https://gateway.trip.ir/api/

بهترین باشگاه های پینت بال مشهد

به روز رسانی: 15 بهمن ، 1402 جاذبه های گردشگری

بهترین باشگاه های پینت بال مشهد

مشهد با بیش از 25 میلیون گردشگر در سال یکی از کلان شهرهای مهم شمال شرق ایران است. با نزدیک شدن به تابستان و تعطیلات تابستانی، شهر مشهد می تواند یکی از مکان های جذاب برای سفر باشد. این شهر علاوه بر حرم امام رضا (ع)، جاهای دیدنی و تاریخی دارای بهترین تفریحات برای خانواده ها و کودکان شما است. یکی از جذاب ترین تفریحاتی که می توانید هنگام سفر به مشهد انجام دهید، بازی پینت بال است. 
پینت بال تفریحی مهیج است، که می توانید با خانواده و دوستان خود به صورت گروهی انجام دهید. این تفریح یکی از جذاب ترین و لوکس ترین بازی هایی است، که در سال های اخیر طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است.
در ادامه ی این مقاله ما قصد داریم تا شما را بیش تر با تفریح مهیج پینت بال آشنا کنیم و بهترین باشگاه های پینت بال مشهد را به شما معرفی کنیم.

باشگاه پینت بال مشهد

باشگاه پینت بال مشهد

بازی پینت بال چیست ؟

پینت بال یک ورزش رزمی هیجان انگیز و سریع است، که با استفاده از تفنگ های پینت بال با هوای فشرده انجام می شود. بازیکنان به صورت تیمی یا انفرادی با هم به رقابت می پردازند تا سایر بازیکنان را از بازی حذف کنند. 
پینت بال بازی ای است که در اوایل دهه هشتاد در آمریکا ابداع شد. مهمترین وسیله ای که برای پینت بال نیاز است عینک می باشد، زیرا ممکن است شدت شلیک تفنگ موجب آسیب به چشمان شما شود. 

باشگاه های پینت بال در مشهد

از جمله جاهای دیدنی مشهد می‌توان به باشگاه‌‌ های پینت بال اشاره کرد که در سال های اخیر بسیار پر طرفدار شده است، جوانان و نوجوانان بسیاری برای این بازی مهیج گرد هم می آیند.
بازی پینت بال به افراد کمک می کند، که انرژی خود را تخلیه کنند و لحظاتی هیجان انگیز را برای خود ثبت کنند. باشگاه های پینت بال مشهد در کنار اماکن مذهبی و تاریخی امروزه تبدیل به یک جاذبه‌ ی هیجان انگیز شده است.
از طرفی دیگر مشهد به دلیل گردشگرانی بسیاری که دارد، باشگاه پینت بال جزو یکی از جذاب ترین ها شده است. مشهد نیز همانند سایر شهر ها دارای باشگاه های پینت بال زیادی است. 
خرید بلیط پینت بال مشهد بسته به نوع امکانات، مساحت زمین و تعداد بازیکنانی که در باشگاه وجود دارد می تواند متفاوت باشد. در زیر به چند مورد از بهترین های آن اشاره می کنیم.

1. باشگاه پینت بال شوت ایکس مشهد

یکی از باشگاه های پینت بال مشهور در مشهد، باشگاه شوت ایکس می ‌باشد. این باشگاه مجهز در خیابان  قاسم آباد واقع شده است.
باشگاه پینت بال شوت ایکس مشهد دارای امکانات و تجهیزات کامل است، که در اختیار مشتریان خود قرار می دهد. این امر باعث محبوبیت این باشگاه در بین مشتریان این بازی شده است. برای بازی در این باشگاه بایستی بلیط های خود را از قبل رزرو کنید، زیرا امکان پر شدن آن وجود دارد.

آدرس باشگاه پینت بال شوت ایکس در مشهد : خیابان قاسم آباد، بلوار حجاب، رو به روی حجاب 1

ساعت کاری  پینت بال شوت ایکس در مشهد : سانس های پینت بال در باشگاه شوت ایکس به صورت دو سانس می باشد.

باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد

باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد

2. باشگاه پینت بال نامبر وان در مشهد

باشگاه پینت بال نامبر وان با مساحتی 2 هزار متر در مشهد احداث شده است. این باشگاه یکی از مجهزترین مکان ها برای بازی پینت بال در مشهد است.
باشگاه پینت بال نامبر وان  مشهد دارای امکانات خوب و تجهیزات ایمنی است، که در اختیار مستریان قرار می دهد. برای بازی پینت بال در این باشگاه تنها 14 نفر را در هر سانس میزبانی می کند.
باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد دارای امکاناتی همچون عینک مخصوص بازی، ماسک، لباس مخصوص پینت بال و همچنین یک راهنمای رایگان برای آموزش شما در این بازی می باشد.
از فضای جذاب این باشگاه هم می تواین به بخار مصنوعی در طول بازی اشاره کرد، که هیجان بازی را دو چندان می کند. همچنین این مجموعه دارای کافی شاپ، فست و فوت و پارکینگ اختصاصی است تا راحتی شما را فراهم کند.

آدرس پینت بال نامبر وان در مشهد : خیابان وکیل آباد مشهد، بین نمایشگاه و وکیل آباد واقع در مجموعه ورزشی

3. باشگاه پینت بال آیریس در مشهد

یکی دیگر از بهترین باشگاه های بینت بال مشهد، باشگاه بال آیرس است. این باشگاه دارای امکانات متنوع و تجهیزات ایمن برای مشتریان این بازی مهیج را در اختیار آن ها قرار می دهد.
یکی از ویژگی های خاص باشگاه پینت بال آیریس این است، که فضایی نظامی را برای مهیج کردن بازی در اختیار مشتریان قرار می دهدف که بتوانند خود را در فضایی نظامی تصور کنند.
از امکانات این باشگاه می توان به پارکینگ اختصاصی امکان بازی آقایان و بانوان به صورت همزمان و... است. باشگاه پینت بال آیریس علاوه بر بازی پینت بال دارای تفریحی های دیگری نیز می باشد.

آدرس باشگاه پینت بال آیریس در مشهد : بلوار پیروزی مشهد، نزدیک میدان شهید کاوه 

4. باشگاه پینت بال سرزمین خورشید مشهد

از بهترین باشگاه های پینت بال در کشهد می توان به سرزمین خورشید اشاره کرد، این باشگاه مقابل مرکز خرید معروف الماس شرق مشهد قرار دارد. ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد را از سامانه رزرواسیون آنلاین تریپ تهیه کنید.
باشگاه پینت بال سرزمین خورشید دارای امکانات مجهز و ایمن است، این باشگاه تمامی تجهیزات مانند کلاه ایمنی، لباس مخصوص، عینک مخصوص را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.
این مجموعه همچنین دارای کلاس های آموزشی رایگان در ضمینه بازی های گروهی دارد. سانس بازی های این مجموعه دو ساعته است.
این باشگاه با طراحی شبیه به یک پایگاه نظامی، هیجان بازی را به شما القا می کند. باشگاه سرزمین خورشید یک داور را در اختیار بازیکنان قرار می دهد. از این رو آن ها می توانند به رقابت با یکدیگر بپردازند، و اوقاتی خوش در کنار یکدیگر داشته باشند. 

آدرس پینت بال سرزمین خورشید در مشهد : بلوار خیام مقابل - پینت بال مشهد الماس شرق

باشگاه پینت بال جام جم مشهد

باشگاه پینت بال جام جم مشهد

5. باشگاه پینت بال جام جم در مشهد

یکی دیگر از باشگاه های پینت بال در مشهد، باشگاه جام جم است. این باشگاه در پرشین جام جم واقع شده، که یکی از بزرگترین و مجهزترین باشگاه ورزشی در مشهد است.
ساعت کار این مجموعه ی ورزشی از ساعت 10 صبح تا 10 شب می باشد، لیکن باید قبل از رفتن به آنجا رزر کنید. هماهنگی و رزرو سانس های بازی از ساعت 14 ظهر تا 18 بعد از ظهر می باشد.
ظرفیت باشگاه پینت بال جام جم در مشهد 8 تا 16 نفر است. این باشگاه همچنین لباس مخصوص، عینک و کلاه ایمنی را برای بازی پینت بال در اختیار بازیکنان قرار می دهد.
قبل از بازی نیز افرادی آموزش رایگانی را در اختیار شما قرار می دهند، تا با این بازی و روش آن بیش تر آشنا شوید. تا بتوانید اوقاتی خوش در کنار دوستان خود داشته باشید.

آدرس باشگاه پینت بال جام جم در مشهد : ابتدای جاده مشهد شاندیز، روبروی نمایندگی شرکت سایپا

6. باشگاه پینت بال مستر در مشهد

باشگاه های پینت بال در مشهد رقابتی نزدیک به یکدیگر دارند، در نتیجه این باشگاه ها برای جلب رضایت مشتریان خود امکانات متفاوتی را ارائه می دهند.
باشگاه پینت بال مستر در مشهد هم از این قائده مستثنی نیست، این باشگاه مجهز دارای یک زمین چمن مصنوعی است، و بازیکنان می توانند بر روی این زمین با موانعی که قرار دارد بازی خود را انجام دهند.
این باشگاه همچنین دارای مسیری خوب برای دسترسی است. از دیگر ویژگی باشگاه پینت بال مستر می توان به محیط خانوادگی آن اشاره کرد.
برای شروع بازی در این باشگاه داوری وجود دارد، که رقابت بین بازیکنان را داوری می کند. به همین علت رقابتی منصفانه را پیش روی بازیکنان قرار می دهد. برای آگاهی از قیمت بلیط هواپیما مشهد تهران به سایت تریپ سر بزنید
در این باشگاه کلاه ایمنی و عینک، لباس مخصوص و اسلحه ها را در اختیار بازیکنان قرار می دهند، اسلحه هایی که این باشگاه در نظر گرفته بسیار سبک است و بانوان هم به راحتی می توانند از آن استفاده کنند. این یکی دیگر از علت هایی است که محیط این باشگاه را خانوادگی می کند.

آدرس باشگاه پینت بال مستر در مشهد : مشهد، خیابان قاسم آباد، بلوار فلاحی

7. باشگاه پینت بال ملت در مشهد

باشگاه پینت بال ملت جزو یکی از بهترین باشگاه های مشهد است. باشگاه بینت بال ملت در مجاورت پارکی با همین نام قرار دارد. پارک ملت یکی از قدیمی ترین پارک ها در مشهد است.
باشگاه پینت بال ملت دارای زمین بازی مناسب، محیطی استاندارد و حرفه ای برای بازی پینت بال می باشد.  برای بازی پینت بال در باشگاه ملت بایستی به گروه های 4 تا 8 نفره تقسیم شوید و سپس در زمین بازی پینت بال این باشگاه با یکدیگر به رقابت بپردازید.
سانس های بازی پینت بال در باشگاه ملت 90 دقیقه می باشد. قبل از بازی نیز راهنمایی به صورت رایگان اطلاعات مفیدی را در رابطه با بازی در اختیار بازیکنان قرار می دهد.
به لطف این راهنما حتی کسانی که برای اولین بار قصد دارند این بازی را انجام دهند با خیالی آسوده وارد بازی و رقابت می شوند. این باشگاه دارای محیطی کاملا ایمن است.
در نتیجه خانواده ها نیز می توانند با فرزندان خود به بازی  و رقابت با یکدیگر بپردازند. این شرایط خوبی که این باشگاه در اختیار افراد قرار می دهد موجب شده است، که باشگاه پینت بال ملت مشهد به یکی از بهترین باشگاه ها تبدیل شود.

آدرس باشگاه پینت بال در مشهد : مشهد، خیابان امامت، مقابل امامت ۶، جنب استخر پارک ملت

باشگاه پینت بال پارس مشهد

باشگاه پینت بال پارس مشهد

8. باشگاه پینت بال پارس در مشهد

باشگاه پینت بال پارس در مشهد همانند دیگر باشگاه های پینت بال دارای امکانات و تجعیزات مناسبی است. در این باشگاه نیز اسلحه، کلاع و عینک ایمنی، لباس مخصوص بازس پینت بال به بازیکنان داده می شود.
از لحاظ زمین بازی باشگاه پینت بال پارس مشهد شرایطی هیجان انگیز را برای بازیکنان ایجاد می کند، تا  افرادلحظاتی خوش را با دوستان و خانواده ی خود سپری کنند.

آدرس باشگاه پینت بال پارس در مشهد : بلوار وکیل آباد مشهد، ابتدای بلوار نمایشگاه

سخن آخر

مشهد همواره یکی از پر طرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران است، از این رو مسافران زیادی هر ساله به این شهر سفر می کنند.
این شهر علاوه بر مکان های زیارتی، تاریخی، جاذبه های دیدنی دارای مکان هایی برای تخلیه هیجان دارد. یکی از این مکان های باشگاه های پینت بال در مشهد است.
امروزه به دلیل تقاضای بالای افراد برای بازی پینت بال مشهد نیز باشگاه هایی را برای این بازی مهیج در نظر گرفته است. در این مقاله ما بهترین باشگاه های پینت بال در مشهد مانند پینت بال ارشاد مشهد، پینت بال شاندیز مشهد، پینت بال شوت ایکس،پینت بال نامبر وان، پینت بال آیریس، پینت بال سرزمین خورشید، پینت بال جام جم، پینت بال مستر،پینت بال ملت، پینت بال پارس را به شما معرفی کرده ایم. شما می توانید در این باشگاه ها لحظات شاد و مهیجی را با دوستان و خانواده های خود سپری کنید. 
برای اطلاع از قیمت بلیط رفت و برگشت مشهد می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید، و ارزان ترین و با کیفیت ترین بلیط ها را بدون واسطه خریداری کنید.

سوالات متداول درباره ی بهترین باشگاه های پینت بال مشهد

مجهزترین باشگاه پینت بال در مشهد کدام است ؟

باشگاه پینت بال نامبر وان مشهد یکی مجهزترین باشگاه‌ های پینت بال شهر مشهد می‌ باشد. 

قیمت پینت بال در باشگاه های مشهد چقدر است ؟

قیمت رزرو پینت بال مشهد بر اساس امکانات، تجهیزات، تعداد افراد شرکت کننده و مساحت زمین بازی می تواند متفاوت باشد. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc