https://gateway.trip.ir/api/

دریاچه ورث اتریش

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

دریاچه ورث اتریش

دریاچه ورث اتریش که به آن کارائیب آلپ هم گفته می شود، دریاچه ای در اتریش و یکی از دریاچه‌ های بزرگ‌ در اروپا است. این دریاچه در یک محیط زیبا، احاطه شده توسط قله‌ های کوه و فضای سبز سرسبز است و تمام جاذبه‌ های مورد انتظار را دارد.
این دریاچه برای شنا کردن، آفتاب گرفتن بسیار مناسب است، این دریاچه همچنین برای خانواده ها ایده آل است. در اطراف دریاچه چند رستوران و بار عالی وجود دارد.
دریاچه ورث درست در آن سوی مرز اتریش قرار دارد. کسانی که دوست دارند جاده پر پیچ و خم زیبای جاده منتهی به دریاچه را ببینند بهتر از با ماشین شخصی خود رانندگی کنند.
شما به راحتی می توانید یک هفته را در دریاچه ورث اتریش بگذرانید بدون اینکه فعالیت های سرگرم کننده تان تمام شود. بسیاری از افراد ثروتمند و مشهور اتریش یک کلبه در کنار این دریاچه دارند. 
به خصوص روستای ولدن با زیبایی خود زمین بازی برای ثروتمندان است. خوشبختانه، این دریاچه به اندازه کافی بزرگ است که گردشگران محلی و عادی بتوانند در اطراف آن نیز بازی کنند. قبل از اینکه به ادامه مقاله بپردازیم توصیه میکنیم با روستای آنتون آم آلبرگ اتریش هم آشنا شوید. 

در مورد دریاچه ورث اتریش

در مورد دریاچه ورث اتریش

دریاچه ورث اتریش کجاست ؟

دریاچه ورث برجسته ترین دریاچه تفریحی در جنوب اتریش است. طول آن 17 کیلومتر و آب های آن به رنگ آبی فیروزه ای است. این دریاچه  بر روی یک دره جنوبی از منطقه آلپ آدریاتیک، تا نزدیکی ایتالیا و اسلوونی کشیده شده است. 
در سواحل آن مکان های شناخته شده متعددی مانند شهر پر زرق و برق Velden ، شهر معروف ماریا وورث و مرکز استان کلاگنفورت با ساختمان های دوره رنسانس کاملاً بازسازی شده را می توانید پیدا کنید.
دریاچه ورث در کارینتیا یکی از گرم ترین دریاچه های اتریش است. این دریاچه از نام دهکده کوچک ماریا ورث نامگذاری شده است که یکی از هشت دهکده و شهر واقع شده توسط دریاچه ورث  است. بزرگترین آنها، پایتخت کارنتیا، کلاگنفورت، در ساحل شرقی دریاچه است.
این دریاچه به دلیل موقعیت مطلوب خود یکی از گرم ترین دریاچه های آلپ نیز می باشد. دریاچه و اطراف آن توسط یخچال های طبیعی در آخرین عصر یخبندان شکل گرفته است.
عمیق ترین نقطه دریاچه 85 متر عمق دارد. در گذشته، کیفیت آب آن در تابستان ها نسبتاً بد بود، اما این موضوع به تدریج کاهش یافت زیرا فاضلاب ها از دهه 1970 با شدت بیشتری کنترل می شدند. اما از حدود سال 2000، کیفیت آب آن فوق العاده بالا شده است.
یک افسانه می گوید که زمانی شهری در محل دریاچه فعلی وجود داشته است. ساکنان آن ثروتمند بودند و از زندگی لذت می بردند. یک بار در روز قبل از تعطیلات مذهبی جشن گرفتند و در ساعات غروب مرد کوچکی از راه رسید و به آنها گفت که به دلیل تاریخ خاص مذهبی جشن خود را متوقف کنند. 

تفریحات دریاچه ورث

رویدادهای بی شماری مانند مرد آهنی اتریش، گرند اسلم والیبال ساحلی، مسابقه اتومبیل افسانه ای فولکس واگن برگزار می شود.
آب دریاچه ورث اتریش تا 27 درجه سانتیگراد گرم می شود و می توانید آب آن را بنوشید. این دریاچه دارای امکانات تفریحی همچون زمین بازی آبی عالی برای شنا، قایقرانی، موج سواری، اسکی روی آب و حمام آفتاب را ارائه می دهد. شما می توانید برای اطلاع از قیمت تور اروپا به سایت تریپ سر بزنید.
این منطقه بهشتی برای دوستداران ورزش ‌های آبی و کسانی که علاقه مند به آفتاب گرفتن بر زیر نور خورشید هستند بسیار جذاب است.
در اطراف دریاچه نیز امکانات ورزشی بسیار متنوعی خواهید یافت از محل برگزاری یوگا و محل دوچرخه ‌سواران، زمین گلف، کوهنوردان و دوندگان و ... است. 
دریاچه ورث  در برابر بادهای شدید محافظت می شود و گردش کمی در آب وجود دارد. چند نهر کوچک آب را به دریاچه منتقل می کنند، تنها یک رودخانه کوچک وجود دارد که آب از آنجا خارج می شود. 
این آرامش نسبی به این معنی است که در طول فصل تابستان تا 26 درجه گرم می شود. در نتیجه، این دریاچه محبوب ترین و مشهورترین مکان ورزش های تابستانی در اتریش است. 
برای ورزش های زمستانی، این منطقه از محبوبیت کمتری برخوردار است. زیرا بخش ‌هایی از دریاچه معمولاً در زمستان یخ می ‌زند، اما می توان در این فصل از ورزش های اسکی روی یخ، کرلینگ و سایر ورزش ها زمستانی بهرهمند شد.

قایق های تفریحی دریاچه ورث اتریش

قایق های تفریحی دریاچه ورث اتریش

قایق های تفریحی

یکی از بهترین کارهایی که می توانید در دریاچه ورث  انجام دهید، رفتن به یک سفر دریایی است. از دیگر جاذبه های محبوب دریاچه ورث  قایق های تفریحی هستند که سفرهای دریایی به دور این دریاچه را ارائه می دهند. این امر از قرن نوزدهم رایج بوده و از ابتدا با توسعه گردشگری دریاچه ورث  همراه بوده است. 
سفر با قایق به شما ایده ای از اندازه و زیبایی  دریاچه را می دهد و از نقاط دیدنی نیز در طول مسیر عبور خواهید کرد. مهمترین کشتی های این ناوگان Thalia، Klagenfurt و Kärnten نام دارند. 
آنها متعلق به شهر کلاگنفورت هستند و با کشتی های خصوصی Lorelei و Loretto رقابت می کنند. قایق های موتوری و بادبانی، قایق های پدالی، قایق های برقی، قایق های موزی را می توانید در این دریاچه امتحان کنید.

جاذبه های دریاچه ورث 

دریاچه ورث  توسط سخ جزیره احاطه شده است. جزیره Blumeninsel جزیره گل ها، جزیره کاپوچین ها و جزیره سابق ماریا وورث، که به طور مصنوعی ساخته شده است.
شبه جزیره ماریا وورث به خاطر صومعه اش در میان برترین جاذبه های دریاچه ورث است.  شهر آبگرم Pörtschach در شبه جزیره Blumeninsel قرار دارد. این شبه جزیره به دلیل گل های زیبایش در طول فصل بهار و تابستان بسیار شگفت انگیز است.
دو جزیره و جزیره سومی وجود دارد که به دلیل پایین آمدن سطح آب به شبه جزیره تبدیل شده است. بهترین منظره کل دریاچه از Pyramidenkogel با ارتفاع 851 متر است. 
یک برجی 100 متری از چوب و فولاد در بالای تپه قرار داده است، سکوی دید بالایی در ارتفاع 83 متری، مناظر شگفت انگیزی را نه تنها از دریاچه ورترزی، بلکه از مناطق اطراف نیز به شما می دهد. می توانید مستقیماً با ماشین به سمت برج بروید یا می توانید با قایق به سمت Reifnitz بروید و با اتوبوس تا برج ادامه دهید.

قلعه Schloss Velden

این قلعه که به عنوان هتل نیز کار می کند، دارای اتاق‌ های مجلل و رستوران‌های درجه یک مانند رستوران Schlosstern Gourmet که دارای ۲ ستاره میشلین است، می باشد. 

مسیر رفتن به دریاچه ورث اتریش

مسیر رفتن به دریاچه ورث اتریش

چگونه به دریاچه ورث برویم ؟

برای رفتن به دریاچه ی زیبای ورث اتریش شما می توانید از طریق اقدام کنید.

با ماشین

می ‌توانید با ماشین شخصی خود به جاده بزنید و از زیبایی های اطراف جاده لذت ببرید و یا یک ماشین کرایه کنید تا بتوانید در سایر مکان ‌ها در طول مسیر به دریاچه ورث  توقف کنید. اگر وقت دارید، شهرهایی مانند Villach و Klagenfurt نیز ارزش دیدن را دارند.
از شهر سالزبورگ، به دریاچه ورث  2 ساعت و 15 دقیقه فاصله دارد، در ضمن برای رانندگی در این جاده باید عوارض پرداخت کنید.
از پایتخت اتریش وین، تا دریاچه ورث  3 ساعت و 40 دقیقه فاصله دارد. و از شهر  گراتس، به دریاچه ورث  1 ساعت و 50 دقیقه فاصله دارد.

با حمل و نقل عمومی

طیف وسیعی از گزینه های حمل و نقل عمومی از اتریش وجود دارد، و اگر به دنبال صرفه جویی در هزینه هستید، این می تواند جایگزین خوبی باشد.
البته نکته منفی این است که سفر طولانی ‌تر خواهد بود و زمان اتوبوس - قطار ممکن است راحت نباشد. با این حال، حمل و نقل عمومی در اتریش بسیار خوب است، بنابراین زیاد منتظر نخواهید بود.

سخن آخر

دریاچه ورث با نزدیک به 20 کیلومتر مربع بزرگترین دریاچه در اتریش است. بزرگترین شهرهای اطراف آن، کلاگنفورت و ولدن هستند. منظره بسیار خوبی از دریاچه از برج Pyramidenkogel-Turm امکان پذیر است که بر روی کوهی نزدیک به مرکز دریاچه ساخته شده است. برای اطلاع از قیمت تور اتریش به سامانه رزرواسیون تریپ مراجعه فرمائید.
گردشگران زیادی هر ساله برای بادید از دریاچه دریاچه ورث اتریش به این کشور سفر می کنند. به خصوص سفرهای دریایی با قایق از دیرباز محبوب بوده است. 
دریاچه ورث  در عمیق ترین حالت خود بیش از 85 متر عمق دارد و در برخی مواقع تا حدی با یخ پوشیده شده است، اما در طول تابستان دمای آب حدود 25 درجه سانتیگراد می رسد. 
طول دریاچه 16 کیلومتر در جهت شرق به غرب است که در حوضه Klagenfurter تعبیه شده است. مسابقه شنا در دریاچه ورث یکی از بزرگترین مسابقات آبهای آزاد است.

سوالات متداول درباره ی دریاچه ورث اتریش

دریاچه ورث اتریش کجاست ؟

دریاچه ورث اتریش بین کوه ‌های آلپ در شمال و دریای آدریاتیک در جنوب، در نزدیکی مرز اسلوونی و ایتالیا قرار دارد.

اقامتگاه نزدیک دریاچه ورث کدامند ؟

در نزدیکی دریاچه ورث اتریش هتلی به نام هتل Schloss Velden قرار دارد، که مجلل ترین اتاق ها و غذا خوری های با کیفیت را ارائه می دهد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc