https://gateway.trip.ir/api/

در چه فصلی به چه شهری از ترکیه سفر کنیم

به روز رسانی: 16 تیر ، 1399 دانستنی های سفر

در چه فصلی به چه شهری از ترکیه سفر کنیم

شهرهای مهم ترکیه مانند استانبول، آنتالیا، ازمیر، کوش آداسی و آنکارا هر کدام مشخصه هایی دارند که مقتضی است در زمان مناسب به آنجا سفر کرد. از این روی در این پست شما را جهت خرید بلیط هواپیما به مقاصد شهرهای ترکیه در زمان های خوب راهنمایی می کنیم تا بهتر بتوانید تصمیم گیری کنید. همچنین جهت خرید تورهای ترکیه مانند تور استانبول، تور آنتالیا و یا تور کوش آداسی می توانید با کارشناسان بخش تور نقطه پرواز تماس بگیرید تا شما را جهت خرید تور راهنمایی بکنند. 

سفر به استانبول

استانبول شهری است که معمولاً فصل خاصی برای آن نمی توان در نظر گرفت. البته در تابستان و در شروع سال نو میلادی یعنی ماه ژانویه این شهر شلوغ تر از ماه های دیگر سال است ولی هر کدام از ماه ها جذابیت های خاص خود را دارد. برای مثال معمولاً زمستان ها و حتی در روزهای برفی می توان به مراکز خرید رفت، از غذاهای خوشمزه استانبول استفاده کرد و خوش گذراند. به غیر از فصل هایی از نظر دمای هوا شاخصه مسافرت را تحت تاثیر قرار می دهند، فاکتور مهم دیگر در سفر به استانبول فستیوال خرید استانبول است که هر سال در فصل بهار شاهد آن هستیم. در این زمان حتی شما می توانید با خرید بلیط لحظه آخری استانبول از کمترین قیمت برای تور خود استفاده کنید.

سفر به ازمیر

ازمیر معمولاً در فصل بهار و تابستان متقاضی بیشتری دارد. برای سفر به این شهر می توانید از ایرلاین های ترکیه برای سفر استفاده کنید. در خصوص تور ازمیر هم می توانید با کارشناسان بخش تور در شرکت نقطه پرواز تماس حاصل فرمائید تا شما را راهنمایی کنند.

سفر به آنکارا

آنکارا کمتر شناخته شده ای است که به علت وجود سفارت ها در این شهر به مرکز سیاسی ترکیه تبدیل شده است. مسافرینی که بلیط هواپیما آنکارا خرید می کنند، معمولاً برای کارهای انگشت نگاری و وقت سفارت به این شهر سفر می کنند. پس می توان گفت این شهر نیز همانند استانبول، یک شهر چهار فصل برای سفر است. مهم نیست که در چه فصلی سفر می کنید مهم این است که کارهای ویزای شما در زمان مناسب انجام گیرد.

سفر به کوش آداسی

کوش آداسی با آب و هوای بسیار جذاب خود در فصل تابستان و پائیز مسافران زیادی را از سراسر دنیا به مت خود می کشاند. بهترین راه برای سفر به این شهر زیبا و توریستی، خرید تور کوش آداسی می باشد که همکاران ما در نقطه پرواز با بهترین کارگزاری ها برای هتل ها همکاری می کنند و بهترین نرخ ها را می توانید از ما دریافت کنید. اگر تمایل دارید اطلاعات بیشتری در این خصوص داشته باشید با شماره تلفن 75134000 تماس حاصل فرمائید.

سفر به آنتالیا

همانطور که در ابتدا گفته شد، پروازهای ترک بهترین گزینه برای سفر به آنتالیا می باشند و با توجه به ساحلی بودن این شهر، بسیاری از کسانی که به آنتالیا سفر می کنند به دنبال شنا کردن و آفتاب گرفتن هستند، به همین دلیل در فصل های سرد سال آنتالیا مکان مناسبی برای تفریح نمی باشد، اگرچه بیشتر هتل ها مجهز به استخر سرپوشیده هستند ولی لذت شنا کردن را در زمستان از دست خواهید داد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc