https://gateway.trip.ir/api/

بهترین تورهای ترکیه در نوروز 1401

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

بهترین تورهای ترکیه در نوروز 1401

قصد سفر به ترکیه را در نوروز 1401 دارید ؟ باید بگوییم ترکیه مملو از بناهای باستانی به جا مانده از امپراطوری های مختلف است، و دارای مناظر بکر می باشد، ترکیه مقصدی خیره کننده است که در آسیا و اروپا قرار دارد.
فرهنگ پر جنب و جوش، غذاهای معروف، و تاریخ گسترده آن، همه کسانی را که به اینجا سفر می کنند شگفت زده می کند، در حالی که مناظر باشکوه آن، از دریای مدیترانه غرق آفتاب گرفته تا کوه ها به خودی خود جاذبه های گردشگری هستند.
ترکیه انواع مختلفی از مقاصد گردشگری را به مسافران ارائه می دهد. از گنبد و مناره های مسجد های استانبول گرفته تا خرابه های رومی در امتداد سواحل غربی و جنوبی آنتالیا را در اختیار گردشگران قرار می دهد.

قیمت تور استانبول عید 1401

قیمت تور استانبول عید 1401

بهترین زمان برای سفر به ترکیه

از آنجایی که ترکیه تابستان های گرم و زمستان های سردی را تجربه می کند، فصل های بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر است. در این زمان‌ ها، آسمان آفتابی و دمای هوا دلپذیر است.

فصل بهار

فصل بهار به دلیل آب و هوای معتدل در سراسر کشور و طولانی بودن روزها بسیار دلچسب است. فصل بهار برای سفر به ترکیه برای تجربه طبیعت زیبا، زندگی محلی، دمای معتدل بسیار مناسب است. 
این فصل پربازدیدترین فصل ترکیه است و بسیاری ازهتل ‌ها کاملاً رزرو شده ‌اند و قیمت‌ های بلیط هواپیما و اقامتگاه ها در بالاترین حد خود قرار دارند. اما شما می توانید برای کاهش هزینه های خود در فصل بهار تور آلانیا نوروز 1401 را با ارزان ترین قیمت از سایت تریپ خریداری کنید.

فصل تابستان

ترکیه در تابستان آب و هوای گرم و خشکی را تجربه می کند. ماه‌ های گرم و خشک فصل بالایی هستند که بیشتر در تابستان و البته بخشی از اواخر بهار است. جولای و آگوست اوج فصل گرما هستند. این زمانی است که دمای هوا اغلب به بیش از 30 درجه سانتیگراد یا بالاتر می رسد. 
تابستان بهترین زمان برای سفر به ترکیه برای تجربه دمای گرم تابستان، شنا، حمام آفتاب، رستوران ‌ها و کافه های کنار دریا، تراس ‌های باغ تابستانی است.  در این فصل به دلیل تقاضای بالا برای سفر، نرخ اقامت و بلیط های هواپیما نیز به بالاترین حد می رسند.

فصل پاییز

فصل پاییز برای سفر به ترکیه با آب و هوای معتدل برای تجربه کشف مکان‌ های تاریخی، طبیعت بی ‌نظیر بسیار مناسب است. روزها کوتاهتر هستند و ممکن است بارندگی دوباره در ماه اکتبر در ترکیه آغاز شود. این فصل به دلیل بارندگی زیاد تقاضا برای سفر کم می شود و قیمت بلیط های هواپیما و تورهای ترکیه با قیمت های مناسب به فروش می رود.

فصل زمستان

فصل زمستان یکی از بهترین زمان ها برای سفر به ترکیه، تجربه زندگی محلی اصیل، اسکی و سایر ورزش های زمستانی است. فصل زمستان در ترکیه می تواند سرد بارانی و برفی باشد، با روزهای سرد اما آفتابی گاه به گاهی دارد، در همه جا به جز جنوب شرقی که معتدل باقی می ماند.
زمان بسیار خوبی برای اجتناب از ازدحام زیاد و صف ‌های طولانی و لذت بردن از تور آنتالیا نوروز 1401 مقرون ‌به ‌صرفه با بلیط هواپیما ارزان ‌تر و نرخ‌ های اقامت با تخفیف است. ترکیه بیشترین بارندگی را در فصل زمستان دارد.هنگام سفر به ترکیه در زمستان مطمئن شوید که لباس های مناسب برای هوای سرد و مرطوب مانند کت گرم و ضد آب، چکمه های ضد آب، کلاه و مواردی از این دست را به همراه داشته باشید.

ترکیه

تور آنتالیا نوروز 1401

خرید تور ترکیه از طریق سامانه تریپ

تورهای هوایی ترکیه، تورهایی هستند که به صورت یک پکیج در اختیار خریداران قرار می گیرند. این تورهای با توجه به کلاس های هواپیما و اقامتگاه ها می توانند قیمت های متفاوتی داشته باشند.
ایرلاین های داخلی که از ایران برای ترکیه پرواز دارند عبارتند از ماهان ایر، قشم ایر، معراج، ایران ایر و کیش ایر و ایرلاین های خارجی عبارتند از ترکیش ایرلاین و پگاسوس.
این ایرلاین ها پروازهای خود را به صورت مستقیم انجام می دهند. بنابراین شما می توانید برای رزرو تورهای تور مارماریس نوروز 1401 و تمام تورهای ترکیه از طریق سایت رزرواسیون آنلاین تریپ تورهای خود را با ارزان ترین قیمت ها خریداری کنید. 
شما کافیست وارد سایت تریپ شوید و با مشخص کردن مبدا و مقصد خود و همچنین تاریخ سفری که مد نظر دارید و در آخر با کلیک بر دکمه جستجو لیست تمام تورهای نوروزی را در کسری از ثانیه مشاهده کنید. 
همچنین در صورت داشتن هر گونه سوالی می توانید از پشتیبانی 24 ساعته آنلاین سایت تریپ بهرمند شوید. لازم به ذکر است در صورت لغو امکان استرداد مبلغ پرداختی نیز وجود دارد.

خدمات تورهای ترکیه 1401 تریپ

در صورت خرید پکیج های تورهای نوروزی ترکیه از طریق سامانه تریپ خدمات قابل توجهی را دریافت خواهید کرد.

دریافت بلیط هواپیما به ترکیه رفت و برگشت
ترانسفر فرودگاهی رایگان
بیمه مسافرتی بسیار خوب
رزرو هتل با توجه به بودجه شما
تور لیدر فارسی زبان و مسلط به زبان ترکی

مدارک لازم برای سفر به ترکیه نوروز 1401

داشتن گذرنامه با حداقل 7 ماه اعتبار
ارائه تست منفی 24 ساعته کرونا یا ارائه کارت واکسن

قیمت تور استانبول بهار 1401

قیمت تور استانبول بهار 1401

چگونه تور ترکیه ارزان قیمت بخریم؟

برای خرید تورهای ترکیه ارزان قیمت روش های مختلفی وجود دارد که شما می توانید با در نظر گرفتن آن ها در هزینه های خود صرفه جویی کنید.
شما می توانید به جای خرید تورهای با اقامت بیشتر تورهایی را خریداری کنید که تعداد شب های کمتری برای اقامت دارد، به جای رزرو هتل های لوکس و 7 ستاره می توانید از هتل های ارزان تر استفاده کنید.
هر چقدر هتل شما به مرکز شهر نزدیک تر باشد، هزینه سفر شما نیز گران تر می شود و هرچقدرهتل اقامت شما از شهر دورتر باشد، هزینه سفر شما نیز ارزان تر می شود.
راه دیگر این است که با ایرلاین های داخلی سفر کنید، زیرا ایرلاین های داخلی به مراتب هزینه کمتری نسبت به ایرلاین های خارجی در بر دارد. همچنین شما می توانید با خرید تورهای لحظه آخری نیز از هزینه های سفر خود بکاهید.

تورهای لحظه آخری نوروز 1401

تورهای لحظه آخری چه تورهایی هستند ؟  تورهای لحظه آخری به تورهایی که گفته می شود که در دقیقه 90 برگزار می شود و با قیمت بسیار پایینی ارائه می شود.
 در واقع دلیل ارزان بودن این تورها این است که به دلیل تقاضای پایین سفر در برخی از فصل های سال این تورها با تخفیف های 30 تا 50 درصدی عرضه می شوند.
در حقیقت تورهای لحظه آخری هم به نفع خریدار است هم به نفع عرضه کننده، تورهای لحظه آخری برای مقاصد خارجی که نیاز به ویزا ندارند می باشد.
نکته جالب این نوع تورها این است که شرایط برگزاری آن ها هیچ تفاوتی از نظر کیفیت با دیگر تورهای دیگر ندارد و تنها به دلیل اینکه به سرعت فروش بروند با قیمتی ارزان تر ارائه می شوند.
برای خرید تورهای نوروزی و لحظه آخری شما می توانید از طریق سامانه آنلاین تریپ تورهای خود را بدون دغدغه با کارت های عضو شتاب خریداری کنید، با خرید آنلاین هم در وقت و هم در هزینه های شما صرفه جویی می شود.

چکیده

ترکیه به دلیل نزدیکی به ایران همواره یکی از مقاصد پرطرفدار برای سفرهای نوروزی ایرانیان می باشد، این کشور با مناظر بکر و بی نظیر و همچنین به دلیل جاذبه های تاریخی و سواحل زیبا میزبان گردشگران زیادی از سراسر جهان می باشد.
ترکیه در فصل بهار و تابستان بیش ترین گردشگر را به خود اختصاص می دهد، زیرا در این فصل ها به دلیل بارندگی کم شما می توانید از تمام جاذبه های جذاب این کشور دیدن کنید.
برای سفر به این کشور زیبا شما می توانید با خرید تورهای نوروزی که به صورت پکیجی ازبلیط های هواپیما، هتل ها می باشند، سفر خود را آغاز کنید.
خدمات تورها شامل، ترانسفر رایگان از فرودگاه تا هتل و بلعکس، راهنمای تور، گشت شهری رایگان، بیمه مسافرتی می باشد که می توانید تمام این خدمات را از طریق سامانه تریپ دریافت کنید.

سوالات متداول درباره ی بهترین تورهای ترکیه در نوروز 1401

بهترین زمان برای سفر به ترکیه کی می باشد ؟ 

فصل بهار به دلیل آب و هوای معتدل بسیار دلچسب است. فصل بهار برای سفر به ترکیه برای تجربه طبیعت زیبا بسیار مناسب است. 

چرا باید در نوروز به ترکیه سفر کرد ؟ 

ترکیه دارای فرهنگ پر جنب و جوش، غذاهای معروف، و تاریخ گسترده است و به دلیل نزدیکی با ایران بهترین مکان برای سفر در تعطیلات نوروز به حساب می آید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc