https://gateway.trip.ir/api/

بهترین مراکز خرید برای خرید لوازم الکترونیکی در دبی

به روز رسانی: 23 اسفند ، 1400 جاذبه های گردشگری

بهترین مراکز خرید برای خرید لوازم الکترونیکی در دبی

از آنجایی که دبی بهشت خریداران است، بسیاری از برند های برتر لوازم الکترونیکی مصرفی در این شهر زیبا شعبه  دارند. بنابراین چه بخواهید در برخی از خرید های مقرون به صرفه شرکت کنید یا از تخفیف های بسیار زیاد در جشنواره خرید دبی بهره مند شوید، این شهر چیزهای زیادی برای ارائه دارد.
مکان های خرید لوازم الکترونیکی در دبی معاملات و تخفیف های مختلفی را در تمام طول سال ارائه می دهند. مردم همچنین با تهیه بلیط دبی هم از جاذبه های دیدنی دبی و هم از خرید در دبی لذت می برند، زیرا مراکز خرید و بازارهای زیادی در سراسر شهر وجود دارد.
دبی به بازارهای خرید بسیاری که دارد معروف است و از جمله آنها می توان به بازارهای الکترونیکی اشاره کرد که در آن می توان محصولات الکترونیکی به ویژه اقلام الکترونیکی مصرفی مانند گوشی های هوشمند، دوربین، لپ تاپ را در مرکز خرید لپ تاپ استوک در دبی با قیمت ارزان پیدا کرد.

مراکز خرید دبی

مراکز خرید دبی

بهترین مراکز خرید لوازم الکترونیکی دبی

اگر قصد سفر به دبی را دارید باید به شما بگوییم که دبی بهترین کشور برای خرید است. دبی دارای بازارهای متنوعی است از جمله بازارهای خوب برای خرید در دبی مراکز خرید لوازم الکترونیکی است. در زیر به چند مورد از مراکز خرید لوازم الکترونیکی اشاره می کنیم.

شرف دی جی (Sharaf DG)

شرف دی جی یکی از برجسته ترین برندها در خاورمیانه است که فروشگاه های متعددی در چهار کشور دنیا دارد. همچنین به عنوان یکی از بهترین فروشگاه های لوازم الکترونیکی در دبی مشهور است. 
شرف دی جی یکی از شناخته شده ترین مراکز خرید در دبی است که بیش از 25 هزار کالای الکترونیکی را به فروش می رساند. اولین فروشگاه خرده فروشی آنها در سال 2005 افتتاح شد و شرکت از آن زمان تاکنون در حال رشد بوده است. 
آنها اکنون 33 فروشگاه در سراسر امارات و چند کشور دیگر دارند و 10 تای آنها در دبی هستند. در این فروشگاه می‌ توانید ساعت‌ های هوشمند، لوازم خانگی، دستگاه‌ های محاسباتی، موبایل، تبلت، تلویزیون، محصولات ویدیویی و صوتی، کنسول های بازی، دوربین‌ های فیلم ‌برداری و مک ‌بوک‌ ها را در شرف دی ‌جی خریداری کنید. همه برندهای برتر با وجود حجم بالای فروش همیشه در دسترس هستند.
به گفته آنها، اگر کالایی را در جای دیگری با قیمت ارزان تری در شرف دی جی بیابید، قیمت محصول را کاهش به شما ارزان تر می دهند. با اطمینان می ‌توان فرض کرد که در شرف دی ‌جی، محصولات الکترونیکی را با بهترین قیمت‌ می توان پیدا کرد. فروشگاه های شرف دی جی از ساعت 9 صبح تا 11 شب باز هستند. 

فروشگاه ایمکس (EMAX)

ایمکس دومین زنجیره خرده فروشی لوازم الکترونیکی در خاورمیانه است که 30 فروشگاه در سراسر دبی دارد. این شرکت در سال 2006 توسط گروه لندمارک تأسیس شد که دارای چندین برند بزرگ دیگر در سراسر جهان است. طبق وب سایت رسمی خود، ایمکس دارای حدود 100 هزار محصول از بیش از 800 برند مختلف ارائه می دهد.
انتخاب ها بسیار زیادی در این فروشگاه وجود دارد. از جمله آنها می توان به لپ تاپ، تبلت، تلویزیون، یخچال، لوازم پخت و پز، ماشین لباسشویی و خشک کن، تهویه مطبوع، لوازم خانگی، فن ها و کولرهای هوا، دوربین ها، تجهیزات بازی، هواپیماهای بدون سرنشین و روباتیک، چاپگر و نمایشگر، پروژکتور، لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر، لوازم خانگی هوشمند و آلات موسیقی و ... اشاره کرد.

فروشگاه جانبو الکترونیک (JUMBO ELECTRONICS)

فروشگاه جانبو الکترونیک در سال 1974 در امارات متحده عربی تاسیس شد. با بیش از 40 سال فعالیت در این تجارت، این شرکت رشد کرده است تا به یکی از بهترین زنجیره های خرده فروشی الکترونیکی در امارات تبدیل شود. فروشگاه جانبو الکترونیک در چهار دهه گذشته به ساکنان امارات خدمات رسانی کرده است. 
این شرکت تمام آخرین نوآوری ها و فناوری ها را در طول مسیر به کار گرفت. علاوه بر این، آنها همچنین با موفقیت مدل آنلاین این فروشگاه را اتخاذ کرده است. 
مشتریان می توانند انواع موبایل، رایانه و تبلت، دوربین، کنسول های بازی، هدفون و بلندگو، لوازم جانبی، لوازم خانگی و ... را در این فروشگاه پیدا کنند.
فروشگاه جانبو الکترونیک در مرکز Burjuman-Dubai واقع شده است و هر روز بین ساعت 9 صبح تا 11 شب باز است. 

ویرجین مگا استور دبی

ویرجین مگا استور دبی

ویرجین مگا استور (VIRGIN MEGASTORE)

ویرجین یک برند شناخته شده در سراسر جهان است. بخش الکترونیک در فروشگاه ویرجین مگا در دبی همه برندهای برتر را در اختیار دارد. 
محصولات ارائه شده در این دسته شامل هدفون، تلفن همراه و لوازم جانبی، رایانه و لوازم جانبی، سلامت و تناسب اندام، دوربین عکاسی، تبلت و لوازم جانبی است.

فروشگاه کارفور(Carrefour)

کارفور یکی از فروشگاه برتر برای خرید لوازم الکترونیکی در دبی است. در این فروشگاه شما می توانید انواع باتری، گجت، دوربین فیلمبرداری، لوازم خانگی، سینمای خانگی و محصولات صوتی، تلفن های همرا و خانگی، لپ تاپ، تبلت شخصی و لوازم جانبی را خریداری کنید. 
می توانید از فروشگاه های دیدن کنید یا حتی آنلاین خرید کنید. با تبلیغات فروشگاهی، می توانید برخی از معاملات ارزان قیمت لوازم الکترونیکی را دریافت کنید. برای اطلاع از بلیط تهران دبی به سایت تریپ مراجعه کنید.

فروشگاه جکی  (Jacky’s Electronics)

این فروشگاه یکی از قدیمی ترین فروشگاه های خرده فروشی در امارات است. این فروشگاه در سال 1988 تاسیس شد و اولین فروشگاه خرده فروشی جکی در میدان الناصر دبی افتتاح شد. 
پس از حدود 32 سال، اکنون فروشگاه‌ های الکترونیک بیشتری در سراسر دبی وجود دارد. فروشگاه جکی با بسیاری از برندهای مورد اعتماد مانند اپل، مایکروسافت، سونی، سامسونگ، اچ پی و لنوو همکاری کرده است. انواع محصولات مانند لپ تاپ، دوربین، گوشی های هوشمند، تبلت، دسکتاپ، کنسول های بازی، لوازم خانگی و غیره برای خرید دراین فروشگاه در دسترس هست.
فروشگاه ‌های جکی در دبی مال، مرکز شهر عجمان و میدان ناصر واقع شده است، که همه روزه از ساعت 09:00 صبح تا 11:00 شب باز هستند. 

دنون امارات (Denon UAE)

دنون امارات یک فروشگاه الکترونیک ژاپنی است که طیف گسترده ای از لوازم الکترونیکی ژاپنی را در دبی ارائه می دهد. اگر به اقلام الکترونیکی ژاپنی علاقه دارید، دنون بهترین مکان برای خرید لوازم الکترونیکی در دبی است. 
دنون امارات شامل لوازم جانبی صوتی، سینمای خانگی، تجهیزات صوتی و تصویری تخصص دارد. دنون این فناوری را به بهترین شکل در محصولات الکترونیکی خود ادغام می کند. 
همچنین بیش از صد برند ژاپنی و سایر برندهای بین المللی مرتبط با صدا و تصویر را نمایندگی می کند. دنیای شگفت انگیز دنون در مرکز خرید دبی واقع شده است که بین ساعت 10 صبح تا 10 شب برای شما باز است. 

فروشگاه GoSmart

این فروشگاه یک فروشگاه الکترونیکی جدید در دبی است، اما محصولات الکترونیکی منحصر به فرد و نوآورانه ای از برندهای ملی و بین المللی ارائه می دهد. 
هدف GoSmart اساساً ساده ‌تر کردن زندگی افراد با ارائه نوآوری الکترونیکی است. در اینجا می توانید محصولات الکترونیکی با تکنولوژی بالا را پیدا کنید که مناسب سبک زندگی شما هستند. 
می‌توانید لوازم الکترونیکی مصرفی و لوازم جانبی مانند ماساژور، ساعت ‌های هوشمند، قلم، دوربین های دیجیتال، اپراتورهای پشتیبانی برای چندین دستگاه و نگهدارنده دستگاه را پیدا کنید. فروشگاه GoSmart در مرکز خرید دبی واقع شده است. ساعت کار این فروشگاه از 10:00 صبح الی 10:00 شب است. 

خانه دیجیتال اروس (Eros Digital)

خانه دیجیتال اروس برای خرید محصولات دیجیتال و لوازم الکترونیکی مصرفی در دبی است. این فروشگاه در حال حاضر مجموعه ای فراگیر از فروش قطعات الکترونیکی در دبی، لوازم خانگی، لوازم الکترونیکی مصرفی، اتوماسیون تهویه مطبوع برای خانه و ادارات، مخابرات، فناوری اطلاعات و لوازم جانبی دیجیتال را ارائه می دهد، همچنین می توانید طیف محصولات متقابل برندهای مختلف مانند هیتاچی، سامسونگ، فلیپ، کندی، سیسکو را در اینجا بیابید.
خانه دیجیتال اروس در دبی مال، شهر میدریف و مرکز خرید امارات است که خدمات خود را از ساعت 10 صبح تا 11 شب ارائه می دهد. 

مرکز خرید ای سیتی  ECity دبی

مرکز خرید ای سیتی  ECity دبی

ای سیتی (ECity)

ای سسیتی یکی دیگر از فروشگاه های زنجیره ای خرده فروشی لوازم الکترونیکی در امارات است. ای سیتی یکی دیگر از زنجیره های الکترونیکی موفق در سراسر دبی است و به دلیل تنوع برندهای مختلف خود مشهور است.  
این شرکت از زمان تاسیس خود در سال 2008، بیش از 12 فروشگاه در سراسر امارات متحده عربی افتتاح کرده است، که 6 مورد از آنها در دبی هستند. هدف ECity ارائه یک تجربه خرید هوشمند به مشتریان خود از طریق فروشگاه های نوآورانه در سطح جهانی است.
شما می توانید بیش از 10 هزار محصول الکترونیکی و لوازم جانبی را از زنجیره های خرده فروشی ای سیتی با نرخ های رقابتی خریداری کنید. 
محصولات این فروشگاه شامل چند برند متشکل از بیش از 100 برند بین المللی از جمله رایانه، لپ تاپ، دوربین، اقلام بازی، اقلام الکترونیکی عمومی، گوشی های هوشمند، لوازم الکترونیکی مصرفی، لوازم جانبی الکترونیکی و لوازم خانگی را نام برد.
فروشگاه‌های ECity در مرکز شهر میدریف، دبی مال، مرکز خرید امارات، مرکز خرید وحدا واقع شده‌ است و ساعات خدمات آن‌ ها از ساعت 10 صبح تا 11 شب است. 

فروشگاه Plug-Ins Electronix

فروشگاه Plug-Ins Electronix جایگزین دیگری برای خرید الکترونیکی شما در دبی است. این یک مرکز خرید فناوری اطلاعات است که طیف گسترده‌ای از گوشی ‌های هوشمند، لپ ‌تاپ، تبلت و لوازم الکترونیکی مصرفی را ارائه می ‌کند. همچنین یک تجربه تعاملی برای محصولات مختلف را به شما ارائه می دهد که می توانید قبل از خرید آن را امتحان کنید. Plug-Ins به خاطر کارکنان بسیار مجرب و ماهر و همچنین آموزش دیده و دادن خدمات عالی به مشتریان خود مشهور است. می توانید همه روزه از ساعت 10 صبح تا 11 شب از فروشگاه پلاگ اینز واقع در دبی مال خرید کنید. 

سخن آخر

اگر قصد سفر و خرید به دبی را دارید باید به شما بگوییم دبی یکی از بهترین کشورها برای خرید است، زیرا این کشور دارای مراکز خرید بی شماری است که مایحتاج شما را از هر لحاظ تامین می کند.
یکی از ویژگی هایی که این کشور را برای خرید جذاب تر می کند، مراکز خرید لوازم الکترونیکی است، گردشگران زیادی هر ساله از سراسر دنیا برای خرید لوازم الکترونیکی به این کشور سفر می کنند.
دبی ارائه دهنده تمام محصولات لوازم خانگی صوتی و تصویری، لب تاپ، تلفن همراه، دوربین های دیجیتال، انواع کنسول های بازی، لوازم جانبی و الکترونیکی و انواع تکنولوژی های جدید در دنیا است.
شما می  توانید با رزرو بلیط هواپیما از سایت رزرواسیون آنلاین تریپ برای خریدی ارزان در دبی لذت سفر خود را دو چندان کنید.

سوالات متداول درباره ی بهترین مراکز خرید لوازم الکترونیکی دبی

آیا دبی برای خرید لوازم الکترونیکی خوب است؟

دبی بهترین مکان برای خرید لوازم الکترونیکی است و در اینجا می توانید تمام وسایل مورد علاقه خود مانند گوشی های هوشمند، دوربین ها، لپ تاپ ها و غیره را تهیه کنید. 

کدام اقلام الکترونیکی در دبی ارزان هستند؟

دبی اقلام الکترونیکی را ارزان تر ارائه می دهد. این شامل گوشی های هوشمند، تبلت ها، لپ تاپ ها، دوربین ها، کنسول های بازی و غیره می شود.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc