https://gateway.trip.ir/api/

رستوران معلق مشهد

به روز رسانی: 20 دی ، 1400 جاذبه های گردشگری

رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد در کنار رستوران های خوب مشهد هم دارای کیفیت و هم جذابیت است. در این رستوران شما می توانید تجربه ای منحصر به فرد در کنار خانواده و دوستان خود داشته باشید.
افرادی که عاشق هیجان هستند، آن را از دست ندهید، حتی اگر هیجان شام خوردن در آسمان باشد. حداقل یک بار آن را تجربه می کنند.
رستوران هوایی معلق مشهد یکی از جاذبه های جذاب است که از یک ساختار بشقاب ساخته شده است که میهمانان می توانند روی آن بنشینند و پس از بستن کمربند توسط جرثقیل بلند شده و در ارتفاع چهل متری آویزان می شوند و در حالی که مهمانان در رستوران معلق هستند غذا سرو می شود، همزمان با بلند شدن رستوران توسط جرثقیل، غذای سفارش داده شده که در بخاری برقی قرار می گیرد گرم می شود.
رستوران معلق فقط در جهت عمودی و بالا و پایین حرکت می کند، یعنی حرکت جانبی و چرخشی ندارد. حرکت آنقدر کند است که سرنشینان هرگز آن را احساس نمی کنند. 
این کار را می توان چندین بار انجام داد، این رستوران مجهزترین، مرتفع ترین و بزرگترین رستوران هوایی معلق جهان است. ظرفیت رستوران بلژیکی 24 نفر و رستوران ایرانی 32 نفر است و این مزیت باعث درآمد بیشتر می شود.
قابل ذکر است که در تمام دنیا رستوران های معلق توسط جرثقیل جابجا می شوند. استفاده از جرثقیل علاوه بر ریسک بسیار، هزینه سرسام آوری نیز دارد، بسیاری از مردم نه تنها برای صرف غذا، بلکه فقط برای صرف چند دقیقه و عکس گرفتن، حاضرند به یک رستوران هوایی بروند. برای خرید بلیط هواپیما تهران مشهد به سایت تریپ مراجعه کنید.

رستوران گردان مشهد

رستوران گردان مشهد

معرفی رستوران معلق مشهد

رستوران های هوایی معلق اولین بار توسط  کشور بلژیک اختراع شد و به 50 کشور در سراسر جهان از جمله ترکیه، امارات، عربستان سعودی، هند و همه کشورهای اروپایی صادر شد.
رستوران مشهد نیز به عنوان اولین رستوران معلق در فروردین ماه سال 1396 در مجموعه توریستی شاندیزساخته شد. میهمانان در این رستوران تجربه ای بی نظیر را خواهند داشت.
شرکت آریا گستر پاسارگاد خاوران پس از سال ها مطالعه، برنامه ریزی و محاسبات، تصمیم به ساخت بزرگترین و مجهزترین رستوران هوایی جهان گرفته و دومین سازنده این پروژه جذاب در جهان است.
شرکت پاسارگاد سازه ای بادوام شبیه برج طراحی کرده است که به راحتی نصب می شود و وظیفه جابجایی و حفظ ارتفاع رستوران را بر عهده دارد.
برای ساخت این رستوران حدود 20 میلیارد ریال ایران در این جاذبه جدید سرمایه گذاری شده است. این رستوران تنها توسط نیروهای مهندس ایرانی ساخته شده است، اگرچه قبلاً انحصار ساخت چنین غذاخوری هایی متعلق به متخصصان بلژیک بود. 
اما حدود 40 مورد از آنها در سراسر جهان وجود دارد و رستوران هوایی شاندیز به دلیل جدید بودن فناوری های به کار رفته و حداکثر ارتفاع صعود از همه آنها پیشی گرفته است، این نمونه از رستوران های هوایی در چندین شهر بزرگ دنیا مانند لندن و شانگهای اجرا شده و مشتریان زیادی دارد.
مراسم افتتاحیه نخستین رستوران معلق ایران با حضور حسین زرسفت، رئیس اداره منطقه ای سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایران برگزار شد. خرید ارزان ترین بلیط مشهد به تهران را از سایت تریپ تهیه کنید.

ظرفیت رستوران معلق مشهد

این روزها یکی از جذاب ترین و مدرن ترین پروژه های امروزی ساخت رستوران معلق هوایی است که حتی می تواند به عنوان یک جاذبه گردشگری و تجارتی کاملا سودآور و هدفمند برای سرمایه گذاران به حساب آید.
برخلاف رستوران‌های هوایی بلژیکی، رستوران ایرانی یک اجاق مخصوص هم دارد که می ‌تواند تا ۴۰ ظرف را به طور همزمان گرم کند. همچنین بازدیدکنندگان این رستوران می توانند از ارتفاع 35 تا 40 متری در آنجا بانجی جامپینگ انجام دهند.
این رستوران غیرمعمول می تواند تا 28 مهمان به همراه 10 کارمند را در خود جای دهد. این سازه 6.5 تنی با کمک جرثقیل 40 متر از سطح زمین بلند می شود، هر سرو غذا با میهمانان یک ساعت طول می کشد. 
طبق قوانین ایمنی، میهمانان باید با کمربندهای ایمنی بسته در آنجا حضور داشته باشند، مهمانان روی صندلی های این سازه می نشینند و به مدت یک ساعت توسط سازه استقامتی خرپایی نگه داشته می شوند.
ورودی رستوران برای هر نفر 70 هزار تومان می باشد و در هر سه وعده صبحانه، ناهار، شام در ارتفاعی چهل متری از میهمانان پذیرایی می شود.
آدرس رستوران معلق : مشهد - انتهای بلوار وکیل آباد - کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز-مشهد - دهکده شاندیز
رستوران معلق مشهد تلفن : ۰۹۱۵۶۲۲۰۷۲۲

امکانات رستوران هوایی مشهد

امکانات رستوران هوایی مشهد

امکانات رستوران هوایی مشهد

رستوران های هوایی معلق در سراسر جهان مورد استقبال خیلی ها قرار گرفته است. زمانی که یک رستوران هوایی معلق در عربستان افتتاح شد، گردشگران زیادی را به جده جذب کرد و از نظر درآمدی با هتل های این شهر رقابت کرد و درآمد زیادی برای افتتاح کنندگان به دست آورد.
در رستوران معلق مشهد بالغ بر بیش از 40 نوع غذای متفاوت سرو خواهد شد، این رستوران علاوه بر سرو غذا امکانات دیگری نیز دارد از جمله این امکانات میتوانید به ورزش بانجی جامپینگ اشاره کرد.
در قسمت گارسون این رستوران این فرصت برای کسانی که عاشق هیجان هستند فراهم شده تا بتوانند از آنجا پرشی به ارتفاع چهل متر را تجربه کنند.

موسیقی زنده در رستوران معلق 

این رستوران مانند رستوران های روی زمین اجرای موسیقی زنده را به میهمانان ارائه می دهد، میهمانام می توانند حین غذا خوردن در ارتفاع و لذت بردن از مناظر به موسیقی زنده نیز گوش دهند.
رستوران هوایی مشهد در روزهای پایانی هفته به صورت نوبت های یک ساعته به همراه موسیقی زنده، در مدت ۴۵ دقیقه از گردشگران پذیرایی می کند. 
این رستوران همچنین دارای امکانات گرمایشی بسیار خوبی است تا میزبانان در فصول سرد زمستان نیز بتوانند آماده خدمت رسانی به میهمانان باشند. بلیط هواپیما مشهد را با نازلترین قیمت از سایت تریپ تهیه کنید.

از دیگر امکانات رستوران معلق مجموعه شاندیز مشهد می توان به موارد زیر اشاره کرد:

پارکینگ رایگان
حق سرویس رایگان
کارت خوان
بیمه مشتریان

منوی رستوران معلق 

تنوع غذایی رستوران معلق مشهد بسیار زیاد از محبوب ترین غذاهای این رستوران می توانیم به انواع شیشلیک های مشهد، جوجه زعفرانی و کباب کوبیده معروف به همراه مخلفاتی همچون ماست چکیده، زیتون پرورده، خیار شور و سالاد و نوشیدنی هایی متنوعی مانند آب، نوشابه و دوغ محلی و ... را نام برد.

سوالات متداول در باره ی رستوران معلق مشهد

رستوران معلق مشهد کجاست ؟

آدرس رستوران معلق مشهد : مشهد - انتهای بلوار وکیل آباد - کیلومتر ۱۰ جاده شاندیز-مشهد - دهکده شاندیز

ظرفیت رستوران معلق مشهد چقدر است؟

این رستوران غیرمعمول می تواند تا 28 مهمان به همراه 10 کارمند را در خود جای دهد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc