https://gateway.trip.ir/api/

اعلام قیمت تورهای ترکیه نوروز 1401

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

اعلام قیمت تورهای ترکیه نوروز 1401

اگر برای اولین بار به دنبال سفر به استانبول هستید، باید برای خرید تورهای ترکیه اطلاعات کافی داشته باشید. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با تورهای نوروزی 1401 و قیمیت های آن ها آشنا کنیم. امیدواریم این راهنمای جامع سفر بتواند به شما در برنامه ریزی سفر کمک کند.
استانبول مرکز اقتصادی، مالی و فرهنگی ترکیه است. استانبول همچنین بزرگترین شهر ترکیه با جمعیتی بیش از 15 میلیون نفر است که آن را به یکی از بزرگترین شهرهای اروپا و جهان تبدیل می کند. 

این شهر دارای معماری خیره کننده، غذاهای لذیذ، و مساجد قدیمی است. استانبول که در دو طرف تنگه بسفر واقع شده است، دو قاره آسیا و اروپا را به یکدیگر متصل می کند.

تور ترکیه نوروز 1401

تور ترکیه نوروز 1401

چرا باید به استانبول سفر کنیم؟

از آنجایی که استانبول یکی از متنوع ترین، خارق العاده ترین و پر جنب و جوش ترین شهرهای جهان است، همیشه دلیلی برای بازدید از این شهر در هر زمانی از سال وجود دارد. 
کمتر شهری در دنیا وجود دارد که تجربه و لذت بردن از آنها به اندازه استانبول باشد. موقعیت جغرافیایی آن، و همچنین تاریخ غنی آن، هر ساله گردشگران بسیاری را گرد هم می آورد.

در ذیل به چند مورد از علل سفر به استانبول اشاره می کنیم:

بیش از 8500 سال قدمت تاریخی دارد
پایتخت 3 امپراتوری باشکوه، امپراتوری روم، بیزانس و عثمانی
پنجمین شهر پربازدید جهان
دلیل اتصال 2 قاره اروپا و آسیا
دارای بیش از 75 موزه
بیش از 100 مرکز خرید و 4 بازار تاریخی
5 کاخ امپراتوری، و بسیاری از کاخ های تابستانی، آلاچیق ها و عمارت ها

این شهرهمچنین دارای سه فرودگاه به نام ‌های فرودگاه سابیها گوکچن، فرودگاه استانبول است که به فرودگاه آتاتورک نیز معروف و یک فرودگاه جدید است. 

بهترین زمان برای سفر به استانبول

بهترین زمان برای سفر به استانبول از اسفند تا اردیبهشت است. از آنجایی که استانبول تابستان های گرم و زمستان های سردی را دارد، فصل های بهار و پاییز بهترین زمان برای سفر است. در این فصل ها، هوا بسیار مطبوع و معتدل است و دماهای دلپذیری دارد.

فصل بهار

استانبول در فصل بهار به دلیل آب و هوای معتدلی که دارد بهترین زمان سفر است، دراین فصل قیمت های بلیط هواپیما، هتل ها، تورها به اوج خود می رسد. برای اطلاع از بلیط هواپیما به سایت تریپ مراجعه کنید.

فصل تابستان

ماه های تیر و مرداد اوج فصل گرما در استانبول هستند. این زمانی است که دمای هوا اغلب در 30 درجه سانتیگراد است و حتی می تواند به 40 درجه سانتیگراد یا بالاتر برسد. 
در حالی که زمان فوق ‌العاده‌ای برای میل کردن وعده ‌های غذایی در فضای باز و لذت بردن از سواحل است، در این فصل به دلیل تقاضای بالای مسافران برای بازدید از استانبول بسیار شلوغ است. همچنین قیمت بلیط هواپیما نیز در این ماه ها بیش تر می شود. 

فصل پاییز

فصل پاییز در استانبول زمان بسیار خوبی برای سفر به استانبول ترکیه می باشد، در این فصل ازدحام جمعیت زیاد نخواهد بود و دما، به خصوص در آبان و آذرمعتدل است. لازم به ذکر است شما همچنین می تواند در فصل پاییز به دلیل تقاضای کمتر برای سفر به استانبول بلیط های ارزان تری خریداری کنید. برای خرید بلیط ارزان قیمت به سایت رزرواسیون آنلاین تریپ مراجعه کنید.

فصل زمستان

زمستان در استانبول فصل کم مسافر است، زمانی که آب و هوا تغییر قابل توجهی پیدا می کند، دمای سرد و احتمال بارش باران یا برف را به همراه دارد گردشگران کمتری برای سفر به استانبول می روند. زمان بسیار خوبی برای لذت بردن از سفری مقرون ‌به ‌صرفه با بلیط هواپیما ارزان ‌تر و نرخ‌ های اقامت با تخفیف است. 

تور آنتالیا نوروز 1401

تور آنتالیا نوروز 1401

تور استانبول نوروز1401

در نوروز به دلیل تعطلات نوروزی ایرانیان زیادی به استانبول سفر می کنند، نوروز به دلیل اینکه در فصل بهار قرار دارد زمان اوج سفر گردشگران به استانبول است.
بنابراین بلیط های هواپیما، هتل ها و همچنین قیمت تورها به اوج خود می رسد، اما ما برای شما را ه حلی داریم تا شما بتوانید ارزان ترین بلیط ها و تورهای نوروزی 1401 را از سایت تریپ به صورت آنلاین تهیه کنید.
برای رزرو تورهای ارزان استانبول کافیست بلیط های خود را از دو ماه قبل سفر خود رزرو کنید، برای مثال اگر قصد دارید از اواخراسفند تا اوایل فروردین در استانبول باشید بایستی بلیط خود را در بهمن ماه از سایت تریپ خریداری کنید، اگر هم می خواهید لحظه تحویل سال نو را در کنار خانواده بگذرانید می توانید بلیط خود را از اوایل ماه فروردین رزرو کنید.
لغازم به ذکر است اگر بلیط های خود را بعد از نهم فروردین رزرو کنید از شلوغی و قیمت های بالای بلیط ها و تورها نیز کاسته می شود، شما می توانید با خرید خود در سایت تریپ در وقت خود و هم هزینه های سفر خود صرفه جویی کنید. برای اطلاع از تور استانبول نوروز 1401 از طریق لینک به سایت تریپ مراجعه کنید.

قیمت تورهای نوروز 1401

قیمت تورهای نوروزاستانبول می تواند بسته به نوع هتل، بازه زمانی سفر، کلاس پرواز و ایرلاینی که انتخاب می کنید متفاوت باشد، میانگین قیمت تورهای استانبول از دو میلیون و سیصد تا دو میلیون و نهصد می باشد که در بازه زمانی قبل از نوروز تا بعد از نوروز تغییر می کند.

با توجه به افزایش قیمت بلیط های پرواز و هزینه اقامت در هتل‌ های استانبول، تفاوت قیمت بسیاری در تور نوروزی ۱۴۰۱ با تورهای استانبول در ایام دیگر سال است.
این را هم باید مد نظر داشت که این افزایش قیمیت فقط مختص تورهای نوروزی استانبول نیست بلکه هزینه خورد و خوراک و خرید نیز در ایام عید و فصل بهار افزایش پیدا می ‌کند.
برای اطلاع دقیق ازآخرین قیمت های تورهای نوروز و بلیط چارتربه سایت تریپ مراجعه کنید. شما کافیست در قسمت مبدا نام شهر خود و در قسمت مقصد نام شهر استانبول را انتخاب کنید و تاریخ رفت و برگشت خود را نیز مشخص کنید سپس با کلیک بر روی دکمه جستجو می توانید به روز ترین قیمت تورها و بلیط ها را تماشا و رزرو کنید.

اقامتگاه های تور استانبول 

استانبول شهری پر از هتل های متنوع است باید این نکته را در نظر داشته باشید هتل یا اقامتگاهی که انتخاب می کنید هر چقدر به مرکز شهر، مراکز خرید و وسایل نقلیه عمومی نزدیک تر باشد قیمت بالاتری دارد.
و هر چقدر از امکانات دورترو در حومه شهر باشد می توانید با هزینه کمتری هتل خود را رزرو کنید، اما باید این را هم در نظر داشته باشید زمانی که شما از امکانات نقیله عمومی دورتر هستید هزینه رفت و آمد شما بیش تر می شود، در واقع برای شما به صرفه نیست که هتلی را برای اقامت خود انتخاب کنید که از مرکز شهر دور باشد.
در استانبول هتل ها از 3 ستاره وجود دارد تا 5 ستاره که هر کدام امکانات خود را دارند، شما فقط کافیست برای رزرو هتل مورد نظر خود به سیستم رزرواسیون هتل در سایت تریپ مراجعه کنید.

بهترین مدت زمان اقامت در استانبول

بهترین مدت زمان اقامت در استانبول

بهترین مدت زمان اقامت در استانبول

باید بگوییم که بهترین و به صرفه ترین مدت زمان اقامت تورهای ترکیه نوروز 1401 در استانبول سه شب است، زیرا با توجه به افزایش قیمت های بلیط رفت و برگشت هواپیما در تعطیلات اقامت بیشتر آن به صرفه نیست و اختلاف قیمت آن بسیار زیاد است.

ایرلاین های تور استانبول نوروز 1401

قیمت تورهای استانبول در نوروز به دو پارامتر بستگی دارد یکی بلیط رفت و برگشت و دیگری هتل اقامت، از ایرلاین های مهم استانبول می توان به ایرلاین‌ ماهان، ایرلاین تابان، ایرلاین ایران‌ ایر، ایرلاین ایران ‌ایرتور، ایرلاین قشم ‌ایر، ایرلاین اطلس ‌جت، ایرلاین پگاسوس، ایرلاین ترکیش و غیره نام برد.
باید این را در نظر داشت که سفر با ایرلاین های ایرانی بسیار مقرون به صرفه تر از ایرلاین های خارجی است. همچنین پرواز غیرمستقیم به سمت استانبول نیز وجود دارد که سفر کردن به اینگونه اصلا منطقی و به صرفه نیست. برای رزرو ارزان ترین تور استانبول به سایت تریپ سر بزنید.

سخن آخر

در آخر می خواهیم جمع بندی از مطالب داشته باشیم، اگر می خواهید در ایام نوروز از تورهای ارزان قیمت استفاده کنید باید آن ها را از دو ماه قبل رزرو کنید زیرا در فصل بهار به دلیل بالا بودن مسافران قیمت تورها و بلیط ها نیز افزایش می یابند.
قیمت تورها علاوه بر ایامی که انتخاب می کنید به دیگر عواملی مانند کلاس پرواز، هتل ها و ایرلاین ها بستگی دارد که می تواند متغیر باشد بنابراین شما می توانید از طریق سیستم رزرواسیون آنلاین تریپ لیست تمام تورهای استانبول را با یکدیگر مقایسه کنید، همچنین در صوت داشتن هر گونه سوالی می توانید از پشتیبانی 24 ساعته سایت تریپ بهره مند شوید. لازم به ذکر است در صورت لغو بلیط امکان استرداد بلیط نیز وجود دارد.

سوالات متداول در باره ی تورهای ترکیه نوروز 1401

چگونه تور استانبول نوروز 1401 را رزرو کنیم؟

برای رزرو تور استانبول نوروز  فقط کافیست به سایت تریپ مراجعه کنید و در قسمت مبدا شهر خود و در قسمت مقصد استانبول و تاریخ رفت و برگشت خود را انتخاب کنید و بر روی دکمه جستجو کلیک کنید.

بهترین زمان برای سفر به استانبول کی می باشد؟

استانبول در فصل بهار به دلیل آب و هوای معتدلی که دارد بهترین زمان سفر است، اما دراین فصل قیمت های بلیط هواپیما، هتل ها، تورها به اوج خود می رسد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc