https://gateway.trip.ir/api/

در پروازهای داخلی از چه نوع هواپیمایی استفاده می شود؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 دانستنی های سفر

در پروازهای داخلی از چه نوع هواپیمایی استفاده می شود؟

اگر قصد دارید به شهرهایی مثل کیش، شیراز یا مشهد به صورت خانوادگی و با هواپیما سفر کنید بهتر است با نوع هواپیما و چیدمان صندلی آن آشنا باشید. در پروازهای داخلی که حدود 2 ساعت در هواپیما هستید، همیشه افراد علاقه دارند تا با آشنایان خود در کنار هم بنشینند ولی خب هر نوع هواپیمایی یک چیدمان صندلی مخصوص به خود را دارد. اگر قبل از خرید بلیط هواپیما اطلاعاتی در خصوص نوع هواپیما ندارید باید به شما عرض کنیم در خیلی از مواقع استاندارد خاصی برای یک مسیر وجود ندارد ولی در هر صورت مدل ها نیز محدود هستند و قبل از گرفتن کارت پرواز می توانید از مسئول گیت راهنمایی بگیرید. ما در اینجا به 3 نوع پرواز اشاره داریم که تقریباً در تمام پروازهای داخلی از یکی از این مدل ها استفاده می شود.

بلیط هواپیما داخلی

سریع ترین راه برای رسیدن به یک مقصد داخلی، استفاده از هواپیما است که به راحتی می توانید آن را رزرو نمائید، در واقع خرید بلیط هواپیما متداول ترین شیوه سفر است، که از پر رفت و آمد ترین مسیرهای داخلی نیز می توان از شهر مشهد و جزیره کیش نام برد. ایرلاین های مختلفی نیز وظیفه حمل و نقل شما را بر اساس خریدی که انجام داده اید به عهده خواهند گرفت برای مثال ایرلاین های زاگرس، کیش ایر، قشم ایر و ماهان همه روزه به مقصدهای مختلفی در کشور پرواز رفت و برگشت انجام می دهند. حتی ممکن است در روز بیش از 7 بار با شماره پروازهای مختلف از یک ایرلاین به یک شهر پرواز انجام شود. اگر علاقه مند به دریافت اطلاعات از نوع چیدمان صندلی های این پروازها هستید در ادامه تصاویر آنها را برای شما آورده ایم.

ایرباس 320

در برخی از ایرلاین ها مثل زاگرس با ایرباس 320 مواجه خواهید شد که چیدمان صندلی های این هواپیما قابل توجه است.

ایرباس 320

بوئینگ MD

معمولاً در مسیرهایی مثل کیش و مشهد ایرلاین های زیادی از بوئینگ MD استفاده می کنند برای مثال پرواز کیش ایر را اگر در هنگام رزرو بلیط هواپیما کیش دیدید به احتمال زیاد این نوع پرواز بوئینگ MD میباشد.

بوئینگ MD

فوکر 100

در مسیرهای کوتاه که هم مسیر کوتاه است و هم مسافرین کمی وجود دارند از این نوع پرواز استفاده می شود و همانطور که از نام آن مشخص است در بهترین حالت 100 نفر در آن جای می گیرند.

فوکر 100
 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc