https://gateway.trip.ir/api/

فاصله فرودگاه جدید استانبول تا میدان تکسیم

به روز رسانی: 03 مرداد ، 1402 دانستنی های سفر

فاصله فرودگاه جدید استانبول تا میدان تکسیم

استانبول مهمترین شهر توریستی کشور ترکیه است که بعد از افتتاح فرودگاه جدید این شهر که به عنوان بزرگ ترین فرودگاه دنیا لقب گرفت این شهر را بیشتر بر سر زبان ها آورد، اگرچه این شهر فوق العاده دیدنی، همیشه به عنوان اولین انتخاب های یک ایرانی برای سفر به خارج از کشور بوده است، زیرا برای سفر کوتاه مدت نه ویزایی لازم است گرفته شود و نه قیمت های خیلی بالایی نسبت به کشورهای اروپایی دارد. ضمن اینکه بخشِ مهمی از این شهر در اروپا واقع شده است و از تنگه بسفر به سمت غرب، یک شهر اروپایی به حساب می آید.

فرودگاه استانبول Istanbul Airport

بزرگترین فرودگاه جهان در سال 2019 به فرودگاه استانبول تعلق گرفت و مشخص نیست این لقب را در چه زمانی و چه کشوری دوباره به خود اختصاص دهد. بهتر است بدانید همه فرودگاه های جهان با یک کد 3 حرفی منحصر به فرد شناخته می شوند، کد فرودگاه استانبول IST می باشد و در هنگام جستجوی پرواز برای خرید بلیط هواپیما می توانید از این کد استفاده کنید تا مطمئن باشید در همین فرودگاه به زمین خواهید نشست. از زمانی که فرودگاه جدید استانبول افتتاح شد بیشتر پروازها به این فرودگاه می نشینند و پروازهای خیلی کمی نیز در فرودگاه صبیحا انجام می شود.

شما می‌توانید همه چیز درباره فرودگاه جدید استانبول را در مقاله‌ای دیگر بخوانید.

موقعیت مکانی فرودگاه استانبول

در بخش اروپایی استانبول و در قسمت شمالی آن، ناحیه ای به نام آرناووت کوی وجود دارد که این پایگاه هوانوردی مسافربری استانبول در این منطقه قرار گرفته است. در قسمت شمالی این ناحیه دریای سیاه قرار گرفته است.

اگر تور استانبول رزرو کرده باشید و هماهنگ کرده باشید بیشتر تورها ترانسفر فرودگاهی دارند البته ناگفته نماند بیشتر ترانسفرها از فرودگاه به هتل می باشد و در انتهای سفر از مسیر برگشت را خودتان باید وسیله بگیرید. در هر صورت باید به موقعیت مکانی هتل نسبت به فرودگاه اشراف کامل داشته باشید و زمان خود را برای رسیدن به موقع در نظر داشته باشید.

اگر هتل به تنهایی رزرو کرده باشید و ترانسفر نداشته باشید می توانید از HAVAİST که در فرودگاه وجود دارد برای ترانسفر استفاده کنید، این وسیله چیزی شبیه به میدل باس است و سر زمان های مشخص حرکت می کند و تا میدان تکسیم می رود. حتی می توانید برای اطلاعات بیشتر به سایت این شرکت مراجعه نمائید.

چیزی در حدود 40 کیلومتر فرودگاه استانبول با میدان تکسیم فاصله دارد. در واقع یک ماشین در حدود 30 دقیقه زمان می برد تا شما را به میدان تکسیم برساند.

فاصله فرودگاه جدید استانبول تا میدان تکسیم

فاصله فرودگاه جدید استانبول تا میدان تکسیم

بخش نظرات

سپیده 02 خرداد 1401

با سپاس از اطلاع رسانی

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc