https://gateway.trip.ir/api/

چه وسایلی لازم است به استانبول ببریم؟

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

چه وسایلی لازم است به استانبول ببریم؟

به طور کلی هر سفری نیازمند یک سری وسایل است که در سفر به استانبول نیز فارغ از نوع سفر به یک سری وسایل نیاز خواهید داشت. با توجه به دغدغه هایی که مسافران برای اولین سفر خود به شهر استانبول در کشور تزکیه دارند، بهتر دیدیم در خصوص وسلیلی که بهتر است همراه شما در این سفر باشد مطالبی به شما ارائه دهیم. همه افراد دوست دارند تا در هر سفری ضمن کسب تجربه، خوش باشند و فارغ از موضوعات مختلف به راحتی در شهر به گشت و گذار بپردازند. در ادامه درباره بهترین وسایلی که می توانید با خود به همراه ببرید صحبت خواهیم کرد.

تور استانبول و وسایل مورد نیاز سفر

اطلاع داشتن در خصوص ممنوعیت هایی دارویی برای ورود به هر کشور از جمله ترکیه از جمله مواردی است که باید در خصوص آن دقت لازم را داشته باشید.

سعی کنید قبل از خرید تور لحظه آخری استانبول و یا بلیط لحظه آخری استانبول کمی درباره این شهر اطلاعاتی داشته باشید از جمله بهترین زمان سفر به استانبول یا درجه دما و از این مدل مواردی که به ممکن است به شما در تهیه وسایل مورد نیاز سفر کمک کند.

اصولاً در اواخر پاییز هوای استانبول سرد می شود و در ماه های بعد از ژانویه برف نیز می بارد. پس، شما نیازمند چتر، لباس گرم، دستکش و شال گردن خواهید بود. شاید با خودتان فکر کنید که خب اگر هم نداشته باشیم از همانجا تهیه می کنیم! 

به نظر شما به محض رسیدن به فرودگاه استانبول برای شما فرش قرمز پهن کرده اند و کلی فروشگاه وجود دارد تا شما خریدهای مورد نیاز خود را انجام دهید؟! خیر، این طور نیست. کافی است در همان خروج از فرودگاه یک باد سرد به شما بوزد تا سرما بخورید و کل سفرتان مریض باشید. حتما می دانید که چقدر ناراحت کننده است که در هنگام مسافرت مخصوصاً در کشرهای خارجی که با کلی ذوق به آنجا رفته اید مریض شوید و سفرتان خراب شود.

اگر نیازمند خرید لباس گرم در این شهر هستید می توانید از لباس های کهنه خود برای ورود استفاده کنید و پس از خرید در روزهای اول تور، از لباس های نو استفاده نمایید.

فراموش نکنید برای پرواز و مسافرت به یک شهر حتماً پاسپورت شما باید حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.

دین مردم ترکیه اسلام است، پس فارغ از اینکه در چه فصلی به استانبول سفر می کنید، برای بازدید از مساجد از جمله مسجد سلطان احمد حتماً لباس پوشیده به همراه داشته باشید.

عینک و کلاه آفتابی و کرم ضد آفتاب نیز در فصل تابستان به کار خواهند آمد. ساعت مچی همیشه داشته باشید تا در صورت اتمام باتری موبایل، از ساعت اطلاع داشته باشید.

ارز هم مقداری دلار یا یورو می توانید داشته باشید و در آنجا در صرافی های بازار آن را تبدیل نمایید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc