https://gateway.trip.ir/api/

در خیابان استقلال استانبول چه می گذرد؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 اخبار گردشگری

در خیابان استقلال استانبول چه می گذرد؟

خیابان استقلال استانبول را می توان جذاب ترین خیابان استانبول در کشور ترکیه دانست. اما چه چیزی باعث شده است این خیابان تا این حد معروف شود؟ حتماً شما هم از آن دسته افرادی هستید که به دنبال بلیط لحظه آخری استانبول می گردید تا به محض پیدا کردن یک قیمت خوب برای بلیط هواپیما به استانبول سفر کنید. چقدر از جاذبه های گردشگری این شهر اطلاعات دارید؟ چقدر از خیابان استقلال و میدان تکسیم شنیده اید؟ خیابان استقلال را بدون هیچ شکی می توان بهترین و پر تحرک ترین خیابان این شهر دانست که جاذبه های زیادی در این خیابان برای توریست ها فراهم شده است. در اینجا می خواهیم درباره این خیابان اطلاعات بیشتری به شما بدهیم.

خیابان استقلال استانبول

در زبان استانبولی به آن Istiklal Caddesi می گویند و تنها خیابانی در استانبول است که تا دیر هنگام مغازه ها باز هستند و گردشگران در آنجا رفت و آمد می کنند، شاید برای شما جالب باشد اگر بدانید در بیشتر محله های این شهر، ساعت 9 شب به بعد خیابان ها خلوت و سوت و کور است و اینجا است که خیابان استقلال از بقیه خیابان ها متمایز می شود و حتی بعضی از مغازه ها 24 ساعته باز هستند.

میدان تکسیم، مرکز شهر استانبول به حساب می آید و خیابان استقلال نیز از هم آنجا آغاز می شود و به برج گالاتا ختم می شود. میلیون ها نفر هر روز این مسیر عبور می کنند و هر بار بیشتر عاشق این مسیر می شوند، فرقی نمی کند تابستان باشد یا زمستان، آفتاب باشد یا برف و باران، در هر صورت خیابان استقلال محبوب ترین خیابان استانبول است و امکان ندارد گردشگر باشید و از این خیابان دیدن نکنید.


خیابان استقلال استانبول

دیدنی های خیابان استقلال استانبول

قطعاً مانند هر جای دیگری که رفت و آمد زیاد است در اینجا نیز شاهد رستوران ها و کافه های زیادی هستیم که برای شکم گردی بسیار لذت بخش است.

فروشگاه لباس و بازارهای محلی برای خریدهای محلی وجود دارد. اگر اهل عتیقه جات هستید فروشگاه عتیقه جات جالبی را مشاهده خواهید کرد و انتخاب های خوبی خواهید داشت.

کتابفروشی نیز از آن دسته مغازه هایی است که به چشم شما خواهند آمد.

یکی از جالب ترین چیزها ر استقلال، نمایش های خیابانی و موزیک های زنده است که بر جذابیت های آن افزوده است.

ساختمان های زیادی با معماری قشنگ در آنجا وجود دارند که شما محو آن خواهید شد. از دیگر شاخصه های مهم می توان به سالن سینما و تئاتر اشاره کرد.

شیرینی باقلوا و بستنی مخصوص این شهر را حتماً در آنجا تست کنید. مغازه های معروف سوغاتی نیز در آنجا وجود دارد.

از برندهای مطرح در فروشگاه ها و بوتیک های این منطقه  می توان به زارا، ال سی وایکیکی، کوتون، اچ اند ام و سفورا اشاره کرد.

در هر صورت هیچ نقطه ضعفی برای این منطقه وجود ندارد، پس حتماً از آن دیدن کنید. در صورت نیاز به مشاوره و یا خرید تور استانبول می توانید با کارشناسان بخش تور در شرکت هواپیمایی نقطه پرواز ( تریپ ) تماس حاصل فرمائید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc