https://gateway.trip.ir/api/

چیدمان صندلی های هر هواپیما به چه صورت است؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 دانستنی های سفر

چیدمان صندلی های هر هواپیما به چه صورت است؟

اگر خانوادگی با هواپیما سفر می کنید دانستن نوع چیدمان صندلی ها به شما در کنار هم نشستن در طول مدت زمان پرواز کمک خواهد کرد، به همین علت این پست از وبلاگ تریپ را به موضوع چیدمان صندلی هواپیما اختصاص داده ایم. همانطور که می دانید مدل های مختلف هواپیما در شرکت های بوئینگ و ایرباس تولید می شود که در همه فرودگاه های جهان از آنها استفاده می شود. ما در این دو شرکت هواپیمایی مدل های مختلفی را شاهد هستیم که هر کدام چیدمان خاصی دارند، مثلاً اگر خانواده شما چهار نفره است بهتر است بدانید در ایرباس نوع 600-300 در ردیف وسط می توانید چهار نفر کنار هم بنشینید. در برخی دیگر می توانید به دو دسته ی دو نفره تقسیم شوید، اما باید بدانید که در کدام نوع فقط 3 نفر کنار هم می توانند بنشینند.

صندلی انواع هواپیماهای مسافربری

در اینجا فقط به تعدادی از مهم ترین ایرلاین هایی که ممکن از بعد از خرید بلیط هواپیما در مسیرهای خارج از کشور با آن ها سر و کار داشته باشید را به عنوان نمونه برای شما توضیح دهیم. در ادامه و در پس تهای بعدی درباره نوع هواپیما در مسیرهای داخلی نیز صحبت می کنیم تا با این نوع پروازها نیز آشنا شوید. همانطور که در بالا گفته شد، دو شرکت اصلی هواپیمایی که در تولید هواپیماهای مسافربری در صنعت گردشگری شناخته شده هستند شرکت ایرباس و شرکت بوئینگ هستند که با آنها آشنا خواهید شد.

صندلی هواپیما ایرباس

درباره این شرکت بسیار چیزها می توان نوشت، می توان از بزرگی این شرکت خیلی جاها صحبت کرد اما به چند جمله برای شما بسنده می کنیم تا بیشتر درباره نوع چیدمان صندلی ها صحبت کنیم، ایرباس در فرانسه واقع شده است و در واقع یک شرکت بزرگ اروپایی است، هواپیمای معروف کنکورد که با سرعت 2 برابر مافوق صوت پرواز می کرد محصول این شرکت و با همکاری بریتانیا ساخته شده بود. این شرکت نیمی از هواپیماهای مسافربری جهان را تولید کرده است.

چیدمان صندلی ایرباس 320

چیدمان صندلی ایرباس 320

صندلی هواپیما بوئینگ

این شرکت آمریکایی و چند ملیتی را می توان به عنوان بزرگترین تولید کننده هواپیماهای مسافربری در جهان معرفی کرد که با ساخت بوئینگ 747 توانست صنعت هوانوردی را به شدت تحت تأثیر قرار دهد. نام بوئینگ از نام مدیریت آن یعنی ویلیام بوئینگ گرفته شده است.

این شرکت هواپیمایی سال ها قبل از ایرباس تأسیس شده بود به همین علت آن را به عنوان اولین شرکت هواپیمایی جهان که البته بزرگترین نیز می باشد معرفی کرده اند.

چیدمان صندلی بوئینگ 747

چیدمان صندلی بوئینگ 747

چیدمان صندلی بوئینگ 737

چیدمان صندلی بوئینگ 737

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc