https://gateway.trip.ir/api/

لیزر تگ شیراز

به روز رسانی: 15 آبان ، 1402 جاذبه های گردشگری

لیزر تگ شیراز

ازنظر سبک بازی، نزدیک ترین چیزی که می توانید لیزر تگ را با آن مقایسه کنید، پینت بال است. اما با لیزر تگ، شیراز نه تنها می ‌توانید از سلاح ‌های جدید و هیجان ‌انگیز استفاده کنید، بلکه لازم نیست نگران درد ناشی از ضربه توپ ‌های رنگی باشید. 
این بازی در طول یک روز انجام می شود و دو تیم برای دستیابی به اهداف تعیین شده و برنده شدن در یک سری بازی با آن مبارزه می کنند. یک جلسه معمولاً شامل پنج یا شش بازی است و حدود دو ساعت طول می کشد.

پینت بال فلکه ارتش شیراز

پینت بال فلکه ارتش شیراز

نحوه بازی لیزر تگ

در طول بازی لیزر تگ، بازیکنان در واقع مورد اصابت توپ قرار نمی گیرند. در عوض، هر بازیکن بازی را با 100 امتیاز سلامت شروع می کند.
وقتی بازیکنی توسط دشمن شلیک می شود، امتیاز سلامت را از دست می دهد. یک شلیک موفق باعث از دست دادن ده امتیاز می شود. 
زمانی که بازیکنی 100 امتیاز را از دست بدهد، حذف می شود. آنها نمی توانند دوباره شلیک کنند تا زمانی که "Respawn" انجام دهند. 
هنگامی که یک بازیکن حذف شد، آنها به نزدیکترین نقطه برای بازی مجدد می روند، جایی که یکی از کارکنان بازی آنها را مجدداً وارد مبارزه می ‌کند.

انواع بازی لیزر تگ

در ادامه ما شما را با مراحل مختلف و انواع سناریوهای بازی لیزر تگ آشنا می کنیم. برای اطلاع از پرواز شیراز تهران به سایت تریپ مراجعه کنید.

کلاسیک

این حالت بازی یک انتخاب عالی برای اولین بار است. بدون نگرانی در مورد حذف زود هنگام، از بازی لذت ببرید. طول بازی از پیش تعیین شده است، بنابراین بازی فقط زمانی به پایان می رسد که تایم بازی تمام شود. 
این بدان معنی است که می توانید به طور مداوم مهمات خود را دوباره پر کنید. اگر امتیاز جونتان هم تمام شد، می ‌توانید از انرژی ‌زا برای احیای خود استفاده کنید.
بازیکنان می‌ت وانند به تیم ‌ها چند نفره تقسیم شوند یا هر کسی برای خودش بازی کند، برنده بر اساس امتیاز مشخص می شود. هر چی بیشتر تگ کنید برنده می شوید.
بازی حذفی تیم
حذف نیز یکی از سناریوهای ساده‌ است، در این نسخه از بازی، همه بازیکنان تعداد محدودی دارند. بنابراین هدف شما این است که به سادگی اعضای تیم دیگر را تگ کنید. یکی پس از دیگری، آنها را مجبور به حذف شدن کنید.
یک تفنگ لیزری قوی تر از بقیه در ابتدای بازی است که این بازیکن بی طرف است. این بدان معناست که آنها عضو هیچ یک از تیم ها نیستند و اجازه شلیک ندارند.
تیمی که با موفقیت این بازیکن قدرتمند را تگ می کند، ابتدا آنها را وادار می کند تا به نبرد خود بپیوندند. با ادامه بازی، اگر تیم مقابل این فرد را تگ کند، او را مجبور به تغییر سمت می کنند. این می تواند در تمام طول بازی اتفاق بیفتد.

بهترین اتاق فرار های شیراز

بهترین اتاق فرار های شیراز

آخرین مرد ایستاده

این یک حالت بازی حذف انفرادی است که شما را سرحال نگه می دارد. در این حالت، اگر بازی خود را زود شروع نکنید متوجه خواهید شد که از کنار بازی تماشا می ‌کنید.
اینجا، هر فردی برای خودش بازی می کند، سعی کنید زندگی محدود خود را حفظ کنید و بازیکنان دیگر را تگ کنید. اگر آخرین مردی هستید که ایستاده اید، تبریک می گوییم شما برنده هستید.

گرفتن پرچم 

یک بازی کلاسیک محبوب دیگر است در این بازی دو تیم را به سمت یک هدف مشترک طراحی می کند. تیمی که پرچم را بگیرد و به مقر خود بیاورد برنده است. با این حال، اگر بازیکنی که پرچم را در هر نقطه ‌ای در دست دارد تگ شود، باید فورا آن را رها کند. برای اطلاع از بلیط هواپیما شیراز به سایت تریپ مراجعه کنید.

پرچم های پایه

یکی دیگر از موارد مورد علاقه طرفداران، این نوع بازی است. برای لذت مضاعف، به جای 1 پرچم، 2 پرچم وجود دارد. هر تیم یک پرچم در پایه خود دارد.
تیم شما باید چند کار را انجام دهد، ابتدا باید به طور همزمان از پرچم خود دفاع کنید و همچنین به پایگاه حریف نفوذ کنید و پرچم آنها را بدزدد.
گاهی اوقات، قوانین ایجاب می‌ کنند که پرچم فتح شده را با خیال راحت به پایگاه برگردانید، بدون اینکه تگ شوید. در یک نسخه ساده تر، فقط باید آن را لمس کنید.

ترور

این بازی از سایر انواع لیزر تگ ها حساب شده تر است. در ابتدا باید نام همه بازیکنان را روی کاغذهای کوچک یادداشت شود سپس، اجازه داده می شود هر بازیکن یکی از آنها را بکشد.
نامی که انتخاب می شود به هدف تعیین شده شما تبدیل می شود و شما تبدیل به قاتل تعیین شده آنها می شوید. این بدان معناست که شما فقط می توانید این شخص را تگ کنید. شما مجاز نیستید شخص دیگری را تگ کنید، فقط قربانی تعیین شده خود را باید مورد هدف قرار دهید.
پس از شروع بازی، هدف شما این است که هدف خود را تگ کنید تا آنها را حذف کنید. شما باید قبل از اینکه توسط بازیکنی که دنبال تگ کردن شما است به آن برسید.

لیزر تگ کاروان

این فرمت بازی شامل چند نقش آفرینی است دو عضو، یک کاروان تشکیل می دهند. هدف این تیم عبور از خط پایان است. در همین حال، تیم های دو نفره دیگر نیز تلاش می کنند تا این کاروان را ساقط کنند.
این تیم تنها در صورتی می تواند برنده شود که یکی از اعضای آن به خط پایان برسد. تیم های دشمن اگر همه اعضای کاروان را تگ کنند برنده می شوند. این بازی فقط برای یک خانواده 6 نفره کار می کند.

لیزر تگ vip

در این بازی هر تیم یکی از اعضای خود را برای جایگاه VIP انتخاب می کند. اگر بازیکن VIP تگ شود، کل تیم بازنده می شود. 
همه اعضای تیم هنوز باید بازیکنان دشمن را تگ کنند و در طول بازی از خود محافظت کنند. با این حال، مهمتر از همه، تیم شما باید به هر قیمتی از بازیکن VIP خود محافظت کند. به همین ترتیب، مهمترین اهدافی که باید روی آنها تمرکز کنید، بازیکنان VIP تیم های دشمن هستند.

لیزر تگ پزشک

مانند VIP، این بازی سرنوشت تیم شما را در دستان 1 عضو انتخابی قرار می دهد. بازیکنی که به نقش پزشک اختصاص داده شده است، به طور کامل انرژی ‌زا را جایگزین می‌ کند. پزشک شما تنها بازیکنی است که می تواند سایر اعضای تیم را در صورت تمام شدن عمر آنها احیا کند.
با این حال، پزشکان نمی توانند خود را درمان کنند. بنابراین اگر نتوانید از پزشک خود در برابر تمام شدن جان خود محافظت کنید، بلافاصله حذف می شوید. 
بازی زمانی به پایان می رسد که تایمر خاموش شود یا زمانی که یک تیم مجموعاً زندگی خود را تمام کند. اگر هر دو تیم تا انتها پیش بروند، تیمی که تعداد بیشتری از حریفان را تگ کرده است برنده می شود.

اتاق فرار رد پا شیراز

اتاق فرار رد پا شیراز

محدودیت سنی برای بازی لیزرتگ 

با توجه به تاریخچه و ماهیت بازی، برخی از کشورها محدودیت های سنی تعیین می کنند. به عنوان مثال، در آلمان برای بازی کردن باید 16 سال یا بیشتر سن داشته باشید.
با این حال، در بسیاری از کشورها، بچه های کوچک اجازه دارند و حتی تشویق می شوند که این بازی را انجام دهند. به یک دلیل 
اول از همه، این یک شکل سرگرم کننده از ورزش است. شما تلاش بدنی زیادی انجام می دهید و با عرق کردن آن عرصه را ترک می کنید. نیازی به گفتن نیست که از باشگاه ورزشی محلی شما بسیار جذاب تر است.
علاوه بر این، لیزرتگ واقعاً در مورد تاکتیک است تا خشونت شما می توانید هر چه بخواهید شلیک کنید، اما بدون استراتژی برنده نمی شوید.
این عامل تاکتیکی بازی تنها می تواند از همکاری و ارتباط ناشی شود. هر دوی این موارد به ویژه در درون خانواده، بسیار مهم هستند.همچنین بسیار مهم است که اهمیت کار گروهی را به جوانان خود بیاموزیم. ارزان ترین پرواز تهران شیراز را از سایت تریپ تهیه فرمائید.

نکات ایمنی بازی لیزرتگ

یکی از مواردی که باعث می ‌شود لیزرتگ برای خانواده ‌ها مناسب باشد، نبود نگرانی‌ های ایمنی است. بازی حتی شامل لیزر هم نمی شود. آنها فقط پرتوهای مادون قرمز هستند.
دویدن در زول بازی ممنوع است.
حول دادن و دست زدن به حیفان ممنوع است.
سنسورهای لیزری خود را در هیچ نقطه ای پنهان نکنید. 
آدرس بازی لیزرتگ شیراز: شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، خیابان صبا، جنب پارک صبا، باشگاه لیزر تگ شیراز
شماره تماس باشگاه لیزر تگ شیراز : 07136214200
زمان مراجعه باشگاه لیزرتگ شیراز: از شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 صبح الی 11 شب می باشد.

سوالات متداول درباره ی بازی لیزرتگ

آدرس لیزرتگ شیراز کجاست؟

شیراز، شهرک گلستان، بلوار علامه امینی، خیابان صبا، جنب پارک صبا، باشگاه لیزر تگ شیراز می باشد.

ساعت کار باشگاه لیزرتگ شیرازکی می باشد؟

ساعت کار باشگاه شیرازاز شنبه تا چهارشنبه ساعت 11 صبح الی 11 شب می باشد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc