https://gateway.trip.ir/api/

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 جاذبه های گردشگری

بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا

آیا برنامه ای برای رزرو هتل در تعطیلات خود دارید؟ اگر هنوز تصمیمی نگرفته اید، این مقاله کمک زیادی به شما خواهد کرد، پس با ما در ادامه مقاله همراه شوید. 
وقتی صحبت از پایتخت گردشگری ترکیه می شود، اولین شهری که به ذهن می رسد آنتالیا است. آنتالیا با سواحل زیبا، ساختمان‌ های تاریخی و هتل ‌های مجلل، شهری است که گردشگری در زمستان و تابستان در آن پر جنب و جوش است. 
آنتالیا که هر ساله گردشگران بسیاری از کشورهای جهان را به خود جذب می کند. نه تنها به خاطر دریا، سواحل شنی و مکان های تاریخی، بلکه به خاطر هتل هایش نیز بسیار معروف است. 
هتل های مجلل آنتالیا به دلیل خدمات بی عیب و نقص خود و همچنین آژانس های مسافرتی حرفه ای، رستوران های درجه یک جهانی و جاذبه های گردشگری مختلف جوایز بین المللی را دریافت کرده اند.
این هتل های مجلل ممکن است با طراحی مدرن، و امکانات رفاهی دلپذیر خود، پر زرق و برق باشند، اما چیزی که همه آنها را جذاب تر می کند بدون شک تخصص کارکنان مجرب آنهاست. 
امکانات گردشگری زیادی در آنتالیا وجود دارد. این شهر با دهکده های تعطیلات، هتل های بوتیک، امکانات لوکس و عظیم، هر ساله پذیرای گردشگران زیادی است. 

لوکس ترین هتل های آنتالیا

لوکس ترین هتل های آنتالیا

1. هتل مکس رویال (Maxx Royal Kemer)

این هتل که در طبیعت بی نظیر کمرآنتالیا واقع شده، یک هتل 5 ستاره است و به موزه مارینا و فازلیس نزدیک است. همه اتاق های این هتل دارای آشپزخانه، حمام، اتاق نشیمن و برخی از بالکن ها دارای منظره شهر و دریا هستند. 
مینی بار و قهوه ساز، تلویزیون ال سی دی، تخت نوزاد و کودک برای کوچولوها و یک مبل تختخواب شو اضافه در اتاق های هتل وجود دارد. 
قیمت یک اتاق دو نفره فوق لوکس همه جانبه در هتل مکس رویال بین 4000 تا 5000 لیر برای هر شب متغیر است.این هتل تا مرکز کمر 6 کیلومتر و تا مرکز شهر نیز 50 کیلومتر فاصله دارد. فاصله هتل تا فرودگاه  هم 60 کیلومتر است.

2. هتل پادشاهی سرزمین لجندز(The Land of Legends Kingdom Hotel) 

هتل لند اف لجندز کینگدام که تقریباً 30 کیلومتر با فرودگاه، 35-40 کیلومتر از مرکز شهر و 15-20 کیلومتر از ساحل آنتالیا فاصله دارد، در منطقه لارا واقع شده است. 
این هتل نیز یک هتل 5 ستاره است و دارای تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام، مینی بار، چای و قهوه ساز، تلویزیون ال سی دی، تخت کودک و نوزاد، بالکن با نمای شهر می باشد. 
البته مانند هر هتل پنج ستاره دیگر دارای امکاناتی همچون  استخر، مرکز بهداشت، آرایشگاه، سالن کنفرانس، مراکز تفریحی و ... می باشد. در این هتل قیمت اتاق یک شب برای دو نفر بزرگسال بین 2500 تا 3000 لیر با در نظر گرفتن همه چیز متغیر است.

3. ریزورت گلف (Maxx Royal Belek)

این هتل که در منطقه بلک آنتالیا قرار دارد جزو بهترین هتل های آنتالیا می باشد، یک هتل 5 ستاره با ظرفیت 512 اتاق و 30 ویلا می باشد. 
تمام اتاق ‌های هتل ریزورت گلف دارای تهویه مطبوع هستند و به گونه ‌ای طراحی شده ‌اند که احساس کنید در خانه خود هستید، اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام و هتلی که در آن تمام اقلام لازم برای رفع نیازهای کودکان و نوزادان با دقت طراحی شده است. قیمت هر شب برای دو بزرگسال بین 4700 تا 5500 لیر است.

هتل های 5 ستاره آنتالیا لارا

هتل های 5 ستاره آنتالیا لارا

4. مجموعه لارا باروت

همانطور که از نام آن پیداست، مجموعه لارا باروت، واقع در منطقه لارا آنتالیا، در میان هتل های پنج ستاره می باشد که با بیشترین تعداد رزرو در صدر جدول اخیر قرار دارد. 
می توان گفت که مجموعه لارا باروت، هتلی است که مانند تمام هتل های 5 ستاره، برای همه سنین، چه کودکان و چه بزرگسالان جذاب است. 
باروت لارا به شما تجربه ای می دهد که در آن می توانید هر آنچه از تعطیلات انتظار دارید و موارد دیگر را بیابید. با ساحل ماسه‌ ای زیبا و استخرهایی که تا آنجایی که چشم کار می ‌کند و فعالیت‌ های نامحدود برای فرزندانتان، از تعطیلات عالی لذت خواهید برد.
اتاق ‌ها دارای تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، آشپزخانه، حمام، چای ‌ساز، تلویزیون ال سی دی هستند. قیمت کلکسیون لارا باروت در یک شب برای دو بزرگسال بین 2500 تا 2500 لیر متغیر است. البته اگر از امکان رزرو زود هنگام استفاده کنید، می توانید این هزینه را تقریبا به نصف کاهش دهید.

5. هتل وویج بلک (Voyage Belek Golf&Spa) 

این هتل در محله بلیک آنتالیا فعالیت می کند، با طبیعت عجین شده است و با گلف و خدمات اسپا لحظات فراموش نشدنی را برای مهمانان خود به ارمغان می آورد. 
این هتل به عنوان هتلی که بیشترین گردشگر را در بین هتل های پنج ستاره آنتالیا به خود جذب می کند، نامزد بهترین جایزه شده است.
تمام اتاق های این هتل به عنوان اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام طراحی شده اند و مانند دیگر اتاق های هتل دارای سیستم تهویه مطبوع با تنظیمات ویژه هستند. قیمت یک اتاق در این هتل برای دو بزرگسال بین 3000 تا 4000 لیر در هر شب است. 

6. هتل وویج سورگون (Voyage Sorgun)

هتل وویج سورگون در شهر سورگون آنتالیا واقع شده است. این هتل تا فرودگاه 65 کیلومتر و تا مرکز شهر 75 کیلومتر فاصله دارد. اتاق هتل وویج سورگون برای دو بزرگسال برای یک شب بین 1200 - 2500 لیر در نظر گرفته شده است و امکان اقساط نیز وجود دارد. همه اتاق ها به عنوان اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام با سیستم تهویه مطبوع قابل تنظیم، تلویزیون LCD، مینی بار، چای ساز و قهوه ساز طراحی شده اند.

7. هتل دلفین امپریال لارا(Lara Kemerağzı)

این هتل در منطقه آنتالیا قرار دارد، با 33 سال سابقه و ظرفیت 10 هزار تخت در بین بهترین هتل های جهان معرفی شده است و توانسته امتیاز کامل را کسب کند. 
هتل دلفین امپریال لارا امکانات غیر قابل تصوری را فراهم کرده و جزئیاتی را برای رضایت میهمانان در نظر گرفته است. البته این هتل پنچ ستاره است و از هیچ هزینه ای دریغ نکرده است، قیمت اتاق در هتل دلفین امپریال لارا بین 1350 – 4000 لیر برای دو نفره می باشد.

هتل های آنتالیا 5 ستاره uall

هتل های آنتالیا 5 ستاره uall

8. هتل  سوئنو دلوکس بلک (Sueno Hotels Deluxe Belek)

این هتل 5 ستاره در آنتالیا فعالیت می کند. این هتل نسبت به سایر هتل های پنج ستاره آنتالیا راحت تر است و دارای انواع امکانات می باشد، قیمت یک اتاق استاندارد بین 600 تا 1500 لیر می باشد. اگر زودتر تور آنتالیا خود را رزرو کنید، می توانید از قیمت های پایین تر این هتل بهرمند شوید. 

9. هتل لیماک (Limak Arcadia Golf & Sport Resort)

این هتل، هتلی 5 ستاره است و قیمت اتاق دو تخته استاندارد به صورت همه جانبه بین 1200 لیر تا 1500 لیر است. با استفاده از فرصت رزرو زود هنگام می توانید این قیمت را تا 25 درصد کاهش دهید و حتی می توانید از گزینه های اقساط استفاده کنید. هتل Limak Arcadia Golf & Sport Resort با چشم انداز بی نظیر خود از طبیعت و دریا به مهمانان خود آرامش خاطر می دهد.

10. هتل کاخ آستریا کرملین

این مکان به عنوان اقامتگاه تزارهای روسیه شناخته می شود. آنقدر گردشگران خارجی را به خود جذب می کند که کلمات کافی نیستند. 
کاخ آستریا کرملین مانند مروارید در میان هتل های لارا آنتالیا است. در این هتل که با تمام جزئیات بر روی رضایت مشتری تمرکز دارد و با امکانات نامحدود مجهز است، قیمت یک اتاق دو تخته آل اینکلوسیو برای یک شب بین 800 تا 1500 لیر است. 

11. هتل ریزورت لوکس کالیستا (Calista Luxury Resort)

هتل کالیستا ریزورت که در زمینی به مساحت 120 هزار متر مربع در آنتالیا ساخته شده است، با منظره خیره کننده طبیعت، مردم را عاشق خود می کند. 
در این هتل، قیمت یک اتاق استاندارد دو نفره بین 1500 تا 1600 لیر در هر شب متغیر است، در حالی که قیمت اتاق های سوئیت بین 5000 تا 6000 لیر است. 
تمامی اتاق های آن دارای چشم انداز باشکوهی از طبیعت و دریا هستند و به صورت تهویه مطبوع، اتاق نشیمن، آشپزخانه و حمام طراحی شده اند. علاوه بر این، مینی بار، تلویزیون، اینترنت رایگان، چای و قهوه ساز و غیره در اتاق ها وجود دارد. برای تمام جزئیات آن فکر شده است.

بهترین هتل های یو آل آنتالیا

بهترین هتل های یو آل آنتالیا

12. هتل رگنوم کاریا

هتل رگنوم کاریا، که بر روی یک ساحل شنی سفید عالی که به دریای مدیترانه باز می شود، ساخته شده است، فرصتی را برای داشتن تعطیلات منحصر به فرد و خاص ارائه می دهد. 
رگنوم کاریا که بسیاری از امکانات رفاهی خانوادگی را در نزدیکی فرودگاه بین ‌المللی آنتالیا فراهم می ‌کند، یک فرصت اقامتی منحصر به فرد را ارائه می ‌دهد. برای خرید ارزان قیمتتور ترکیه به سایت رزرواسیون آنلاین تریپ مراجعه کنید.

13. هتل ریکسون (Rixos Premium Belek)

این هتل که در بلک واقع شده است، یکی از واجد شرایط ترین هتل های ترکیه است. این شهر با پارک های آبی و اسب تروا باشکوه مورد علاقه گردشگران است. 
با منوهای بی نظیر گزینه های غذایی نامحدودی از سوشی گرفته تا وعده های غذایی ارائه می شود. از کارکنان رستوران که در هتل خدمت می کنند تا مهمانداران پذیرش و اتاق، خدمات متمایز ارائه می شود. 
این هتل دارای نمایش های انیمیشن، نمایش های رقص و موسیقی با کیفیت و اولین استخر رقص نور و آب ترکیه در باغ هتل است. در هتلی که رقصندگان و هنرمندان در سطح جهانی حضور دارند، استخر، اتاق، ساحل و گزینه های رویداد در مفهوم فوق لوکس هستند.

14. هتل های زانادو

هتل های زونادو در بلک آنتالیا واقع شده است، خدمات خود را با سیستم پنج ستاره فوق العاده فراگیر ارائه می دهد. این هتل با استخرهای سبک رومی، پارک های آبی، سواحل خصوصی و کیفیت خدمات عالی، یکی از واجد شرایط ترین هتل ها در ترکیه و آنتالیا است. 
زانادو با معماری خیره کننده خود خدمات فوق العاده شیکی را به مهمانان خود از کشورهای مختلف جهان ارائه می دهد. این هتل زیر نظر هلدینگ OTI فعالیت می ‌کند. با ساحل تمیز و خصوصی آن و دریای باشکوه بلک می توانید تعطیلات فوق العاده ای داشته باشید.

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

بهترین هتل های آنتالیا با پارک آبی

رزرو ارزان ترین هتل های آنتالیا 

یکی از کارهایی که بعد از رزرو بلیط پرواز باید انجام داد رزرو هتل می باشد، آنتالیا یکی از شهرهای ترکیه است که هر ساله میزبان هزاران گردشگر از سراسر جهان است.
به همین دلیل آنتالیا دارای هتل های بی شماری است که از سه ستاره گرفته تا هفت ستاره هر کدام دارای امکانات و قیمت های متفاوتی است.
یکی از ویژگی های هتل های آنتالیا به اصطلاح all یا uall است، تفاوت این دو هتل در این است که هتل یو آل علاوه بر غذای اصلی میان وعده های بسیاری در هر زمان حتی تا 12 شب نیز به شما ارائه می کند. اما در هتل های آل این امر محدود است و در صورت خواستن نوشیدنی باید هزینه آن را جداگانه پرداخت و سرو غذا نیز محدودین زمانی دارد.
شما می توانید برای رزرو هتل های آنتالیا وارد سایت رزرواسیون آنلاین تریپ شوید و هتل مورد نظر خود را به صورت آنلاین و با استفاده از کارت های شتابی انجام دهید.
کافیست وارد سایت تریپ شوید و مبدا و مقصد خود را مشخص کنید و در کسری از ثانیه لیستی از تمام هتل های مقصد را می توانید مشاهده و با یکدیگر مقایسه کنید.

سخن آخر

بازدیدکنندگان گرامی ما سعی کردیم بهترین هتل های پنج ستاره آنتالیا را یک به یک به شما معرفی کنیم، تمامی این هتل ها دارای اسپا، استخر، زمین های ورزشی، مراکز تفریحی، محل استراحت و کار، کافه، بار، سواحل، رستوران، مراکز غذاخوری و ... هستند.
اگر شما هم در حال برنامه ریزی برای تور آنتالیا نوروز 1401 هستید، می توانید با انتخاب یکی از هتل هایی که نام بردیم تعطیلات خوشی را برای خود و خانواده خود رقم بزنید.

سوالات متداول درباره ی بهترین هتل های 5 ستاره آنتالیا

قیمت هتل های 5 ستاره آنتالیا چقدر است؟

قیمت هر هتل با توجه به موقیعت جغرافیایی و امکانات آن می تواند متفاوت باشد، شما می توانید قیمت های بروز را در سایت تریپ مشاهده کنید.

خدمات هتل های 5 ستاره uall آنتالیا چگونه است ؟

خدمات در هتل های یو آل آنتالیا شامل صبحانه ، ناهار ، شام و میان وعده های خوشمزه و رایگان در هر ساعت  از شبانه روز می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc