https://gateway.trip.ir/api/

نوروز 1401، بهترین زمان برای تور تایلند

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 جاذبه های گردشگری

نوروز 1401، بهترین زمان برای تور تایلند

آیا تورهای تایلند در نوروز جذاب است؟ چرا باید به تایلند سفر کرد؟ برای رسیدن به پاسخ این سوال ها با ادامه این مقاله همراه شوید.
تایلند محبوب ترین مقصد گردشگری در جنوب شرقی آسیا است، تایلند به سرزمین لبخندها معروف است. به لطف صنعت گردشگری پر رونق، تایلند به خوبی توسعه یافته است و انواع امکانات رفاهی مدرن را در تایلند برای گردشگران فراهم می کند.
تایلند مملو از مکان‌ های فرهنگی و تاریخی باورنکردنی است، از جمله بناهایی که صدها سال پیش قدمت دارند. و با وجود جریان سنگین گردشگری، تایلند هویت اصلی خود را با فرهنگ و تاریخ منحصر به فرد خود و مردمی بی دغدغه که به خاطر لبخندهایشان مشهور هستند، حفظ کرده است.
بر کسی پوشیده نیست که تایلند میزبان برخی از مناظر طبیعی خیره کننده است. از کوه‌های سرسبز مناطق مرکزی و شمالی کشور گرفته تا سازه‌ های آهکی با شکل عجیب و غریب در جنوب تایلند، این کشور بخشی از شهرت خود را مدیون شگفتی ‌های طبیعی خود است.

بازگشایی تور تایلند

بازگشایی تور تایلند

چرا در نوروز باید به تایلند سفر کرد ؟

تایلند با تاریخی که قرن‌ ها قدمت دارد و فرهنگی دوستانه ، پذیرای مسافران از سراسر دنیا است. ایرانیان زیادی در تعطیلات نوروز به این کشور زیبا سفر می کنند. 
پوکت تایلند نیز یکی از مکان هایی است که باید از آن دیدن کنید. این جزیره بزرگترین جزیره تایلند است و در دریای آندامان قرار دارد. 
پوکت با شن ‌های سفید خوب، درختان نخل، و شهرهای پرجنب ‌وجوش، یکی از بهترین مقصدهای ساحلی جهان است. تور پوکت نوروز 1401 می تواند بهترین گزینه برای سفر در تعطیلات نوروز باشد.
پوکت دارای بیش از 30 ساحل شگفت انگیز برای انتخاب است. ساحل پاتونگ، کاتا، کارون و کامالا همیشه محبوب ترین ها بوده اند. در ادامه ما شما را با چیزهایی که تایلند را جذاب می کند بیش تر آشنا خواهیم کرد.

غذاهای تایلندی

غذاهای تایلندی به قدری خوشمزه و متنوع است که بازدیدکنندگان هرگز مجبور به خوردن یک غذا دو بار نمی شوند. در طول سفر به تایلند بازدیدکنندگان متوجه خواهند شد که غذاهایشان با تغییر مکانشان تغییر می‌ کند، و گزینه ‌های غذایی آن ‌ها در حین سفر از شهری به شهر دیگر متفاوت خواهد بود.

مردم و فرهنگ

مردم محلی تایلند رفتاری خونگرم و ملایم دارند و به مهمانان خود بسیار احترام می گذارند مهمان نوازی آنها در سطح جهانی بی نظیر است. گردشگران یکی از دلایل سفر به تایلند را مهمانوازی مردم تایلند بیان می کنند.

هزینه ارزان سفر

تایلند یکی از کشورهای گردشگری ارزان قیمت به شمار می روند، در این کشور نیازی نیز از دیگر هزینه های خود برای خورد و خوراک و گشت و گذار کم کنید.
روش های مختلف حمل و نقل به راحتی در دسترس هستند. اتوبوس ‌ها و قطارها در سرتاسر کشور نیز به‌ طور باورنکردنی مقرون به صرفه هستند.

غواصی

تایلند دارای بیش از 1500 مایل خط ساحلی و برخی از بهترین مکان های غواصی در جهان است. صرف نظر از زمان بازدید مسافران، باید حداقل تعداد انگشت شماری از نقاط برجسته برای کاوش در زیر دریا وجود داشته باشد، زیرا فصل باران های موسمی به ندرت مناطقی مانند پاتایا را تحت تأثیر قرار می دهد. برخی از بهترین مکان ها برای غواصی در تایلند عبارتند از: کو تائو، کو چانگ و چامفون و ... است.

معابد تایلند

معابد تایلند

معابد تایلند

تایلند دارای بیش از 40 هزار معبد بودایی در سرتاسر سرزمین خود است، قدمت این سازه‌ ها به تمام سلسله  ‌های مختلف بازمی‌گردد، که هر کدام بازتابی از سبک معماری و ساخت و ساز آن دوران است. هر استان باید حداقل یکی از این شگفتی های باشکوه را داشته باشد، اگرچه منحصر به فرد ترین و فراوان ترین آنها در پایتخت یافت می شود.

ماجراجویی

از آنجایی که این کشور بسیار منحصر به فرد است، می توانید در طول اقامت خود به تعدادی سفرهای ماجراجویانه مختلف بروید. پناهگاه های فیل برای گردشگرانی که عاشق حیوانات هستند عالی است، در حالی که برخی دیگر علاقمند قایقرانی در آب های سفید هستند. همچنین مسیرهایی برای پیاده ‌روی، موج ‌سواری، جنگل‌ هایی که باید از طریق زیپ‌ لاین عبور کرد و موارد دیگر در تایلند وجود دارد.

بازارها

بازارهای تایلند شبیه هیچ بازاری در جهان نیستند. هر کدام ویژگی متمایز خود را دارند، از جمعیتی که جذب می کنند تا اقلامی که برای فروش هستند. برخی از بازارها به غذاهای خیابانی اختصاص داده شده اند در حالی که برخی دیگر مملو از عتیقه جات و اقلام دست دوم هستند. 

جشنواره ها

تایلند هر ساله جشنواره های متنوعی برگزار می کند، بسیاری از این جشنواره ‌ها از چیزهایی مانند مذهب یا تقویم قمری گرفته شده ‌اند، تجربه کردن این جشنواره های در کشور تایلند  فوق ‌العاده جالب است.
بسیاری از مسافران سفر های خود را طوری برنامه ریزی می کنند که بتوانند جشنواره های تایلند را در نوروز تماشا کنند و ببینند این همه هیاهو در مورد چه چیزهایی است. برای بازدید از جشنواره های هیجان انگیز تایلند می توانید خرید بلیط هواپیما خود را از طریق سایت تریپ انجام دهید.

سواحل بکر

تایلند طیف گسترده ای از جزایر بهشتی را برای انتخاب ارائه می دهد. این مقصد عالی برای لذت بردن از آفتاب گرم است، در حالی که فرصت تجربه فرهنگی متفاوت را با هم ترکیب می کند. این شهر دارای شهرهای ساحلی درجه یک مانند Koh Pha Ngan، Koh Samui، Krabi، Phuket و جزیره Phi Phi است. 

حیات وحش تایلند

حیات وحش تایلند

حیات وحش

تایلند تنوع منحصر به فردی از حیات وحش را ارائه می دهد. به دنبال گیبون‌ ها در پارک ملی خائو سوک بگردید، یک روز را در تپه ‌های فیل برای حمام کردن فیل ‌ها بگذرانید، به تماشای نهنگ‌  ها در کو تائو بروید و از کوچک‌ترین پستاندار جهان خفاش دماغ گراز کیتی در غرب تایلند دیدن کنید. 

بهترین زمان سفر به تایلند

تایلند دارای سه فصل اصلی است که همه آنها برای مسافرت و لذت بردن از تعطیلات مناسب است. این کشور در فصل خنک سال شلوغ ترین است، زمانی که دمای هوا بین 29 تا 34 درجه سانتیگراد متغیر است.
در طول فصل گرما، گردشگران به سواحل رویایی بسیاری که در امتداد سواحل عظیم تایلند یافت می شوند، هجوم می آورند. بانکوک و شمال تایلند مقاصد محبوب در فصل باران های موسمی هستند، زیرا مکان های دیگر در این زمان مستعد سیل هستند.
در جنوب، آب و هوا بین سواحل شرقی و غربی متفاوت است. سواحل غربی در طول ماه های زمستان مطلوب تر است، و زمانی خوب برای غواصی است.

قیمت تور تایلند در نوروز 1401

تور تایلند در نوروز یکی از جذاب ترین و ارزان ترین تورهای گردشگری محسوب می شود، شما می توانید تورهای تایلند ارزان قیمت را به صورت پیش خرید تهیه کنید.
پیش خرید تور به این معنی است که شما می توانید تور تایلند نوروز 1401 را از دو یا سه ماه قبل از تاریخ سفر خود رزرو و خریداری کنید.
شما با پیش خرید تورهای تایلند می توانید هزینه های سفر خود را کاهش دهید. لازم به ذکر است برای خرید تورهای تایلند ارزان قیمت و با صرفه شما می توانید ازطریق سایت رزرواسیون آنلاین تریپ تورهای نوروزی آن را تهیه کنید.
شما با خرید آنلاین هم در وقت و هم در هزینه های سفر خود صرفه جویی می کنید، این سایت با پیشتیبانی 24 ساعته و قیمت های ارزان قیمت تورهای نوروزی شما را شگفت زده خواهد کرد.
قیمت تور تایلند 1401 بر اساس دو عامل ارزیابی می شود، یکی بلیط هواپیما و دیگری هتل اقامت می باشد، همچنین این را هم باید در نظر داشته باشید که تعداد روزهای اقامت و فصلی که شما قصد سفر به تایلند را دارید می تواند روی قیمت تور تاثیر داشته باشد. 
در حال حاضر تنها ایرلاینی که از ایران به تایلند برقرار است ایرلاین هواپیمایی ماهان است که به صورت مستقیم انجام می شود. قیمت هتل های تور نیز بر اساس دلار و یورو تعیین می شود.

تور نوروز تایلند لحظه آخری

به احتمال زیاد تا به حال تور لحظه آخری را بارها شنیده اید، تور لحظه آخری در واقع توری است که تا دقیقه 90 به حد نصاب نرسیده باشد و با قیمتی بسیار با صرفه به فروش می رسد.
شاید برای شما سوال شود که چرا باید یک تور همچنین تخفیفی خورده باشد، درواقع موضوع از این قرار است که فروشندگان تور در صورت فروش کم برای جلوگیری از ضرر و زیان خود مجبور می شوند تورهای خود را با تخفیف های بالا به فروش برسانند.
و یا اینکه ایرلاین های تور تایلند تعداد صندلی خالی موجود دارند و برای پر کردن آن ها مجبور می شوند بلیط های را با ارزان ترین قیمیت به فروش برسانند. در هر دو حالت شما می توانید تورهای لحظه آخری ارزان قیمت با تخفیف های 10 تا 50 درصدی را خریداری کنید.

بهترین زمان خرید تور تایلند

بهترین زمان خرید تور تایلند 

بهترین زمان خرید تور تایلند 

توصیه ما به شما این است که تورهای تایلند را از یک یا دو ماه قبل از سفرتان خریداری کنید، همچنین برای هتل نیز بهتر است آن را چند ماه قبل رزرو کنید.
برای کاهش قیمت هتل ها باید بگوییم که هر چقدر هتلی که انتخاب می کنید به مرکز شهر نزدیک باشد مسلما قیمیت بالاتری خواهد داشت و هر چقدر در حومه شهر باشد قیمت ارزان تری دارد.
تاریخ شروع سفرهای نوروزی به تایلند معمولا از اواخر اسفند تا اوایل فروردین است که پرطرفدارترین تاریخ برای سفرهای نوروزی بحساب می آید.

سخن آخر

تایلند یکی از مقاصد پر طرفدار گردشگری در بین ایرانیان است، این کشور هر ساله میزبان هزاران گردشگر است. تایلند در تمام طول سال دارای آب و هوای معتدل و در برخی نقاط بارندگی دارد.
این کشور زیبا دارای حیات وحش طبیعی، عذاهای لذیذ و متنوع، سواحل زیبا و بکر و همچنین مردمی مهمان نواز دارد که به سرزمین لبخند ها معروف است.
شما می توانید برای خرید تورهای تایلند ارزان قیمت آن ها را از 1 الی 2 ماه قبل رزرو کنید، تورهای شامل پکیج های بلیط هواپیما و هتل ها هستند که می توانند بسته به بودجه و سلیقه شما متفاوت باشند.
برای خرید ارزان قیمت و به صرفه تورهای نوروزی تایلند می توانید از طریق سایت رزرواسیون تریپ این تورها را به صورت آنلاین تهیه کنید.

سوالاات متداول در باره ی تور تایلند در نوروز 1401

چرا باید در نوروز به تایلند سفر کرد ؟

تایلند با تاریخی که قرن‌ ها قدمت دارد و فرهنگی دوستانه، غذاهای لذیذ، سواحل زیبا، تفریحات مهیج وآب و هوایی دلپذیر و ... است، ایرانیان زیادی در تعطیلات نوروز به تایلند سفر می کنند. 

بهترین زمان خرید تور تایلند کی می باشد ؟

توصیه ما به شما این است که تورهای تایلند را از 1 الی 2 ماه قبل از سفرتان خریداری کنید، تا خریدی ارزان تر داشته باشید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc