https://gateway.trip.ir/api/

اسکوتر زیردریایی کیش

به روز رسانی: 23 اسفند ، 1400 جاذبه های گردشگری

اسکوتر زیردریایی کیش

در کیش انواع تفریحات با بالاترین سطح کیفی موجود است. مرکز تفریحی دریایی کیش مجموعه ای منحصر به فرد در منطقه آزاد کیش است که تفریحات آبی متنوعی را برای مسافران و گردشگران فراهم می کند. 
هر ساله مسافران زیادی بلیط کیش را تهیه می کنند و به این جزیره سفر می کنند تا با استفاده از امکانات گردشگری در این ساحل خلیج فارس خاطره ای فراموش نشدنی را رقم بزنند.
جزیره کیش سرگرمی های بسیاری را برای سلیقه های مختلف از جمله تفریحات دریایی و غیر دریایی مانند دوچرخه سواری، پاراگلایدر، اسکی و بولینگ ارائه می دهد. اما مرکز تفریحات دریایی منحصراً بر گشت و گذارهای آبی جزیره تمرکز دارد.
غواصی بدون شک اولین و شاید هیجان انگیزترین تفریحی است که شما را به این مرکز می برد. غواصی به دلیل آب و هوای آرام خلیج فارس و آب و هوای کیش در روزهای زیادی امکان پذیر است.
شما می توانید از تفریحات آبی مانند غواصی، یا اسکوتر دریایی لذت ببرید. برای کسانی که شنا یا غواصی بلد نیستند، اسکوتر زیردریایی بهترین گزینه است. 
با کمک این دستگاه می توان به راحتی در زیر دریا غواصی کرد. در ادامه این مقاله به معرفی این دستگاه تفریحی می پردازیم، پس با ما همراه شوید.

اسکوتر زیر دریایی چیست

اسکوتر زیر دریایی چیست

اسکوتر زیردریایی چیست ؟

اسکوتر زیردریایی با موتور الکتریکی کار می کند و مجهز به مکانیزم ساده فرمان و دریچه گاز است. اسکوترهای زیردریایی آب را آلوده نمی کنند و برای محیط زیست دریایی بی خطر هستند. 
در واقع اسکوتر زیر دریایی یک نوع دستگاه برای غواصی می باشد و تا  عمق 10 متری زیر آب با کمک مربی می توان با آن حرکت کرد.
اسکوتر زیردریایی مجهز به مخزن غواصی در جلو است که هوا را به داخل کلاه گنبدی پمپ می کند و تنفس را آسان و راحت می کند. آب به داخل گنبد هوا نمی رود بنابراین سر شما همیشه خشک می ماند. بر خلاف زمانی که غواصی می کنید، نیازی به استفاده از ماسک یا قرار دادن دهانی نیست.
این دستگاه آبی منظره ای 360 درجه را به شما نشان می دهد، و می توانید از منظره ای واضح از صخره های مرجانی زیبا و زندگی دریایی لذت ببرید. برای اطلاع از قیمت های بلیط هواپیما به سایت تریپ مراجعه فرمائید.
شما این فرصت را خواهید داشت که رنگ ها و اندازه های مختلف ماهی را در زیستگاه طبیعی خود مشاهده کنید. اگر خوش شانس باشید، حتی ممکن است موجودات دریایی جالب دیگری را نیز مشاهده کنید. 
اسکوتر زیردریایی برای افراد پیر و جوان ایده آل است زیرا ایمن و آسان برای سوار شدن است. بعلاوه برای سوار شدن نیاز به تجربه ی خاصی نیست.
حتی افرادی که شنا بلد نیستند یا تجربه غواصی ندارند، می توانند سوار اسکوتر زیردریایی شوند. دنیای شگفت انگیز زیر آب را از نزدیک ببینند. 

عکس اسکوتر زیردریایی کیش

عکس اسکوتر زیردریایی کیش

اسکوتر زیر دریایی در کیش

در اسفند ماه سال 1390 اسکوتر زیر دریایی به تفریحات مهیج و سرگرم کننده کیش اضافه شد، که این مر موجب استقبالی بی نظیر گردشگران روبه رو شد.
اسکوتر کیش این فرصت را به افرادی که حتی شنا کردن بلد نیستند و از شنا در آب می ترسند داده است، تا با استفاده از اسکوتر زیر دریایی بتوانند در داخل آب غواصی کرده و موجودات زیر دریا را از نزدیک تماشا کنند و از دیدن آن ها لذت ببرند.
افرادی که نه تجربه غواصی دارند و نه شنا بلد هستند، می توانند با یک مربی حرفه ای زیر آب با اسکوتر زیر دریایی حرکت کرده و مرجان ها، لاک پشت ها، ماهی های رنگارنگ زیر دریا را از نزدیک ببینند و آن ها را لمس کنند. برای اطلاع از بلیط هواپیما تهران کیش به سایت رزرواسیون آنلاین تریپ مراجعه کنید.

قوانین استفاده از اسکوتر زیر دریایی

برای استفاده از اسکوتر زیر دریایی باید به نکاتی توجه کرد، اول اینکه افراد بالای 12 سال و با قدی حداقل 150 متر می توانند از این دستگاه در زیر آب استفاده کنند.
ثانیا افرادی که دارای بیماری های خاص و خطرناک مانند نارحتی قلبی، فشار خون، بیماری های تنفسی هستند به هیچ عنوان نباید از اسکوتر زیردریایی استفاده کنند چون برای این افراد خطرناک است.
نکته بعدی این است که خانم های باردار نیز نمی توانند از اسکوتر زیر دریایی استفاده کنند، اما به غیر از اسکوتر زیر دریایی خانم های باردار و افراد با مریضی های تنفسی و قلبی را می توانند تفریحات دیگری را در کیش امتحان کنند.
آدرس اسکوتر زیر دریایی در کیش : پشت هتل شایان کیش، مرکز غواصی کیش 

زیردریایی تفریحی کیش

زیردریایی تفریحی کیش

نکاتی در باره ی اسکوتر زیر دریایی

در زیر به چند نکته در مورد اسکوتر زیر دریایی در کیش اشاره می کنیم.

زمان استفاده از اسکوتر زیر دریایی در کیش از ساعت 9 صبح تا 5 بعد از ظهر می باشد.
کلوپ اسکوتر زیر دریایی که در مرکز غواصی قرار دارد دارای دوش و رختکن می باشد.
خانم ها و آقایان، افراد مسن و افراد بالای 12 سال می توانند از اسکوتر زیر دریایی در کیش استفاده کنند.
این کلوپ دارای مربیان مجرب خانم و آقا برای افرادی است که می خواهند از اسکوتر زیر دریایی استفاده کنند.
تفریح اسکوتر زیر دریایی برای افرادی که دارای بیماری های قلبی و تنفسی هستند و زنان باردار ممنوع است.
یک عکاس نیز برای ثبت لحظه های زیبایی که برای شما اتفاق می افتد وجود دارد، که می توانید با پرداخت هزینه ای آن ها را دریافت کنید.

چکیده

هیجانی که در دنیای زیر دریا وجود دارد هر سنی را به طرف خود می کشاند. اسکوتر زیر دریایی وسیله ای جدید برای کسانی است که علاقه مند به دیدن کف دریا هستند.
برخی از مردم ترس از آب دارند، اما این دستگاه کمک زیادی به این افراد می کند تا بتوانند زیر دریا را از نزدیک تماشا کنند.
اسکوتر های زیر دریایی کوچکترین دستگاهی است که بشر برای غواصی در زیر دریا ساخته است. و با آن می توانید دریا را همانند یک آکواریوم بزرگ تماشا کنید. همچنین با استفاده از دستگاه دست های شما آزاد است و می توانید ماهیان را نوازش کنید. 
زیبایی های زیر دریا بی شمار است، دیگر با اسکوتر زیر دریایی نیاز نیز که شما شنا یا غواصی بلد باشید، این وسیله کمک زیادی به افراد بی تجربه، زن و مرد، پیر و جوان می کند تا بتوانند زیبایی های زیر دریا را از نزدیک تماشا کنند.

سوالات متداول درباره ی اسکوتر زیردریایی کیش

برای سوار شدن اسکوتر زیر دریایی کیش باید شنا بلد باشیم ؟

برای سوار شدن بر روی اسکوتر زیر دریایی کیش نیازی نیست که شنا یا غواصی بلد باشید، شما با یک مربی مجرب وارد آب های زیر دریا می شوید.

چه افرادی نمی توانند از اسکوتر زیردریایی استفاده کنند ؟

سوار شدن بر روی اسکوتر زیر دریایی برای افراد زیر 12 سال، افرادی با بیماری های قلبی، تنفسی، فشار خون بالا، بیماری صرع، خانم های باردارممنون است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc