https://gateway.trip.ir/api/

هتل رادیسون رویال سن پترزبورگ | هتل 5 ستاره رویایی

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 آشنایی با هتل ها و اقامتگاه ها

هتل رادیسون رویال سن پترزبورگ | هتل 5 ستاره رویایی

رادیسون رویال سن پترزبورگ از آن دسته هتل هایی است که اقامت در آن حتی برای 1 شب می تواند رویایی و لذت بخش باشد.

در کمتر از 5 دقیقه با ایستگاه مترو Mayakovskaya فاصله دارد و از خدمات آن می توان به باشگاه ورزشی، استخر، سونا، جکوزی و اسپا اشاره کرد.

در تمام محیط هتل رادیسون رویال سن پترزبورگ اینترنت رایگان وای فای وجود دارد.

در تمام اتاق ها برای مهمنان یک دستگاه قهوه سار نهیه شده است و درکنار آن قهوه نیز وجود دارد تا بتوانید خودتان قهوه درست نمائید.

تلویزیون هوشمند و FULLHD این هتل با برنامه ای تعبیه شده است که می توانید از خدمات دهی مختلف هتل در هر ساعت مطلع شوید، همچنین به شبکه ماهواره ای نیز متصل است.

در حمام های این هتل از سیستم گرمایشی کف برای متعادل کردن دما در زمستان های سرد روسیه استفاده شده است و بسیار عالی است.

رستوران این هتل که در طبقه همکف است به گونه ای طراحی شده است که در آنجا نمای پانورا از شهر را خواهید دید.

اگر اهل پیاده روی هستید می توانید با قدم زدن در خیابان های سن پترزبورگ و بازدید از فروشگاه ها، تا میدان کاخ و موزه آرمیتاژ که با هتل 30 دقیقه فاصله دارند بروید ولی اگر تمایل به گرفتن تاکسی دارید در کمتر از 12 دقیقه به آنجا خواهید رسید.

هتل رادیسون رویال سن پترزبورگ

اگر قصد رزرو هتل در سن پترزبورگ را دارید حتماً قبل از آن با کارشناسان تریپ در خصوص گرفتن ویزا روسیه مشاوره لازم را بگیرید، در این خصوص فراموش نکنید که پروازهای مستقیم به این شهر زیبا و دوست داشتنیِ روسیه، یعنی مسکو فقط بعضی از روزها توسط ایرلاین نوردویند انجام می شود، پس قبل از رزرو هتل حتماً بلیط هواپیمای سن پترزبورگ را نیز بررسی نمائید.

تور سن پترزبورگ

به شما توصیه می کنیم قبل از خرید تور، ابتدا راهنمای سفر به روسیه را مطالعه نمائید و سپس با شرکت نقطه پرواز ( تریپ )  تماس بگیرید و جهت رزرو تور سن پترزبورگ مشاوره بگیرید. 

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc