https://gateway.trip.ir/api/

هتل مارمارا شیشلی استانبول | 4 ستاره خوب

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل مارمارا شیشلی استانبول | 4 ستاره خوب

در پست های قبلی تریپ هتل 5 ستاره مارمارا تکسیم را بررسی کرده بودیم که با موقعیت عالی در نزدیکی میدان تکسیم و خیابان استقلال مسافران خود را در حد بسیار عالی راضی نگه داشته بود. اینک به سراغ هتل 4 ستاره مارمارا شیشلی رفته ایم تا عکس ها و اطلاعات این هتل را به شما ارائه دهیم تا در هنگام رزرو تور استانبول بتوانید به راحتی از میان گزینه های پیش روی خود انتخاب بهتری داشته باشید.

منطقه شیشلی استانبول

این منطقه به عنوان یکی از مناطق لوکس نشین و مفرح نشین استانبول شناخته می شود. هتل های پنج ستاره زیادی در این منطقه وجود دارند، اگرچه به میدان تکسیم زیاد هم نزدیک نیست ولی افرادی که این منطقه را برای رزرو هتل در استانبول انتخاب می کنند قصد دارند تا از هیاهو و شلوغی های مرکز شهر کمی دور باشند. مرکز خرید آستوریا و ترامپ نیز در این منطقه واقع شده است.

فاصله شیشلی تا تکسیم استانبول

برای رفتن به منطقه تکسیم و بازدید از مرکز شهر و خیابان استقلال می توانید از مترو و تاکسی استفاده کنید که در حدود 4 کیلومتر ره است. حدود 17 دقیقه طول می کشد تا به میدان تکسیم برسید. برای بسیاری از افراد، رزرو هتل با این فاصله از میدان تکسیم یک گزینه بسیار عالی است چرا که آرامش در سفر بسیار مهم و لذت بخش است و به داشتن خاطرات خوب سفر منجر خواهد شد.

هتل 4 ستاره در منطقه شیشلی استانبول

یکی از بهترین گزینه ها برای رزرو تور در منطقه شیشلی استانبول، هتل مارمارا شیشلی است که به عنوان یک برند شناخته شده جهانی بسیاری از گردشگران را به خود جذب می کند. در ادامه بیشتر درباره این هتل خواهید دانست.

هتل مارمارا شیشلی استانبول

هتل مارمارا شیشلی استانبول

وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و معماری زیبا و کلاسیک، رستوران با غذاهای با کیفیت و صبحانه بوفه، خدمت رسانی عالی و نزدیکی به مرکز خرید را می توان از ویژگی های این هتل 4 ستاره بر شمرد.

مینی بار و صندوق امانات، باشگاه ورزشی و اسپا، استخر، سونا و جکوزی نیز در دسترس شما خواهند بود.

در این هتل امکاناتی نیز وجود دارد که برای استفاده از آنها باید پول جداگانه پرداخت کنید، مانند: سالن زیبایی، خشک شویی، خدمات اتو کشی لباس، سالن کنفرانس و جلسات و فروشگاه سوغاتی.

در این هتل 100 اتاق وجود دارد که شامل اتاق های استاندار، خانوادگی و خصوصی است و در همه آنها سیستم سرمایش و گرمایش مطلوب وجود دارد.

ایستگاه مترو فقط 190 متر با این هتل فاصله دارد.

تور استانبول با هتل 4 ستاره

تریپ ارائه دهنده خدمات کامل سفر به استانبول است یعنی شما به صورت آنلاین می توانید بلیط چارتر استانبول خرید کنید و سپس نسبت به رزرو آنلاین هتل و خدمات نیز اقدام کنید. آن دسته از افرادی هم که تمایل به خرید تور دارند و خدمات بیشتری لازم دارند می توانند با شماره 75134000 تماس بگیرند تا همکاران ما در بخش تور استانبول آنها را راهنمایی کنند. سفر به این شهر توریستی و جذاب کشور ترکیه را با برند معتبر تریپ تجربه نمائید.

بخش نظرات

فهیمه 03 تیر 1401

ما یک هفته در این هتل اقامت داشتیم هتل تمیز و برخورد کارکنان خوب صبحانه در حد هتل ۴ ستاره و عالی موقعیت هتل عالی تنها عیب کوچک بودن فضای اتاق ها بود البته اگر دوباره بخوام برم استانبول باز از همین هتل استفاده میکنم

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc