https://gateway.trip.ir/api/

روستای آنتون آم آلبرگ اتریش

به روز رسانی: 31 اردیبهشت ، 1401 جاذبه های گردشگری

روستای آنتون آم آلبرگ اتریش

اتریش، یکی از محبوب ترین مقاصد تعطیلات اروپا می باشد، که گردشگران را در تمام طول سال با مکان هایی برای بازدید در تابستان و زمستان جذب می کند. در واقع، با برخی از بهترین پیست های اسکی، زمستان تقریباً به اندازه تابستان در مناطق کوهستانی دیدنی این کشور شلوغ است.
بازدیدکنندگان به همان اندازه که برای زیبایی منظره کوه آلپ جذب می شوند، جذب شهرهای باشکوهی مانند وین پایتخت تاریخی، و نیز می شوند.
اتریش که یکی از کوچکترین کشورهای اروپایی است، عمدتاً کشوری با مناطق مرتفع و کوهستانی مرتفع است که 60 درصد از قلمرو آن را کوه های آلپ شرقی اشغال کرده اند. رودخانه دانوب حدود 350 کیلومتر از غرب به شرق در بخش شمالی کشور جریان دارد و به جذابیت آن به عنوان یک مقصد گردشگری می افزاید.
سنت آنتون آم آلبرگ اتریش روستایی در این سرزمین با سنت های قدیمی فراوان است و از بهترین جاهای دیدنی اتریش به شمار می رود و به خصوص ورزش های زمستانی در این منطقه بسیار رایج است.
منطقه اسکی آلبرگ با دهکده های خود یعنی سنت آنتون، سنت کریستوف، استوبن، زورس، لخ و وارت آم آلبرگ بزرگترین منطقه اسکی متصل و از جاهای دیدنی اتریش در زمستان است.

مروری بر روستای آنتون آم آلبرگ

عکس جاهای دیدنی اتریش 

مروری بر روستای آنتون آم آلبرگ 

سنت آنتون یک روستای سنتی و جذاب تیرولی است که در سمت دره طولانی مسافرخانه قرار دارد و از هر طرف با مناظر کوهستانی چشمگیر احاطه شده است.
منطقه آنتون آم آلبرگ یکی از قابل اطمینان ترین مناطق ورزش های زمستانی برف در کوه های آلپ است و علاوه بر قله های غول پیکر، تمام امکانات یک منطقه را در تعطیلات بین المللی ارائه می دهد.
بازدید کنندگانی که در زمستان به منطقه آنتون آم آلبرگ سفر می کند، به نظرش انگار وارد بهشت ورزشی و برفی می شوند. این منطقه از زمان برگزاری مسابقات جهانی اسکی آلپاین در سال 2001، از شهرت بین المللی برخوردار شده است. 
استانداردهای بالای این منطقه در تعطیلات، استراحتگاه ورزشی زمستانی، مهمان نوازی فوق العاده و خدمات، یک تله کابین با چرخ بزرگ و همچنین ارائه بهترین غذاهای لذیذ تعطیلات زمستانی فراموش نشدنی را فراهم می کند.

روستای آنتون اتریش دارای چیزهای زیادی برای ارائه به بازدیدکنندگانی که تور اتریش را تهیه کرده اند دارد که دوست دارند آنجا را تماشا کنند. به عنوان مثال، فلیرش یک دهکده ایده ‌آل با خانه ‌های مزرعه ‌ای زیبا است که می ‌توانید در طول پیاده ‌روی در مسیر شاهد آن باشید.

مسیر Eagle، طولانی ‌ترین مسیر پیاده ‌روی در این روستا است. این منطقه همچنین به ‌خاطر مسیرهای کوهنوردی با طناب و مسیرهای دوچرخه ‌سواری کوهستانی ‌اش معروف است.
درست در بالای کوه Valluga مناظر شگفت انگیزتری از کوه های آلپ وجود دارد. کل منطقه مملو از مسیرهای دوچرخه سواری کوهستانی است که بسیاری از آنها به کلبه هایی مانند Darmstädter Hütte و Konstanzer Hütte منتهی می شوند. 

امکانات پیست آنتون اتریش

در پیست اسکی آنتون علاقه مندی می توانند به غیر از اسکی روی یک از تفریحات مهیج دیگری نیز استفاده کنند که در زیر به آن ها اشاره می کنیم.

اسنوبورد
اسکی کراس کانتری
سورتمه سواری
پیاده روی با کفش برفی
پیاده روی زمستانی
اسکیت روی یخ
پاراگلایدر
تنیس 
کالسکه سواری

تفریحات در روستای آنتون آم آلبرگ 

منطقه ی روستای آنتون آم آلبرگ اتریش دارای 305 کیلومتر پیست اسکی، بیش از 200 کیلومتر پیست برف پودری، 87 تله کابین و تله کابین مدرن، پارک های سرگرم کننده و موارد دیگر در منطقه اسکی آلبرگ منتظر شما هستند.
در میان گزینه‌ ها برای افراد مبتدی تا متوسط‌  می ‌توان به دامنه ی بلوز روی Rendl در بالای ایستگاه میانی ۶۴ اشاره کرد که به سنت کریستوف بازمی‌ گردد. در میان پیست های مورد علاقه، پیست طولانی از شیندلر اسپیتزر به سمت آلپ راوز در سمت جلوی منطقه استوبن است.
تعداد زیادی مسیر پیاده ‌روی زمستانی مشخص در این پیست قرار دارد، یک مسیر 4 کیلومتری با سورتمه از گمپن تا نصرین، و یک مرکز ورزشی پیشرفته با استخر شنا، دیوار کوهنوردی و زمین‌ های تنیس وجود دارد.
آنتون آم آلبرگ  یکی از بهترین پیست ‌های اسکی در جهان برای اسکی ‌بازان پیشرفته و متخصص است که پیست ‌های سیاه رنگ متعددی در اطراف آن وجود دارد که شیب ‌دارترین آن ‌ها پیست نیش در گامپن است.  
آنتون به طور کلی رکورد برفی بسیار خوبی دارد، اگرچه دارای معایبی است. بارش برف طبیعی در اینجا فراوان است. میانگین بارش  طولانی مدت آن حدود 8 متر در 2 هزار متر است.
پیست آنتون به طور گسترده ای به داشتن برخی از پر جنب و جوش ترین آپراس اسکی و تفریحات شبانه در کوه های آلپ معروف است. 
مسیرهای دوچرخه سواری آسانی مانند Stanzertal Cycle Path از سنت آنتون تا فلیرش در این منطقه وجود دارد. دوچرخه سواران برای این مسیر صاف که از ابتدا تا انتها با آسفالت صاف پوشیده شده و دو طرف آن کوه های قدرتمندی دارد، نیازی به دوچرخه کوهستان ندارند.

کوهنوردی در روستای سنت آنتون آم آلبرگ

کوهنوردی در روستای سنت آنتون آم آلبرگ 

کوهنوردی در سنت آنتون 

مسیرهای پیاده ‌روی مشخص شده به دره افسون ‌کننده Verwall و کوه‌ های آلپ Lechtal منتهی می‌ شوند. سنت آنتون آم آرلبرگ یک بهشت واقعی برای پیاده روی است. شبکه ‌ای از مسیرها در میان مناظر زیبا وجود دارد که در مجموع 300 کیلومتر مسافت را تشکیل می ‌دهند.
یک سیستم تابلوی راهنما که به وضوح مشخص شده است، اطلاعات دقیقی در مورد مقصد و مسیر، مسافت، زمان و سطح دشواری به مسافران می دهد. 
راهنمای کوهنوردی روشی بسیار متفاوت برای نگاه کردن به مسیرها دارد و آن دسته از کوهنوردان متخصصی که مسیرهای پیشرفته را انتخاب می کنند، از توصیه های بسیاری که تنها راهنمای حرفه ای کوهستان می تواند ارائه دهد، استفاده خواهند کرد.
اطمینانی که یک راهنمای کوهنوردی می تواند در مورد دانش کوهنوردی خود به شما بدهد، دانش او در مورد وضعیت مسیرها و خطراتی که ممکن است در مسیر پیاده روی ایجاد شود و همچنین مدت زمان و سرعت تخمینی پیاده روی و تنفس، همگی به شما کمک می کنند. 

دوچرخه سواری در کوهستان

منطقه آلبرگ با شبکه ای عالی از مسیرهای دوچرخه سواری در کوهستان قرار دارد، در مجموع حدود 200 کیلومتر مسیرهای دیدنی و متنوع در انتظار شما هستند. 

تیراندازی با کمان 

شما می توانید به همراه خانواده یا به تنهایی در روستای آنتون آم آلبرگ اتریش تیراندازی با کمان انجام دهید. 

گلف بازی 

زمین گلف آلپاین در آنتون آم آلبرگ 6 سوراخه است. موقعیت کوهستانی از طریق جذابیت مناظر و شگفتی های ورزشی، شور و شوق شما را برمی انگیزد.

شنا کردن

در استخر سرپوشیده خوش منظره و همچنین استخر آب گرم ورزشی در فضای باز،  نهایت لذت را ببرید. 

تابستان در آنتون آم آلبرگ

تابستان در آنتون آم آلبرگ 

تابستان در آنتون آم آلبرگ 

در تابستان، کوه های تیرول  آنتون آم آلبرگ بازدیدکنندگان بیشتری را به خود جذب می کند. تعطیلات تابستانی خود را در ارتفاع 1304 متری بگذرانید. 
کسانی که به دنبال ماجراجویی در تابستان در کوهستان هستند، مکان مناسبی را در اینجا پیدا خواهند کرد. برای دوچرخه سواران کوهستان مسیری چالش برانگیز در سراشیبی در انتظار است و برای کسانی که می خواهند با بالا رفتن  کوه ها را فتح کنند، آنتون یک مسیر کوهنوردی به طول 2.8 کیلومتر با یک مسیر طناب ارائه می دهد. این در واقع یکی از پنج مسیر برتر زیبا و چالش برانگیز برای کوهنوردان در کل رشته کوه های آلپ است.
در تابستان، هم کوهنوردان پیشرفته و هم کوهنوردان اوقات فراغت از منطقه آلبرگ در اطراف سنت آنتون با فرصت های متعدد لذت خواهند برد.

غذا خوری های آنتون آم آلبرگ اتریش

سنت آنتون طیف گسترده ای از رستوران ها را برای انتخاب دارد. اگر به دنبال چیزی لوکس هستید، رستورانی مانند غذا خوری در هتل شوارتزر آدلر رتبه بالایی دارد.

چکیده مطلب

یکی از محبوب‌ ترین پیست‌ های اسکی در منطقه تیرول، سنت آنتون است، برخی از بهترین تفریحات اسکی ‌های تخصصی و یکی از پر جنب و جوش ‌ترین مناظر اسکی را در منطقه آنتون آم آلبرگ اتریش می توانید تماشا کنید.
سنت آنتون آم آلبرگ که زادگاه اسکی آلپاین در نظر گرفته می شود، بیش از 100 سال است که پذیرای علاقه مندان به ورزش های زمستانی بوده است. 
امروزه یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شبکه های اسکی در آلپ است. این پیست اسکی جذاب توسط بسیاری به عنوان مرکز ورزش های زمستانی شناخته می شود.
دنیای کوهستانی خیره کننده در اطراف استراحتگاه ورزشی زمستانی سنت آنتون با تاریخ غنی خود از محبوبیت جهانی برخوردار است.

بازدید از قصر هافبرگ وین اتریش را در این تور بی نظیر فراموش نکنید. برای اطلاع از تور اروپا می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید و ارزان ترین تورها را بدون واسطه و به صورت آنلاین از سامانه رزرواسیون تریپ تهیه فرمائید.

سوالات متداول در باره ی آنتون آم آلبرگ اتریش

سنت آنتون به چه دلیل مشهور است ؟

این شهر به عنوان مهد اسکی آلپاین شناخته می شود و علاقه مندان سرسخت را از سراسر جهان به خود جذب می کند. 

آیا سنت آنتون برای مبتدیان خوب است ؟

سنت آنتون برای مبتدیان و کسانی که تجربه کمی دارند مناسب است. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc