https://gateway.trip.ir/api/

رستوران توپاز استانبول

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

رستوران توپاز استانبول

رستوران توپاز استانبول به عنوان یکی از زبده‌ ترین رستوران‌ های لوکس استانبول تایید شده است، اگر می ‌خواهید یک مناسبت خاصی مانند تولد، نامزدی، ولنتاین، و غیره را جشن بگیرید باید بگوییم این رستوران بهترین مکان است.
ترکیه یکی از متنوع ‌ترین غذاهای جهان را دارد، به همین دلیل جای تعجب نیست که رستوران‌ های عالی زیادی مانند رستوران توپاز در آنجا باشد. 
شما می توانید مانند امپراتوری عثمانی غذاهای سنتی و افسانه ‌ای استانبول را  میل کنید. در تابستان، حتماً در رستوران‌ های تراس‌ دار متعددی که مناظر خیره ‌کننده استانبول و تنگه پر زرق و برق بسفر را ارائه می ‌دهند، غذا بخورید. 

موقعیت شهر استانبول باعث شده تا بین کشورهای برجسته اروپایی و آسیایی امکان الهام گرفتن از سبک ها و مواد اولیه بین المللی فراهم شود، باید گفت غذاهای دریایی تازه همیشه در خط مقدم بهترین رستوران های استانبول قرار دارند. 

درباره رستوران توپاز

درباره رستوران توپاز

درباره رستوران توپاز

رستوران توپاز استانبول بهترین غذاهای مدیترانه ای و عثمانی گرد هم آورده است. که مشرف به تنگه بسفراست، پنجره‌ های سرتاسری به مهمانان رستوران اجازه می ‌دهند تا این مناظر تماشایی را از بالای این رستوران ببینند و زیبایی‌ های لاجوردی تنگه بسفر و برخی از باشکوه‌ ترین مکان‌ های شهر، از جمله کاخ پر زرق و برق دولما باغچه را تماشا کنند. 

این رستوران  با دکوراسیون مدرن تکمیل شده است، اما جذابیت واقعی منویی است که دارای خلاقیت‌ های جذاب است، ترکیبی التقاطی از غذاهای عثمانی، مدیترانه ‌ای و بین ‌المللی که از مزایای سرآشپزهای مشهور از سراسر جهان است.
این رستوران دارای دو منوی طعم های مدرن و سنتی است. اولی شامل غذاهای خلاقانه مانند جگر غاز با مارمالاد کرن بری و گردو است، در حالی که دومی شامل غذاهای کلاسیک مانند راویولی ترکی با گوشت گاو و ماست صاف شده است. 
در کنار غذاهای عالی رستوران توپاز که طعم فوق العاده ای ازغذاهای مدیترانه ای و عثمانی را به مهمانان خود ارائه می دهد. یکی از معروف ترین غذاهای منو رستوران، گوشت بره کبابی روی پوره بادمجان است.
غذاهای خوش طعم رستوران توپاز به طرز ماهرانه ای تهیه و ارائه می شود که طعم های بین المللی مدرن را با غذاهای ترکی اصیل ترکیب می کند که باعث می شود شما روزها در مورد غذای خود صحبت کنید. برای اطلاع از پرواز تهران استانبول به سایت تریپ مراجعه کنید.

تاریخچه رستوران توپاز

رستوران توپاز که در 9 نوامبر سال 2007 افتتاح شد، یکی از معدود رستوران ‌های گران‌ قیمت استانبول است که چشم‌ اندازی خیره‌ کننده از گوموسیویو دارد و به بسفر و کاخ دولما باغچه نزدیک است.
این رستوران  یکی از بهترین انتخاب ها در بین رستوران های استانبول چه از نظر رستوران های محلی و چه بین المللی است. و به طور مداوم جوایزی را برای برتری خود در غذا و خدمات دریافت کرده است. 
با توجه حرفه ای که مدیر رستوران کمال آیدین به همراه غذاهای فوق العاده سرآشپز توفیک آلپارسلان ارائه می کند، یک تجربه غذاخوری عالی را در رستوران توپاز خواهید داشت.
سرآشپز توفیک آلپارسلان با جسارتی که در اختراع غذاهای جدید دارد، غذاهای معاصر الهام‌ بخشی را ایجاد می ‌کند که ریشه در غذاهای سنتی عثمانی و مدیترانه‌ ای با استفاده از تازه‌ ترین مواد با کیفیت بالا در استانبول با تکنیک‌ های مدرن را دارد. او تجربیاتی را از رستوران ‌های ستاره ‌دار میشلین مانند L’Espadon در پاریس، Hakkasan و Glasshouse در لندن کسب کرده است.
شام پنج وعده ای که سرآشپز توفیک ترتیب می دهد، موفقیت او را به عنوان یک استاد بسیار با استعداد در آشپزخانه ثابت کرده است، او دریچه ای باز به طعم های مهم ترکیه داد و در عین حال آنها را با مواد اولیه معاصر ادغام کرد. 

فضای داخلی رستوران توپاز استانبول

طراحس رستوران توپاز توسط استودیو طراحی Ozgen انجام شد که جنبه های بصری سنگی را در داخل ساختمان (مانند میله، سقف و واحدهای جداسازی) به کار برده است.
 لامپ ‌های سیارکی که برای Innermost توسط Koray Ozgen طراحی شده ‌اند، به ‌صورت خوشه‌ ای در اطراف رستوران به صورت نوار نشان داده شده‌ اند.
دیوار شیشه ای کف تا سقف منظره ای زیبا از استانبول را قاب می کند. تنگه بسفر و پل بسفر وهمچنین کل شهر با برخی از باشکوه‌ ترین مکان‌ های آن و کاخ دولما باغچه منظره ‌ای خیره ‌کننده را نمایش می دهد، در شب چراغ‌ های رستوران کم می‌ شود تا بر روشنایی شهر بیرون تاکید شود، گارسون های رستوران توپاز لباس هایی به سبک جدید بر تن دارند که فضای گرم تری را ایجاد می کند. ارزان ترین تور استانبول را از سایت تریپ تهیه کنید.

منوی غذا و قیمت های رستوران

منوی غذا و قیمت های رستوران 

منوی غذا و قیمت های رستوران 

منوی ترکیبی رستوران بسیارجاه طلبانه از غذاهای جهانی و ترکی برای مهمانان خارجی و همچنین افراد محلی است، این منو عمدتاً از پیش غذا و غذای اصلی و همچنین دسر تشکیل شده است.
در منوی اصلی توپازغذاهایی مانند لاکردا، باس مارینا، ماهی دلمه‌ ای، ماهی مرکب سرخ شده، بادمجان پر شده Antep، گوشت چرخ کرده و گندم سییز، ماست دودی، فیله گوشت گاو، ریشه کرفس با طعم زعفران، سابایون قارچ  وهمچنین داراری نمایندگانی از غذاهای مانند تاپیک، جگر برگ و موکور همگی در کنار هم هستند. 
علاوه بر اینها، پیش غذاهایی مانند سوپ بروکلی و مارچوبه، بادام تفت داده شده و فوم پارمزان، میگوی ببری بدروم گولوک، باس دریایی ترشی شده، فوم مرکبات، مرغ چرکسی و هوموس نیز به عنوان جایگزین در منو گنجانده شده است. منوی توپاز با در نظر گرفتن ذائقه فعلی افرادی که عادت غذا خوردن در بیرون از خانه را در خود ایجاد کرده اند تهیه شده است.

منوی دسر این رستوران نیز شامل شکلاتی ورق طلا، کرامبل بادام، شربت تمشک و ... است. توپاز به مکانی تبدیل شده است که بخصوص در مقایسه با سبک قدیمی خود، قیمت مناسبی دارد. اگر در مورد قیمت های منو صحبت کنیم، پیش غذاها بین 23 تا 39 لیر و غذای اصلی بین 28 تا 61 لیر قیمت دارند. 
با میانگین انتظار برای یک پیش غذا و غذا حساب 175 لیر برای هر نفر می باشد، این رستوران همچنین منوهایی با نوشیدنی های متفاوت و قیمت های مختلف را ارائه می دهد، این مکان همچنین دارای منوی ثابت 300 لیر است که می توانید هر چه می خواهید میل کنید. بلیط استانبول به تهران را می توانید از سایت تریپ تهیه فرمایید.
ساعت کار رستوران توپاز : این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 1 بامداد به روی مهمانان باز است.
آدرس رستوران توپازاستانبول : Inonu Caddesi Omer Avni Mahallesi No 50 | Daire Numarasi, Kavsak, Plaza, Meydan, Istanbul
تلفن تماس رستوران توپاز : 090،2122491001
ایمیل رستوران توپاز: info@topazistanbul.com
وب سایت رستوران توپاز: http://www.topazistanbul.com

رستوران های نزدیک توپاز استانبول

رستوران کوسبی 
کافه رستوران آکر 
رستوران سلوی 
رستوران زوما 
یه بشیکتاش 
رستوران دروم زاده 

سوالات متداول در باره ی رستوران توپاز استانبول

ساعت کار رستوران توپاز استانبول کی می باشد؟

این رستوران همه روزه از ساعت 12 ظهر تا ساعت 1 بامداد به روی مهمانان باز است.

منوی این رستوران شامل چه غذاهایی است؟

این رستوران دارای دو منوی طعم های مدرن و سنتی است و شما می توانید مانند امپراتوری عثمانی غذاهای سنتی و افسانه ‌ای استانبول را  میل کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc