما می توانید از آن ها دیدن کنید.
علاوه بر این این منطقه در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد و دسترسی شما را برای رفتن به مر کز خرید بی اوغلو بسیار آسان می کند. این دو منطقه جزو شناخته شده تریم مناطق استانبول هستند.
برای رفتن به مرکر خرید بی اوغلو ایش استانبول شما می توانید از میدان تکسیم سوار تراموا شوید و تنها بعد از چند دقیقه به مرکز خرید بی اوغلو برسید.

آدرس مرکز خرید بی ‎اوغلو ایش استانبول  : Turkey, Istanbul, middle of Independence Street
ساعت کار مرکز خرید بی ‎اوغلو ایش استانبول : همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

شما می توانید برای اطلاع از قیمت تور ۸ روزه استانبول و تور استانبول تابستان به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورهای مسافرتی را به صورت آنلاین و بدون واسطه تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول

مرکز خرید بی اوغلو ایش در کجای استانبول قرار دارد ؟

مرکز خرید بی اغلو ایش در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال قرار دارد.

ساعت کار مرکز خرید بی اوغلو ایش استانبول کی می باشد ؟

ساعت کار مرکز خرید بی ‎اوغلو ایش استانبول همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc