https://gateway.trip.ir/api/

اطلاعاتی درباره نوع اتاق در هتل های استانبول

به روز رسانی: 15 اسفند ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

اطلاعاتی درباره نوع اتاق در هتل های استانبول

در شهرهای مهم جهان در خصوص خدمات دهی هتل ها و سرویس های پذیرایی تفاوت هایی وجود دارد و در اینجا قصد داریم شما را با نحوه خدمات دهی هتل های استانبول آشنا کنیم. توجه کردن به موضوعات مختلف در هنگام سفر باعث می شود سفر شما مطابق با میل شما پیش برود و از مسافرت و تور به طور کامل لذت ببرید. خذمات دهی در هتل ها به گونه است که شاید فقط اتاق در اختیار شما قرار بگیرد و شاید هم از خدمات کامل پذیرایی در طول روز بهره مند شوید.

خدمات دهی هتل های استانبول

همیشه صبحانه نهار و شام مهمترین مسائل رزرو هتل در استانبول پس از انتخاب موقعیت مکانی و درجه هتل قرار دارد. در واقع نکته ای که در ابتدا برای مسافران مهم است موقعیت مکانی است. افرادی که تمایل دارند به مرکز شهر نزدیک باشند هتل های اطراف خیابان استقلال و میدان تکسیم را انتخاب می کنند و مسافرینی که سکوت و آرامش برای آنها مهم است منطقه سلطان احمد و یا بشیکتاش را انتخاب خواهند کرد.

در درجه دوم پس از موقعیت مکانی، درجه هتل مهم است. اگر واقع بین باشیم بیشتر مسافران هتل های چهار ستاره را انتخاب می کنند تا هم هزینه زیادی برای تور خود پرداخت نکنند و هم با توجه به اینکه در طول روز بیرون هستند و خددمات زیادی از هتل نمی خواهند پس بهترین گزینه می تواند چهار ستاره باشد.

هتل ها به چند نوع در ارائه خدمات تقسیم می شوند، در شهر استانبول کشور ترکیه هتل ها اکثراً با صبحانه هستند، در واقع نقطه روبه روی شهر آنتالیا ترکیه که اکثر هتل ها خدمات کامل صبحانه نهار شام و پذیرایی را ارائه می دهند، البته در آنجا نوع مسافرت نیز متفاوت است، شما بیشتر در کنار ساحل هستید و استخر هتل، و کمتر بیرون می روید ولی در استانبول در طول روز بیرون هستید و اگر هتل شما نهار داشته باشد باید ظهر به هتل بازگردید و شکم گردی در استانبول را فراموش کنید، بنابر این بیشتر اقامتگاه ها با توجه به این موضوع خدمات خود را به صورت BB یا همان اتاق با صبحانه ارائه می دهند.

برای آشنایی با انواع اتاق های هتل، مقاله‌ای با همین عنوان را در سایت ما بخوانید.

استانبول

انتخاب هتل در تور استانبول

فارغ از اینکه در چه زمانی قصد دارید به این شهر زیبا و پر از جاذبه سفر کنید، بهتر است به صورت پکیج تور این سفر را خریداری نمایید. در این حالت هتل های مختلفی برای شما با قیمت پایین تری در نظر گرفته می شود و می توانید از خدماتی نظیر لیدر فارسی زبان و ترانسفر فرودگاهی نیز استفاده نمایید. برای کسب اطلاعات در خصوص تور استانبول می توانید با تریپ تماس بگیرید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc