https://gateway.trip.ir/api/

خانه خون آشام استانبول

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 جاذبه های گردشگری

خانه خون آشام استانبول

آیا تا به حال در باره ی خانه خون آشام استانبول شنیده اید؟ استانبول شهری است که هرگز نمی ‌خوابد، و همچنین به خاطر شب ‌های پر جنب و جوش، زندگی شبانه و سرگرمی‌ های بی نظیرش بسیار معروف است.
شهر زیبای استانبول دارای جاذبه های متنوع گردشگری و همچنین مکان های تفریحی سرگرم کننده بسیار زیادی نیز وجود دارد، یکی از این تفریحات مهیج و سرگرم کننده در استانبول خانه خون آشام استانبول است.
این بازی مهیج برای آن دسته از افرادی که به دنبال هیجان و بازی های فکری هستند بسیار مناسب است، پس اگر شما هم جزو این دسته از افراد هستید، حتما این بازی مهیج را با دوستان خود با تهیه بلیط تهران استانبول انجام دهید.

خانه خون آشام استانبول

خانه خون آشام استانبول

بازی خانه خون آشام چیست ؟

احتمالا تا به حال اسم بازی اتاق فرار به گوشتان خورده است، ویا خودتان این بازی را از نزدیک انجام داده اید و می دانید چه لحظات مفرح و هیجان انگیزی را می توانید تجربه کنید. خانه خون آشام نیز یکی از زیر مجموعه های اتاق فرار است.
خانه خون آشام هم همانند بازی اتاق فرار نیاز به حل مسئله دارد، اما تفاوتی که با اتاق فرار دارد میزان واقعی بودن دکوراسیون داخل اتاق است که بسیار نزدیک به واقعیت طراحی شده است و می توان آن را در واقع تلفیقی از دو بازی مهیج و ترسناک تونل وحشت و اتاق فرار در نظر داشت.
فیلنامه ای که برای این بازی در نظر گرفته شده بسیار سخت و پیچیده تر از بازی های اتاق فرار است و نیازمند به یک کار گروهی قوی و خلاقیت است.
در واقع در این بازی شما باید با دوستان هم گروه خود همکاری کنید و بتوانید مسائل پیچیده را با همفکری یکدیگر حل کنید، اگر فکر می کنید شما فردی باهوش و خلاق هستید و می توانید این بازی را به تنهایی بدون نیاز به هم گروهی هایتان انجام دهید سخت در اشتباه هستید. این بازی آنطوری که فکر می کنید خیلی هم آسان نیست.

بازی خانه خون آشام استانبول

زمانی که شروع به این بازی می کنید تجربه های لذت بخشی را با دوستان خود تجربه خواهید کرد، و می توانید خود را در دل تاریخ مشاهده کنید و همچنین موجودات عجیب و غریب و ترسناکی را از نزدیک مشاهده کنید.
اگر جزو افرادی هستید که عاشق هیجان و افزایش آدرنالین خون در بدنتان هستید، این بازی مناسب شماست ولی اگر مریضی زمینه ای دارید و از هیجان و اضطراب باید به دور باشید ما به شما این بازی را به هیچ عنوان توصیه نمی کنیم.
زیرا بازی خانه خون آشام به گونه ای طراحی شده است که برای افراد مسن و دارای بیماری های زمینه ای، قلبی و ... و کسانی که از هیجان بالا بایستی دور باشند مناسب نیست.
همانطور که از نامش پیداست اسن خانه مطعلق به خون آشام ها است و فضای داخلی اتاق خونین و ترسناک است که بازی در این محیط نیاز به شجاعت زیادی دارد.
برای وارد شدن به خانه خون آشام استانبول نیاز به یکسری سلسله مراتب و قانون و مقررات است که افرادی که قصد دارند در آن بازی کنند باید آن را رعایت کنند.

اتاق فرار استانبول

اتاق فرار استانبول

قوانین و مقررات بازی خانه خون آشام استانبول

همانطور که در بالا نیز اشاره شد مهمانان این بازی هیجان زیادی را پشت سر خواهند گذاشت، بنابراین می بایست افرادی که دچار مشکلاتی همچون قلبی، تنفسی و غیره هستند وارد این بازی نشوند.
از دیگر قوانین این بازی می توان به محدودیت های سنی اشاره کرد که افراد بالای شانزده سال می توانند این بازی را انجام دهند.
یکی دیگر از قوانین جالب در این بازی این است که افرادی که افرادی که وارد بازی می شوند دیگر نمی توانند از بازی خارج شوند، در صورتی فرد می تواند از بازی خارج شود که مشکلی برایش پیش بیاید.
در بازی علامتی وجود دارد که فرد با نشان دادن آن موقعیت خروج اضطراری خود را اعلام می کند، و مسئولین بازی بعد از دیدن این علامت فرد را از بازی خارج می کنند و او دیگر نمی تواند وارد بازی شود. برای اطلاع از پرواز استانبول به تهران به سایت تریپ مراجعه کنید.

آدرس خانه خون آشام استانبول :  No:11, Kocatepe, 34437 Beyoğlu/İstanbul, Turkey, Aydede Cd

شماره تماس خانه خون آشام استانبول : 532 320 21 80 90+

داخل خانه خون آشام استانبول

زمانی که برای این بازی به ساختمان این بازی در استانبول می روید انتظار دارید که وارد ساختمانی شوید که افرادی بلیط ورودی بازی را به شما بفروشد و سپس هم تیمی های شما را معرفی کنید و بعد بلیط ها را بررسی کرده درب اتاقی باز شود و شما وارد بازی شوید، ولی اینگونه که فکر می کنید و سخت در اشتباه هستید.
جذابیت اصلی این بازی در این است که بازی دقیقا از لحظه ورود شما به ساختمان شروع می شود. تصور کنید شما نام خانه خون آشام را در استانبول شنیده اید و بلیط آن را نیز به صورت اینترنتی خریداری کرده اید و حالا قرار است به خانه خون آشام ها بروید.
در واقع هیجان اصلی بازی از همان بدو ورود به ساختمان شروع می شود، وقتی وارد می شوید بر روی دیوارها خون ریخته شده است و محوطه ساختمان حالتی عادی ندارد.
وقتی اولین بار با این صحنه مواجه می شوید فکر می کنید در آن مکان جنایتی رخ داده است. و از دیدن این صحنه ها وحشت زده می شود و قصد زنگ زدن به پلیس را می کنید.
وقتی می خواهید به پلیس زنگ بزنید، فردی در حال تماس با شما است و شما نمی دانید که شما دیگر وارد بازی شده اید و خودتون خبر ندارید.
وقتی وارد درب اصلی بازی می شوید دیگر راهی برای فرار ندارید و تنها دیوارهایی را می بینید که پر از خون است، اینجا زمانی است که از ترس می خواهید هر چه سریع تر از این مکان خارج شوید ولی دیگر راه فراری نیست باید آن را تا آخر ادامه دهید.
ترسی که در این بازی تجربه خواهید کرد، ترسی عجیب است، که تا آخر عمر به یادتان خواهد ماند، به همین دلیل است که به افرادی که مریضی قلبی یا تنفسی دارند این بازی اصلا توصیه نمی شود. زیرا بسیار خظرناک است.

قیمت بلیط خانه خون آشام استانبول

قیمت بلیط خانه خون آشام استانبول

نکات مهم در باره ی بازی خانه خون آشام

می توان گفت بدون شک بازی خون آشام استانبول یکی از جذاب ترین و هیجان انگیز ترین تفریحاتی است که شما می توانید با دوستان خود انجام دهید.
اگر قصد سفر به استانبول را دارید و آدم ماجراجو و جسوری هستید، حتما از خانه خون آشام نیز دیدن کنید و خودتان را برای یک هیجان غیر قابل وصف آماده کنید. بی شک هیج جای دیگر چنین تجربه ای را نخواهید داشت و این تجربه تا آخر عمر به یادتام می ماند. ارزان ترین قیمت بلیط هواپیما را از سامانه رزرواسیون آنلاین تریپ تهیه فرمائید.

بازی اتاق فرار خون آشام بصورت گروهی انجام می ‌شود.
بلیط این بازی را باید از قبل رزرو کرده باشید، چون بازی از همان بدو ورود شما شروع می شود.
ورود اشخاص مبتلا به بیماری های خاصی مانند بیماری قلبی، بیماری تنفسی و کلاوستروافوبیا ممنوع است.
حداقل سن افراد برای بازی خون آشام باید بالای 16 سال باشد.
آسیب زدن به وسایل داخل خانه بازی خون آشام ممنوع است.
این بازی تحت کنترل دوربین‌ های مداربسته است، در صورت بروز هر نوع اتفاقی مسئولین بازی رسیدگی می کنند.

سخن آخر

اگر عازم سفر به استانبول هستید و به دنبال تفریحات مهیج می گردید ما به شما اتاق فرار خون آشام را پیشنهاد می کنیم. شما می توانید این بازی ترسناک و هیجان انگیز را با دوستانتان به صورت گروهی انجام دهید.
خانه خون آشام یکی از تفریحات استانبول است، که می تواند شما را ساعت ها سرگرم کند و خاطره ای فراموش نشدنی را برای شما به همراه داشته باشد.
در این خانه شما می توانید موجودات ترسناک را از نزدیک ببینید، و اندک زمانی را با ترس بگذرانید. اما اگر جزو افرادی هستید که هیجان و ترس برای شما خوب نیست به هیج عنوان این بازی را انجان ندهید.
این بازی برای افراد مسن، افراد با بیماری های قلبی و تنفسی و افراد زیر 16 سال ممنوع است. این را هم در نظر داشته باشید که بازی خون آشام از زمان ورود شما به ساختما شروع خواهد شد.

سوالات متداول درباره ی خانه خون آشام استانبول

خانه خون آشام همان اتاق فرار است؟

خانه خون آشام همانند اتاق فرار است با این تفاوت که طراحی داخلی آن خیلی نزدیک به واقعیت به نظر می رسد و شما را بیش تر به چالش و هیجان می رساند.

آیا بازی خون آشام در استانبول دارای محدودیت است؟

این بازی قوانین خود را دارد و افراد مسن، افراد دارای بیماری قلبی و تنفسی و افراد زیر 16 سال نمی توانند این بازی را انجام دهند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc