https://gateway.trip.ir/api/

آکواریوم سی لایف استانبول

به روز رسانی: 29 فروردین ، 1401 جاذبه های گردشگری

آکواریوم سی لایف استانبول

ترکیه سرزمین بقایای تمدن های باستانی و کلان شهرهای مدرن است. این سرزمین پر از مردم مهربانی است که با کمال میل شما را به یک فنجان چای دعوت می کنند. استانبول جاذبه های فوق العاده ای را به بازدیدکنندگان خود ارائه می دهد. از دیدن جاذبه های تاریخی گرفته تا بازارهای بی حد و اندازه، مناظر باشکوه استانبول هر گردشگری را جذب می کند.
در این مقاله ما قصد داریم تا شما را با یکی از زیبا ترین و جذاب ترین کارهایی که می توانید در استانبول انجام دهید آشنا کنیم. اگر جزو کسانی هستید که علاقه ی زیادی به دیدن کف اقیانوس دارید ما به شما آکواریوم سی لایف استانبول را پیشنهاد می کنیم.
آکواریوم سی لایف یک منطقه تفریحی محبوب در استانبول است که در مرکز خرید فروم در منطقه بایرامپاشا استانبول واقع شده است. همچنین این آکواریوم پنجمین آکواریوم بزرگ جهان است. آکواریوم استانبول مقصدی مناسب برای گذراندن یک روز زیبا در کنار خانواده و تماشای کف اقیانوس است.
شما می توانید با تهیه تور استانبول از تماشای موجودات دریایی دوست داشتنی، بزرگترین مجموعه کوسه ها در اروپا و آکواریوم دیجیتال لذت ببرید.
همچنین می توانید شاهد بهبودی لاک پشت های زخمی در بیمارستان لاک پشت ها باشید، و از مناطق موضوعی، سفرهای مدرسه، جشن تولد و بسیاری موارد لذت ببرید.
یکی از بزرگترین آکواریوم های اقیانوسی در جهان آکواریوم سی لایف(Sea Life) استانبول است، که دارای یک تونل شیشه ای 83 متری است، که شما را واقعاً در میان زیبایی و هیبت زندگی دریایی قرار می دهد.

جاذبه های آکواریوم سی لایف

جاذبه های آکواریوم سی لایف 

جاذبه های آکواریوم سی لایف 

در آکواریوم سی لایف استانبول، شما می‌ توانید از طریق یک تونل اقیانوسی به طول ۸۳ متر قدم بزنید و در حالی که حیوانات دریایی بالای سرتان شنا می ‌کنند، منظره‌ ای پانوراما ۲۷۰ درجه از بستر دریا ببینید.
این آکواریوم دارای 47 مخزن نمایشی چشمگیر و بیش از 15 هزار موجود دریایی است، که می تواند دنیای شگفت انگیز زیر آب را به نمایش بگذارد. 
آکواریوم سی لایف استانبول شامل ۲۱ منطقه موضوعی شامل کوچه دلقک ‌ماهی‌ ها، خلیج Stingray و Rain را به نمایش می گذارد. می توانید بزرگترین مجموعه کوسه های اروپا را در پادشاهی کوسه ببینید، ستاره دریایی یا خرچنگ را در این آکواریوم تجربه کنید، نمایش های تغذیه ماهی را تماشا کنید و از تماشای خوردن آن ها لذت ببرید. کوسه ‌ها، لاک‌پشت ‌ها، نهنگ ‌ها، پیراناها... و البته ماهی های  هیجان انگیز بسیاری در انتظار شما می باشد. 

ساعت بازدید و هزینه ورودی به آکواریوم سی لایف

هزینه ورودی آکواریوم استانبول : هزینه ورودی برای افراد بزرگسال مبلغ 58 لیره است. و برای کودکان، دانش آموزان، معلمان، افراد بالای 65 سال 35 لیره می باشد. کودکان تا 2 سال می توانند به صورت رایگان وارد شوند. 
ساعات بازدید از آکواریوم سی لایف استانبول :  ساعات کارهر روز از ساعت 10:00 صبح  تا 8:00 بعد ازظهر می باشد. باجه های بلیط 1 ساعت قبل از زمان بسته شدن تسهیلات بسته می شوند. برای اطلاع ازقیمت تور آنتالیا به سایت تریپ مراجعه کنید.

مسیر آکواریوم سی لایف استانبول

مسیر آکواریوم سی لایف استانبول

مسیر رفتن به آکواریوم سی لایف

آکواریوم سی لایف استانبول در مرکز خرید فروم استانبول در منطقه بایرامپاشا استانبول قرار دارد. شما می ‌توانید مستقیماً از طریق مترویی که از فرودگاه آتاتورک  خط Yenikapi (در ایستگاه Kocatepe پیاده شوید) به مرکز خرید فروم استانبول دسترسی پیدا کنید.
و از سمت آسیایی استانبول می توانید سوار Marmaray شوید و در ایستگاه Yenikapi پیاده شوید و به مترویی که در خط Yenikapi فرودگاه آتاتورک حرکت می کند در ایستگاه Kocatepe پیاده شوید و به مرکز خرید فروم بروید. همچنین می توانید از اتوبوس های عمومی  IETT 32  نیز استفاده کنید.

سخن آخر

برای کسانی که همیشه می خواستند زندگی دریایی را در واقعیت تجربه کنند اما از رفتن به داخل دریا می ترسیدند، آکواریوم سی لایف استانبول ایمن ترین و عالی ترین گزینه است. 
تماشای کوسه‌ ها، لاک ‌پشت ‌ها، اختاپوس  ‌ها، ماهی‌ها و برخی از گونه‌ های دریایی کمیاب در زیستگاه طبیعی ‌شان مطمئناً به شما آرامش می دهد.
این اولین آکواریوم عمومی در ترکیه و یکی از بزرگترین آکواریوم های اروپا است. این آکواریوم در زمینی به مساحت 8  هزار متر مربع در مرکز خرید ا فروم تاسیس شد. در آکواریوم سی لایف، یک تونل اقیانوسی زیر آب به طول 83 متر، تقریبا به اندازه یک زمین فوتبال وجود دارد. این طولانی ترین تونل اقیانوسی در ترکیه و اروپا است.
در آکواریوم سی لایف استانبول، حدود 15  هزار موجود دریایی از بیش از 500 گونه در 5 میلیون لیتر آب در 47 مخزن نمایشگاهی زندگی می کنند. 
اینها شامل بزرگترین خانواده کوسه های ترکیه و 2 کوسه بزرگ است که شامل بیش از 60 کوسه از 15 گونه مختلف از جمله ببر شنی، گورخر و بانوج است. 
شامل ۲۱ منطقه موضوعی که کوچه دلقک ‌ماهی‌ ها، خلیج Stingray و Rain را به نمایش می گذارد. می توانید بزرگترین مجموعه کوسه های اروپا و زیبا ترین ماهی ها را می توانید در این آکواریوم ببینید. کودکان می توانند ستاره دریایی و دیگر موجودات دریایی را در این آکواریوم تماشا کنند.

سوالات متداول درباره ی آکواریوم سی لایف استانبول

آکواریوم سی لایف کجاست ؟

آکواریوم سی لایف یک منطقه تفریحی محبوب در استانبول است که در مرکز خرید فروم در منطقه بایرامپاشا استانبول واقع شده است.

آکواریوم دریای استانبول چه زمانی باز است ؟

آکواریوم سی لایف استانبول همه روزه از ساعت 10:00 صبح تا 8:00 بعد از ظهر به روی عموم باز می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc