https://gateway.trip.ir/api/

اطلاعات و عکس های هتل فور سیزن مسکو

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

اطلاعات و عکس های هتل فور سیزن مسکو

هتل های فور سیزن در هر شهری از دنیا که باشند با توجه به کیفیت منحصر به فرد و ارائه خدمات خوب، در بین گردشگران بسیار محبوب هستند. فور سیزن مسکو نیز از این دسته خارج نیست و بسیاری از افرادی که به دنبال هتل 5 ستاره در مسکو هستند به سراغ فور سیزن می آیند. اگر شما هم قصد سفر به مسکو را در قالب تور مسکو دارید بهتر است با این هتل بیشتر آشنا شوید. در ضمن فراموش نکنید برای سفر به این شهر زیبا که در کشور روسیه قرار گرفته است باید ویزای روسیه تهیه نمائید.

هتل فور سیزن مسکو

بهترین موقعیت مکانی را می توان برای این هتل متصور شد، شما فقط چند دقیقه از میدان سرخ و کاخ کرملین فاصله دارید، پس می توان گفت که در قلب مسکو قرار گرفته است. در تمام این هتل 5 ستاره، وای فای رایگان وجود دارد و هر اتاق یا سوئیت دارای تهویه مطبوع، تلویزیون، دستگاه قهوه ساز و حمام با سشوار می باشد.

همچنین یک میز و صنوق امانات نیز در اتاق ها تعبیه شده است. 

رستوران Quadrum غذاهای ایتالیایی سرو می کند و رستوران Bystro برای صرف صبحانه بوفه آماده شده است. می توانید از میل کردن غذاهای روسی در رستوران Silk Lounge و Moskovsky لذت ببرید.

اگر در روز اول اقامت خود قصد داشت به میدان سرخ بروید، فقط 75 متر از آن فاصله دارید و برای رفتن به سایر مکان اگر نیازمند مترو بودید، در یک دقیقه ای شما ایستگاه مترو Okhotny وجود دارد. همچنین تا فرودگاه بین المللی شرمتیوو در حدود 30 دقیقه راه است.

از دیگر امکانات این هتل می توان به استخر سرپوشیده، سونا و جکوزی، سالن ورزشی و اسپا اشاره کرد.

اگر به دنبال رزرو هتل 5 ستاره در مسکو میگردید انتخاب این هتل می تواند یکی از گزینه های خوب برای شما باشد. همچنین در تور مسکو و سن پترزبورگ می توانید از کارشناسان بخش تور آژانس نقطه پرواز ( تریپ ) اطلاعات خوبی درخصوص رزرو هتل دریافت نمایید. امیدواریم با اقامت در یکی از بهترین هتل های مسکو، لحظات به یاد ماندنی برای شما به یادگار بماند.

هتل فور سیزن مسکو

بلیط هواپیما مسکو

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc