https://gateway.trip.ir/api/

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

استانبول یکی بهترین شهر های ترکیه برای خرید پوشاک و غیره است. بسیاری از برندهای معروف در بهترین مراکز خرید استانبول شعبه دارند. برند های محلی ترکیه در چند سال اخیر بین گردشگران بسیار محبوب شده اند. تقریباً 150 مرکز خرید مدرن در استانبول وجود دارد، که مایحتاج گردشگران تور استانبول ارزان را فراهم می کند.
اگر به دنبال خرید در استانبول هستید، استانبول انواع برند ها را با قیمتی مناسب عرضه می کند، یکی از معتبرترین مراکز خرید در استانبول پارک ایستینیه است.
که یکی از محبوب ترین مراکز خرید استانبول نزدیک میدان تقسیم است، و برای بازدیدکنندگان داخلی و خارجی بسیار جذاب بوده است. این مکان با داشتن فروشگاه ها و سالن ‌های غذاخوری فراوان، مکانی عالی برای خریدهای لوکس است.
در ادامه با ما همراه شوید تا شما را با امکانات و برند های محبوب در این مرکز خرید بیش تر آشنا کنیم.

ایستینیه پارک استانبول

ایستینیه پارک استانبول

ایستینیه پارک استانبول

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول طیف گسترده ای از خدمات مانند سلامتی، ورزشی، خوراک، پوشاک را ارائه می دهد. این مرکز خرید در سال 2007 افتتاح شده است. مرکز خرید ایستینیه دارای 85250 متر مربع فضای خرده فروشی در چهار طبقه است.
این مرکز خرید اولین انتخاب بسیاری از شرکت های خارجی است که برای ورود به بازار ترکیه انتخاب می کنند. مرکز خرید ایستینیه میزبان 280 فروشگاه مختلف در فضای باز و سرپوشیده است. همچنین هتل های نزدیک ایستینیه پارک استانبول وجود دارد، که در گردشگران می توانند در آن ها اقامت کنند.
ایستینیه پارک معتبرترین مرکز خرید استانبول و بدون شک محبوب ترین جاذبه خرید این شهر است. شما می توانید در این مرکز خرید انواع برند های معروف مانند پرادا، آرمانی، شنل، و دیور، مکس مارا و زارا و ... را پیدا کنید.
این مرکز خرید شامل پاساژهای خرید سرپوشیده، یک مرکز سرگرمی با گنبد شیشه ‌ای، یک مرکز غذاخوری بزرگ و یک منطقه غذاخوری در فضای باز است،  که در اطراف باغی با فواره‌های روشن قرار دارد. 
این مرکز خرید تا به امروز چندین جایزه را ازآن خود کرده است، جوایزی همچون جایزه بهترین مرکز خرید سال که در سال ۲۰۰۸ دریافت کرده، جایزه ی بهترین مرکز خرید اروپا از آی سی اس سی ICSC در سال 2009 و جایزه ی بهترین مرکز خرید سال از ای ام پی دی AMPD را نیز در سال 2009 دریافت کرده است.

بخش های مختلف در ایستینیه پارک

سه بخش در ساختمان مرکز خرید ایستینیه استانبول وجود دارد که عبارتند از گراند روتوندا، یک مکان رو باز در پارک، که عمدتاً برای سرگرمی است.
در این بخش 3 آسانسور و مجسمه های هنری متحرک با موسیقی و نور وجود دارد. همچنین یک باشگاه تفریحی و ورزش در کنار این مرکز قرار دارد.
یکی از ویژگی ‌های جالب این مرکز خرید، سینمای AFM است که بیش از 2 هزار نفر را در خود جای داده است و مانند یک تئاتر فنی واقعی و مدرن، فیلم‌ ها بر روی صفحه نمایش سه بعدی IMAX نمایش داده می ‌شوند. 
در مرکز خرید ایستینیه، می ‌توانید انواع رستوران های سنتی و بین المللی را بیابید، برخی از  غذاخوری و فست فود که در این مرکز خرید یافت می ‌شوند عبارتند از Armani Ristorante، یک رستوران ایتالیایی که بهترین پاستاها را سرو می کند.
برگر کینگ، Cafer Erol، Butterfly و Borsa نیز در این مرکز خرید وجود دارد، همچنین چند فروشگاه هدیه وجود دارد که بهترین زیور آلات، کارت های هدیه و انواع پوشاک و لوازم ارایشی و بهداشتی را دارند. 

مغازه های ایستینیه پارک

مغازه های ایستینیه پارک

مغازه های ایستینیه پارک استانبول

در هر یک از طبقات مرکز خرید ایستینیه می توانید انواع برند های پوشاک، لوزم آرایشی و بهداشتی و لوازم الکترونیکی با برند های معروف جهان را بیابید.

طبقه اول مرکز خرید ایستینیه 

اغلب مغازه ها در طبقه ی اول این مرکز خرید دارای برند های معروف پوشاک هستند.

شنل (CHANEL) : پلاک ۵۸
کریستین دیور  (DIOR) : پلاک ۵۳
گوچی  (Gucci) : پلاک ۴۹
لورو پیانا  (LORO PIANA) : پلاک ۴۸
دی اند جی  (Dolce & Gabbana ): پلاک ۵
میو میو (MIU MIU) : پلاک ۵۱
هوگان  HOGAN)) : پلاک ۲۰
برندهای لوکس عطر و پوشاک
برنیس  ((BERENICE : پلاک 19
کلوین کلین (CALVIN KLEIN) : پلاک 6
شنل  (CHANEL)  : پلاک 75
کاس (COS) : پلاک 67
لاکوست ( LACOSTE) : پلاک 11
زارا ( ZARA) : پلاک 38
بنتون  ( Benetton) : پلاک 52
سویل ( SEVIL) : پلاک 56

طبقه منفی یک مرکز خرید ایستینیه 

در این طبقه  نیز می توانید انواع پوشاک ورزش با برند های معتبر را بیابید.

آدیداس  (Adidas) : پلاک ۶۹
کمپر  (Camper) : پلاک ۶۶
دی اند آر  (D&R)  : پلاک ۷
گپ   (GAP) : پلاک ۳۷
کوتون  (koton) : پلاک ۵۲
لویس  (louis vuitton) : پلاک ۳۳
نایک  Nike)) : پلاک ۶۷
پوما (Puma) : پلاک ۷۲

طبقه منفی دو مرکز خرید ایستینیه 

در این طبقه نیز شما می توانید انواع لوازم آرایشی و لوازم الکترونیکی و لوازم آشپزخانه را با برندهای داخلی و بین المللی پیدا کنید. 

آلتین یاتاک (Altin yatak) : پلاک ۴۳
آلفاوکس (Alfawax) : پلاک ۶۶
بکو (Beko) ): پلاک ۴۰
کاراکا (Karaca) : پلاک ۴۶

امکانات مرکز خرید ایستینیه استانبول

این مرکز خرید تعدادی از مجلل ترین فروشگاه ها را دارد، مرکز خرید ایستینیه دارای پارکینگ طبقاتی می باشد.  پارک ایستینیه دوستدار محیط زیست است، زیرا دارای سه مرکز جمع آوری زباله است. 
برخی از امکاناتی که در این مرکز خرید وجود دارد عبارتند از ویلچر رایگان، باجه ی اطلاعات مرکز خرید، قفسه هایی که مشتریان می توانند برای نگهداری اشیاء قیمتی خود از آن ها استفاده کنند.
کالسکه های نوزاد که رایگان هستند استفاده کنند. بانک داخل مرکز خرید، اتاق های مادر و کودک، مرکز بازی برای کودکان 3 تا 5 سال است، که می توانند هنگام خرید فرزندان خود را برای ساعتی در این مرکز بگذارند و همچنین یک محیط سرباز برای استراحت در هوای باز است.

مرکز خرید طلا و جواهر در استانبول

مرکز خرید طلا و جواهر در استانبول

مرکز خرید طلا و جواهر ایستینیه

اگر به دنبال جواهرات لویی ویتون یا تیفانی هستید، مرکز خرید ایستینیه دارای مغازه های طلا و جواهرت از برند های معروف دنیا را به مشتریان خود عرضه می کند. شما در این بخش از مرکز خرید می توانید انواع زیورآلات، طلا و جواهرات را با تنوع بالا پیدا کنید.

اطلاعات مفید در مورد مرکز خرید ایستینیه پارک

آدرس مرکز خرید ایستینیه  پارک استانبول : منطقه ی ‏Sariyer، خیابان ‏Istinye Bayiri – شماره : 73
ساعت کار مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول : ساعت کاری هر روز از از ساعت 10 صبح الی 10 شب می باشد.
تلفن مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول : 90-5555345+
وب سایت رسمی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول : http://www.istinyepark.com/en

چگونه به مر کز خرید ایستینیه در استانبول برویم ؟

برای رفتن به این مرکز خرید می توانید هم از وسیله ی نقلیه شخصد و هم از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. اگر قصد دارید برای رفتن به مرکز خرید ایستینیه از وسایل حمل و نقل عمومی استفاده کنید. 
می توانی با تراموا T1 به ایستگاه Kabatas بروید، از ایستگاه کاباتاس، با فونیکولار به سمت تقسیم بروید، از ایستگاه تقسیم، با مترو M2 به ایستگاه ITU-Ayazaga بروید. از ایستگاه ITU-Ayazaga، مرکز خرید Istinye در فاصله چند قدمی قرار دارد.

بازار محلی در اطراف مرکز خرید ایستینیه پارک

بازار محلی در اطراف مرکز خرید ایستینیه پارک

بازار محلی در اطراف مرکز خرید ایستینیه پارک

مرکز خرید ایستینیه یکی از لوکس ترین مراکز خرید استانبول است، که در آن می توان انواع برندهای معروف روز دنیا را پیدا کرد، اما کسانی هستند که ترجیح می دهند در بازارهای محلی استانبول خرید کنند و از مکان های سنتی لذت می برند.
گردش و خرید در بازارهای محلی برای گردشگران خارجی جذابیت بیش تری دارد، باید بگوییم که در محوطه اطراف این مرکز خرید بازار سنتی قرار دارد، که در آن می توان انواع خوراکی های تازه و کالاهای با کیفیت را بیابید.
در اطراف این بازارچه رستوران های متعددی قرار دارد، تا بتوانید در آن ها استراحت و از خوردن غذاهای محلی و بین المللی لذت ببرید.

سخن آخر

مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول یکی از برترین مراکز خرید استانبول محسوب می شود، که در سپتامبر 2007 افتتاح شد و دارای 291 فروشگاه و 4 سطح پارکینگ زیرزمینی است. 
این مرکز خرید نه تنها در بین بازدیدکنندگان و گردشگرانی خارجی که تور استانبول تابستان را برای خرید تهیه کرده اند، محبوب است، بلکه به مکانی عالی برای خانواده ها و کودکان تبدیل شده است.
مرکز خرید ایستینیه استانبول دارای انواع فروشگاه‌ ها، رویداد ها، محیط بازی برای کودکان، غذاخوری ها و سالن  سینما است.
در ایستینیه می توانید یک خرید مجلل از بهترین برند های لوکس دنیا مانند برخی از بهترین برند های بین المللی Louis Vuitton، Zara، Mango، M.A.C، Hugo Boss و Max Mara  را داشته باشید.
این مرکز خرید همچنین  به ‌خاطر برند های لوکس، مرکز تناسب اندام، فودکورت، و سینما معروف است. با یک بخش بزرگ برای کودکان که می توانید هنگام خرید فرزندان خود را در آنجا بگذارند.
مرکز خرید ایستینیه پارک همچنین یکی از بزرگترین و مجلل ترین مراکز خرده فروشی استانبول است که دارای معماری مدرن خیره کننده و فعالیت های متنوع در داخل و خارج از مجموعه است. 

سوالات متداول درباره ی مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول

چه برندهایی در پارک ایستینیه وجود دارد ؟

کارتیه، واکو، گوچی، فندی، شانل، لویی ویتون، هرمس، زارا، نایک، پوما، گپ، لاگوست و ... است.

آدرس مرکز خرید ایستینیه پارک استانبول کجاست ؟

آدرس مرکز خرید ایستینیه  پارک استانبول در منطقه ی ‏Sariyer، خیابان ‏Istinye Bayiri ، شماره  73 است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc