https://gateway.trip.ir/api/

هتل هیلتون بسفر استانبول را بشناسید

به روز رسانی: 24 خرداد ، 1399 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل هیلتون بسفر استانبول را بشناسید

اگر به دنبال هتل 5 ستاره با امکانات عالی هستید، هتل هیلتون بسفر می تواند گزینه خوبی برای شما باشد که در تریپ رزرو آنلاین این هتل امکان پذیر است. در واقع شما با رزرو آنلاین هتل در استانبول که در سایت تریپ مهیا شده است به راحتی می توانید از میان صدها هتلی که در شهر استانبول قرار دارد با استفاده از عکس ها و توضیحات آن، به یک انتخاب مناسب برسید. اگر قصد سفر به استانبول را دارید بهتر است با هتل هیلتون بسفر بیشتر آشنا شوید.

هتل هیلتون بسفر استانبول  Istanbul Hilton Bosphorus Hotel

در سال 1995 در مرکز شهر استانبول و دقیقا در روبه روی تنگه بسفر در استانبول این هتل ساخته شد. کمتر از 10 دقیقه فقط تا میدان تکسیم پیاده روی خواهید داشت. از امکانات خوب این هتل می توان به استخر روباز و استخر سرپوشیده اشاره کرد.

در روبه روی هتل و محوطه هتل، فضای سرسبز زیبایی به همراه صندلی هایی وجود دارد که برای صرف یک عصرانه بسیار مناسب است.

از حمام سنتی ترکی و 6 رستوران حرفه ای این هتل به همین سادگی ها نمی توان گذشت.

به علت قرار گیری در مرکز شهر، بسیاری از مراکز خرید و بوتیک ها در اطراف آن هستند که می توانید پس از خرید به هتل بازگشته و استراحت نمایید.

هیلتون بسفر استانبول گزینه بسیار مناسبی برای برگزاری همایش ها و کنفرانس ها است.

پذیرش به صورت 24 ساعته آماده خدمت رسانی به مسافرین محترم می باشد، البته ساعت تحویل اتاق 14 و ساعت خروج 12 می باشد و در صورت لزوم می توانید از صندوق امانات آن استفاده نمائید.

اگر نیاز به خشکشویی و یا اتو داشتید در اختیار شما می باشد ولی هزینه جداگانه بابت این موارد باید پرداخت کنید.

وای فای رایگان در تمام هتل وجود دارد و مکان های مخصوصی نیز برای کشیدن سیگار در نظر گرفته شده است. همچنین هیلتون بسفر مجهز به آسانسور می باشد و نمای بی نظیری از تنگه بسفر در این هتل خواهید دید.

از خدمات پولی این هتل می توان به سالن زیبایی، مرکز سلامتی، کلاس یوگا، اسکواش و تنیس اشاره کرد.

صبحانه به صورت بوفه است و می توانید از رستوران های مختلف هتل با چشم انداززهای متفاوت استفاده نمائید. مثلاً رستوران تنیس به شما چشم انداز اقیانوس می دهد.

این هتل 9 طبقه دارد و داری 500 اتاق است. از امکانات هتل می توان به تلویزیون، کنترل از را دور، تلفن و دیواری های عایق دار صدا اشاره کرد.

اتاق ها داری 2 نما هستند، یکی نمای شهر و دیگری نمای بسفر و انواع اتاق ها می توان به توئین، کینگ و اکسکیوتیو و خانواده اشاره کرد. متراژ اتاق ها از 41 متر مربع آغاز می شود و اتاق های خانواده 59 متر است.

برای بازدید از خیابان استقلال فقط 7 دقیقه با ماشین راه است و برای رفتن به ایاصوفیه 19 دقیقه راه دارید.

در صورت نیاز به دریافت راهنمایی برای رزرو تور استانبول می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. 75134000

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc