https://gateway.trip.ir/api/

هتل نووتل سیتی مسکو را می شناسید؟

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل نووتل سیتی مسکو را می شناسید؟

اگر قرار باشد تور مسکو بروید و یا در مسکو هتل 4 ستاره رزرو کنید، به شما پیشنهاد می کنیم قبل از آن، با هتل نووتل سیتی مسکو بیشتر آشنا شوید.

هتل نووتل سیتی مسکو

ممکن است شما برای کنفرانس یا یک مصاحبه کاری به مسکو سفر کنید و یا بیشتر اهل تجارت باشید تا اهل موزه گردی، در این صورت با توجه به نزدیکی هتل نووتل سیتی مسکو در اطراف مراکز تجاری، می تواند گزینه خوبی برای شما باشد. این هتل فقط 5 دقیقه از اکسپو سنتر فاصله دارد.

از امکانات این هتل می توان به وای فای رایگان، سونا و جکوزی و حمام ترکی، تلویزیون صفحه تخت و اتاق های حرفه ای و باشگاه بدنسازی اشاره کرد.

تأسیس این هتل به سال 2013 باز می گردد و یکی از بهترین گزینه ها برای اقامت در هتل 4 ستاره مسکو می باشد.

توجه داشته باشید که ترانسفر فرودگاهی در این هتل رایگان نیست و باید در صورت تمایل به انجام آن، هزینه جداگانه پرداخت نمائید.

کشیدن سیگار در این هتا، فقط در بخش های مخصوصی که تعبیه شده است امکان پذیر است.

از دیگر خدمات پولی این هتل می توان به اتو کشی و خشک شویی، سرویس به مراکز تفریحی و پارکینگ اشاره کرد.

با توجه به مرکز همایش و اتاق های کنفرانس با کیفیت در این هتل، یکی از بهترین انتخاب ها برای برگزاری جلسات کاری می باشد.

هتل نووتل سیتی مسکو دارای آسانسور است و هتل از ساعت 14 اتاق ها را در اختیار شما قرار می دهد و در روز خروج ساعت 12 ظهر می بایست اتاق را تحویل دهید. کارکنان پذیرش این هتل به چهار زبان روسی، انگلیس، آلمانی و فرانسوی صحبت می کنند.

رستوران MC Traders واقع در هتل بهترین غذاهای بین المللی را در اختیار شما قرار می دهد و انتخاب های خوبی وجود دارد. صبحانه این هتل به صورت بوفه است و از ساعت 6:30 صبح تا حدود 10 صبح صبحانه سرو می شود.

اگر قصد رفتن به کاخ کرملین و یا میدان سرخ را دارید، با ماشین حدود 25 دقیقه فاصله وجود دارد. همچنین می توانید این مسافت را با مترو هم طی کنید که چیزی در حدود 40 دقیقه می شود.

در هنگام خرید بلیط هواپیما مسکو و یا خرید تور مسکو به مدارک لازم جهت اخذ ویزای روسیه توجه نمائید. امیدواریم که سفر خوبی را در کنار تریپ تجربه نمائید.

آدرس هتل: Presnenskaya Naberezhnaya 2, Presnensky, 123317 Moscow, Russia

هتل نووتل سیتی مسکو

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc