https://gateway.trip.ir/api/

هتل های قطر برای جام جهانی 2022

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

هتل های قطر برای جام جهانی 2022

آیا می توان هتل های قطر را برای جام جهانی رزرو کرد؟ چه هتل هایی نزدیک به استادیوم های جام جهانی فوتبال در قطر هستند؟ باید به شما بگوییم که رزرو هتل برای جام جهانی فوتبال قطر 2022 از روز دوشنبه 21 مارس برای هواداران بین المللی باز خواهد شد.
هوادارانی که در مرحله اول در قرعه کشی انتخابی بلیت به آنها اختصاص داده شده است تا همان تاریخ فرصت دارند تا هزینه صندلی خود را پرداخت کنند.
قطر که پیش از این به خاطر هتل های مجلل در امتداد خلیج عربی شناخته شده است، در حال آماده شدن برای استقبال از بازی های جام جهانی فوتبال بین 21 نوامبر و 18 دسامبر امسال است. 
قیمت هتل های قطر برای جام جهانی 2022 بسته به نوع امکانات هتل و نزدیکی آن ها به استادیوم ها می تواند متفاوت باشد، این کشور که چهارمین کشور ثروتمند جهان است.
در حال برنامه ریزی برای افتتاح بیش از 100 هتل و اقامتگاه خدماتی برای پاسخگویی به تقاضای مورد انتظار، و همچنین به عنوان بخشی از تلاش خود برای گسترش گردشگری است. تورنمنت فوتبال نزدیک به 1.5 میلیون بازدید کننده و 20 میلیارد دلار فعالیت اقتصادی خواهد داشت.

در کنار هتل‌ ها، طرفداران همچنین می ‌توانند از میان گزینه ‌های اقامتی دیگر از جمله آپارتمان‌ ها و ویلا ها، هتل ‌های کشتی‌ های کروز و دهکده‌های هواداران را نیز برای اقامت خود بهرهمند شوند.

هتل های قطر در جام جهانی

هتل های قطر در جام جهانی

هتل های قطر در جام جهانی

با آماده شدن قطر برای جام جهانی فوتبال 2022، این کشور قصد دارد 105 هتل و آپارتمان خدماتی جدید را به مجموعه املاک موجود خود اضافه کند تا جذابیت کشور را برای طیف وسیعی از مسافران افزایش دهد و تجربه بازدیدکنندگان را افزایش دهد.
هتل های قطردر قلب شهر دارای امکانات بسیاری است، سازمان دهندگان جام جهانی همچنین گفته اند که بیش از 1.2 میلیون بازدید کننده برای این مسابقات خواهند آمد. برای اطلاع از قیمت تور قطر می توانید به سایت تریپ مراجعه کنید.

هتل ریتز کارلتون دوحه

این هتل فوق العاده یکی از پرتقاضا ترین ها برای جام جهانی قطر خواهد بود. ریتز کارلتون که تجمل معاصرو سنتی عربی است، به شما امکان می دهد سنت های فرهنگی قطر را در هتل پنج ستاره لوکس تجربه کنید. 
این هتل در یک جزیره خصوصی کوچک در فاصله کوتاهی از امکانات شهر و استادیوم لوسیل که میزبان فینال جام جهانی و محل اصلی مسابقات خواهد بود واقع شده است.
امکانات رفاهی زیادی برای لذت بردن در این هتل باورنکردنی وجود دارد از جمله استخرهای سرپوشیده و روباز لوکس، ساحل خصوصی خیره کننده، مرکز تناسب اندام مدرن با کلاس های آموزشی، زمین تنیس و اسکواش، اسپا با خدمات کامل، هفت رستوران و سالن استراحت، و بسیاری دیگر از امکانات را دارا می باشد.
در سرتاسر هتل، کارکنان به صورت 24 ساعته به میهمانان خدمات رسانی می کنند تا اقامتی به یاد ماندنی را در پایتخت قطر تضمین کنند.
میهمانانی که در یکی از سوئیت های باورنکردنی ریتز کارلتون اقامتگاهی را انتخاب می کنند، از دسترسی به کلاب لانژ چشمگیر هتل نیز لذت خواهند برد. 
این فضای زیبا روزانه چندین غذا از جمله صبحانه، ناهار سبک، چای بعد از ظهر، غذای عصرانه و شکلات و دلمه های عربی را ارائه می دهد. 

هتل سنت رجیس دوحه (St. Regis Doha)

یکی از برترین هتل های قطر، سنت رجیس دوحه است، هتلی عالی برای تجربه جام جهانی را برای شما فراهم می کند. این هتل دارای موقعیتی خیره ‌کننده در خلیج عربی است که تجربه‌ ای راحت و با امکانات شهر ارائه می ‌دهد. سنت رجیس دوحه یک تجربه لوکس کامل را ارائه می ‌دهد و مهمانان می ‌توانند از ورود تا خروج از هتل انتظار خدمات لوکس و سطح بالایی را داشته باشند.
سنت رجیس دوحه فهرستی طولانی از تجربیات لوکس را برای مهمانان فراهم می کند. برای گزینه های مختلف ازغذا خوری های سنتی و بین المملی از جمله دو رستوران گوردون  ورمزی می باشد.
برای کسانی که به دنبال آرامش هستند، اسپای عالی این هتل مجلل می تواند انتخاب خوبی باشد این هتل انواع درمان های منحصر به فرد جوان کننده را ارائه می دهد. و همچنین دارای سرویس پیشخدمت 24 ساعته می باشد.
در خارج از هتل نیز، میهمانان می توانند از ساحل خصوصی و استخر روباز چشمگیر به اندازه المپیک لذت ببرند یا در محوطه های تفریحی باشکوه این هتل زیبا گشت و گذار کنند. 
اتاق ‌ها و سوئیت‌ های میهمان هتل مجلل سنت رجیس دوحه شیک، در عین حال مدرن، با تکنولوژی روز و امکانات رفاهی سطح ‌بالا  مناسب برای استراحت پس از یک روز تور قطر یا تجربه هیجان جام جهانی 2022 است.

هتل دوسیت دوحه

هتل دوسیت دوحه 

هتل دوسیت دوحه ( Dusit Doha)

هتل دوسیت دوحه در قلب خلیج غربی دارای موقعیت عالی است، میهمانان این هتل مجلل می توانند از فروشگاه‌ ها، رستوران‌  ها و کورنیش خوش منظره دوحه نهایت لذت را ببرند. 
در داخل هتل، اتاق‌ های میهمان دارای پنجره‌هایی از کف تا سقف است، که در نور طبیعی غوطه ‌ور می ‌شوند و امکانات رفاهی زیادی برای مهمانان  به وجود می آورند. 
استخر و سالن استراحت روی پشت بام مکانی عالی برای آرامش و طراوت است، در حالی که کسانی که به دنبال فعالیت هستند از مرکز تناسب اندام مجهز هتل دوسیت دوحه می توانند استفاده کنند. 
همچنین این هتل دارای یک اسپای فوق ‌العاده کامل با چشم ‌اندازهای پانوراما در طبقه ۲۹ دارد که بسیار جذاب است. در مورد غذا خوری های این هتل نیز، می توان به غذاهای مختلف سنتی و بین المللی از سراسر جهان در چهار رستوران Dusit اشاره کرد.

هتل هزاره پلازا دوحه

هتل هزاره پلازا در دوحه قطر دارای موقعیتی خوب نزدیک به مغازه ها، رستوران ها و سوق واقف که یکی از محبوب ترین بازارهای دوحه است قرار دارد.
هتل هزاره پلازا دوحه یک انتخاب عالی برای اقامت قطردر جام جهانی 2022 است. اتاق های میهمانان بسیار مدرن و بزرگ هستند واین هتل همانند هتل های دیگر نیز دارای وای فای رایگان هست. 
هتل هزاره پلازا دوحه دارای امکانات رفاهی بسیار برای میهمانان خود است که از جمله آنها می ‌توان به اسپای آرامش بخش و مرکز تناسب اندام مجهز اشاره کرد. این هتل همچنین دارای سه رستوران است که غذاهای بین المللی و آسیایی را سرو می کنند.

هتل درخت بانیان دوحه (Banyan Tree) 

هتل درخت بانیان دوحه توسط Accor در خاورمیانه مدیریت می شود،هتل درخت بانیان دوحه مطمئناً بین طرفداران فوتبال محبوب خواهد بود. 
این هتل نزدیک ‌ترین هتل به بزرگترین منطقه هواداران است و پنج استادیوم که در آن بازی‌ ها برگزار می‌ شود، در نزدیکی این هتل قرار دارد و قابل مشاهده است. 
رستوران‌ های هتل درخت بانیان دارای گزینه های متنوع غذایی از جمله هندی، تایلندی و ایتالیایی در سراسر جهان است. سالن زیبایی روی پشت بام این هتل قرار دارد، که مکانی دیدنی از منظره 360 درجه شهر را به نمایش می گذارد.
نکته ی جالبی که در این هتل وجود دارد، که آن را با دیگر هتل ها متمایز می کند این است که این هتل دارای برنامه وفاداری All Live Limitless) است، که به مهمانان اجازه می دهد در طول اقامت خود امتیاز کسب کرده و از آنها برای بهرهمند شدن از امکانات هتل استفاده کنند.

هتل لو رویال مریدین دوحه

هتل لو رویال مریدین دوحه

هتل لو رویال مریدین دوحه

در منطقه ی لوسیل دوحه، هتل لو رویال مریدین افتتاح خواهد شد. این هتل به بسیاری از هتل‌ های جدید در این منطقه خواهد پیوست که گردشگران و مسافران تجاری را به خود جذب می ‌کند. 
لوسیل همچنین یک منطقه مسکونی محبوب برای مردم محلی و مهاجران است که از چهار جزیره، سرگرمی ‌ها و مناطق تجاری متعدد با کاربرد های مختلف با غذاخوری ‌های متنوع سنتی و بین المللی و فروشگاه های خرید عالی در این منطقه تشکیل شده است. هتل لو رویال مریدین دوحه، بخشی از مجموعه ماریوت است، که در سال 2022 با تقریبا 400 اتاق و گزینه‌  های غذاخوری متعدد افتتاح می‌شود. این هتل به ده‌ ها فروشگاه لوکس در مرکز خرید Place Vendôme Mall مجاور متصل خواهد شد.

هتل Fairmont & Raffles 

در داخل برج‌ های نمادین کاتارا، دوحه در اواخر سال جاری از هتل‌ های جدید Fairmont و Raffles رونمایی کرد. این دو هتل از نمادین ترین ساختمان جدید شهر، Katara Towers خواهد بود.
این مکان دیدنی ساحلی که به گونه ‌ای طراحی شده است که شبیه شمشیرهای مهر و موم ملی قطر باشد، شامل هتل‌ های مجلل Fairmont و Raffles می‌ شود که هر دو طرف زمین را به خود اختصاص می ‌دهند. 
هر دو برند در برنامه All Live Limitless شرکت خواهند کرد و هر کدام مناظر خیره کننده ای از دریا و مناظر شهر خواهند داشت. این هتل ها بخشی از برند پولمن است که تمرکز زیادی بر جلسات و رویدادها دارد. 

هتل دوحه رویایی

در منطقه نجما، هتل دوحه رویایی به تازگی افتتاح شده است، این هتل زیبا دارای  265 اتاق و سوئیت و نزدیک به سه دوجین اقامتگاه خصوصی افتتاح کرده است. 
هتل دوحه رویایی دارای انواع غذا خوری‌ های سطح بالا از انواع غذاهای بین اللملی را عرضه می کند. این هتل دارای گزینه ‌های تفریحات شبانه نیز می باشد، که  این مکان را به مقصدی محبوب هم برای بازدیدکنندگان و هم برای افراد محلی تبدیل می ‌کند. 
این هتل گل سرسبد گروه Dream Hotel است ، که شامل هتل های Chatwal و Unscripted نیز می شود.

هتل رز وود دوحه (Rosewood)

Rosewoodهتل رز وود دوحه نیز بخشی از توسعه شهر لوسیل هستند. طراحی این هتل بر اساس مرجان های زیر آبی است که قطر را احاطه کرده است و دارای اتاق های میهمان، آپارتمان های خدماتی و اقامتگاه های خصوصی خواهد بود. هشت مرکزخرید و غذا خوری و یک سالن سیگار و سه رستوران تخصصی در این هتل وجود خواهد داشت.

هتل‌ های شناور قطر در جام جهانی

هتل‌ های شناور قطر در جام جهانی  

هتل‌ های شناور قطر در جام جهانی 

قطربه دلیل میزبانی جام جهانی 2022 علاوه بر هتل هایی که دارد، قصد دارید از کشتی های لوکس و مجلل که در آب شناور هستند از میهمانان خود پذیرایی کند.
این کشتی ها در واقع هتل های شناوری هستند، که تعداد زیادی از این هتل ها در نزدیکی دوحه مانند جزیره های مستقل قرار دارند. در واقع این کشتی ها دارای امکانات و سیستم هایی مانند برق، آب، فاضلاب هستند، به گفته ی مسئولان کشور قطر این هتل های شناور کمکی بسیاری برای اسکان دادن به 25 هزار میهمان جام جهانی می کند.
یکی از نکات خوب این هتل های شناور این می باشد که پس پایان مسابقات جام جهانی دولت می تواند آن ها را به نقاطی دیگر حمل کند و یا در انبارها نگهداری کند.

چکیده مطلب

قطر جاذبه های گردشگری زیادی دارد که سالانه هزاران نفر از آن بازدید می کنند. امسال نیز به دلیل برگزاری جام جهانی فوتبال 2022 گردشگرانی زیادی برای تماشای تیم های خود به این کشور ثروتمند سفر می کنند.
بنابراین قطر هتل های بسیاری را برای پذیرایی از این گردشگران آماده کرده است، در این مقاله ما به چند مورد از این هتل ها که در سال ها اخیر برای جام جهانی افتتحا شده اند اشاره کرده ایم.

قطر همچنین اعلام کرد که وبسایت رزرو اقامتگاه برای هواداران حاضر در جام جهانی فوتبال افتتاح شده است. این رویداد از 21 نوامبر تا 18 دسامبر سال جاری برگزار می شود و در مجموع 64 مسابقه در 8 سالن برگزار می شود.
اگر طرفدار فوتبال هستید باید محل اقامت خود را برای سفر به قطر رزرو کنید. اقامتگاه های قطر شامل هتل ‌ها، آپارتمان‌ ها و ویلا هایی بسیاری است.
برای تماشای بازی های جام جهانی قطر 2022 می توانید بلیط تهران قطر را از طریق از طریق سامانه رزرواسیون آنلاین تریپ تهیه کنید.

سوالات متداول درباره ی هتل های قطر برای جام جهانی 

قیمت هتل های قطر برای جام جهانی 2022 چقدر است ؟

قیمت هتل‌ های قطربسته به امکانات هتل و سطح هتل و همچنین نزدیکی آن ها به استادیوم های قطر می تواند قیمتی بین شبی 30 دلار تا 220 دلار داشته باشد.

مسابقات جام جهانی 2022 در چه تاریخی برگزار می شود ؟

تاریخ برگزاری مسابقات فوتبال جام جهانی 2022 از تاریخ ۲۱ نوامبر تا ۱۸ دسامبر، یعنی از ۳۰ آبان تا ۲۷ آذر ماه برگزار خواهد شد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc