https://gateway.trip.ir/api/

بهترین مراکز خرید و پاساژهای مشهد برای خرید

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 جاذبه های گردشگری

بهترین مراکز خرید و پاساژهای مشهد برای خرید

مشهد اولین شهر گردشگری مذهبی ایران است بهترین مراکز خرید و پاساژهای مشهد برای خرید را می توانید در این شهر مقدس پیدا کنید سالانه هزاران نفر از کشورهایی مانند عراق، پاکستان، افغانستان و برخی کشورهای عربی دیگربه این شهر می آیند. 

کدام مراکز خرید مشهد خوبه

وقتی به سفر می آیید، یکی از مهم ترین چیزها برای شما این است که مراکز خرید را ببینید و قیمت و کیفیت مهم ترین چیز در هر خرید است، در اینجا مقاله ما قصد داریم تا شما را با بهترین مراکز خرید مشهد با قیمت مناسب در مشهد بیشتر آشنا کنیم. برای اطلاع از قیمت بلیط هواپیما تهران مشهد با سایت تریپ در ارتباط باشید.

بازار رضا مشهد

بازار رضا

بازار رضا مشهد

کسی نیست که به مشهد بیاید و بازار رضا را نبیند این یک بازار بسیار خاص است در واقع این بازار قدیمی ترین و معروف ترین بازار مشهد است. 
این بازار دقیقا در کنار حرم است و بخشی از فرهنگ مشهد است. در اینجا معماری سنتی و خیابان های شلوغ را خواهید دید، اینجا یک مرکز خرید لوکس مدرن نیست، بلکه یک جاذبه و بازار سنتی مشهد برای بازدید کنندگان حرم مطهر است. 
اگر عاشق خرید ادویه جات، سوغات، زعفران و صنایع دستی به عنوان سوغات خود هستید، این بازار منتظر است تا شما آن را به طور کامل کشف کنید. علاوه بر خرید، اینجا یک جاذبه تاریخی بزرگ است، بنابراین می توانید در هنگام خرید سوغاتی خود از جاذبه لذت ببرید.
شما می توانید هر چیزی را در اینجا پیدا کنید پارچه ها، ادویه ها، غذاها، عطرها، لوازم جانبی و... اما این بازار، بازاری بزرگ است و باید حداقل 2 ساعت برای دیدن آن وقت بگذارید. 

مرکز خرید وصال

مرکز خرید وصال یک مرکز خرید جدید در منطقه گردشگری سپاد پاساژ سجاد مشهد است این منطقه برای خرید ایجاد شده است و تفریحاتی برای کودکان شما دارد بنابراین این مرکز خرید می تواند انتخاب خوبی برای خرید روزانه باشد.

این مرکز معمولاً بیشتر پوشاکش برند هستند و قیمت آن کمی بالاست این بدان معنا نیست که آنها گران هستند، آنها از نظر کیفیت خاص هستند کیفیت بیشتر نیاز به پرداخت بیشتری دارد مرکز خرید وصال دارای چندین رستوران با انواع و اقسام غذاها می باشد.

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما مشهد

مرکز خرید پروما

یکی از بهترین مراکز خرید مشهد با محصولات و خدمات با کیفیت با سطح قیمت متوسط رو به بالا، مرکز خرید مشهد پروما است. مرکز خرید پروما یک مرکز خرید نوساز در میدان جانبازان است. در طبقه اول این مرکز خرید، هایپرمارکتی وجود دارد که می توانید از غذا و نوشیدنی گرفته تا وسایل الکترونیکی با کیفیت عالی خریداری کنید. این مرکز خرید معروف برای لباس های مارک دار و با کیفیت است، پروما همچنین مکان خوبی برای خرید وسرو غذا در رستوران است این مرکز خرید دارای امکاناتی شامل زمین  بازی، بولینگ و بیلیارد نیزاست مرکز خرید پروما یک انتخاب خوب برای هر فرد در یک خانواده است.

مرکز خرید آرمان 

اگر شما از جمله افرادی هستید که عاشق خرید سوغاتی از مکانی عالی در نزدیکی حرم هستید، مرکز خرید آرمان مناسب شماست. این مرکز خرید مدرن بسیار نزدیک به حرم مقدس و در کنار هتل آرمان قرار دارد. این مرکز خرید مدرن مجهز به هایپر مارکت عالی، مرکز تفریحی کودکان و بزرگسالان، جاذبه ها و تمامی برندهای ملی و بین المللی است و همچنین دارای انواع مختلف رستوران ها و کافی شاپ ها برای ارائه خدمات عالی  به شما در هنگام خرید سوغاتی را در اختیار شما قرار می دهد.

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق مشهد

مرکز خرید الماس شرق یکی از لوکس ترین مراکز خرید مشهد است واقع در منطقه گردشگری سپاد واقع شده است. این مرکز خرید مدرن معماری منحصر به فردی دارد.
 در سقف آن یک تنگ آبی وجود دارد که معماری و اشکال بسیار زیبایی را برای این مرکز خرید ایجاد کرده است. این مرکز خرید عالی شش طبقه است و مجهز به جاذبه های دیدنی، مراکز تفریحی، فروشگاه های برندهای لوکس و رستوران ها و کافی شاپ های سنتی و مدرن است بنابراین اگر دوست دارید سبک زندگی مدرن و فضایی شگفت انگیز را تجربه کنید، مرکز خرید الماس شرق مرکز خرید عالی شماست مرکز خرید الماس شرق مشهد دارای چندین رستوران و فودکورت است شهربازی الماس بخشی از این مرکز خرید است.

بازار فردوسی

در بین بازارهای معروف مشهد یکی از بهترین و معروفترین بازارها با قیمت های عالی بازار فردوسی است. از پوشاک بچگانه گرفته تا زنانه و مردانه تا لباس عروس، این بازار به دلیل کیفیت عالی و قیمت‌ های فوق‌ العاده لباس معروف است و به نوعی قطب پوشاک مشهد است. 
لباس اینجا بسیار ارزانتر از تهران است، بنابراین اگر به دنبال لباس مناسب با قیمت های ارزان هستید، بهشت شما در اینجا است. این بازار بسیار پرطرفدار و شلوغی است، پس حتما برای گشت و گذار در بازار فردوسی مشهد وقت بگذارید.

مرکز خرید خورشید

آیا به دنبال فروشگاه های برند بین المللی هستید که در نزدیکی حرم باشند؟ پس ما به شما مرکز خرید خورشید را معرفی می کنیم این مرکز خرید مدرن با مزیت رقابتی نزدیک بودن به حرم امام رضا، تمامی فروشگاه های برند های معروف بین المللی را در داخل خود گرد آورده است. در اینجا می توانید هر آنچه را که نیاز دارید با برندهای بین المللی خریداری کنید و به راحتی و در عرض چند دقیقه با تاکسی یا مترو به حرم برسید.

مراکز خرید مشهد نزدیک حرم 

درادامه ما شما را با دو مرکز خرید نزدیک به حرم مطهر و ساعت کار آنها آشنا می کنیم:


- بازار رضا

بازار رضا یکی از قدیمی ترین مراکز خرید مشهد در ضلع شرقی حرم مطهر رضوی است و یکی از مهم ترین مراکز خرید زائران و گردشگران است.
بازار رضا در دو طبقه مجزا و دو راهرو ساخته شده است که حدود 1711 واحد تجاری مشغول به کار هستند. ویژگی اصلی بازار رضا این است که طول آن به بیش از یک کیلومتر می رسد. 
تعداد زیادی از هتل های مشهد در اطراف این بازار واقع شده اند از میدان بیت المقدس شروع می شود که به میدان 17 شهریور ختم می شود و از هر دو میدان ورودی دارد. 
بازار رضا به دلیل مجاورت با حرم توجه اکثر زائران را به خود جلب می کند و می توانند هر آنچه را که نیاز دارند خریداری کنند. در طبقه اول با طیف وسیعی از اجناس مانند سجاده، مهرو تسبیح و عطر مشهدی روبرو هستید که انتخاب خوبی برای سوغاتی های مشهد هستند. 
همچنین در طبقه اول بازار امام رضا مراکز خرید پوشاک مشهد، انواع پوشاک، وسایل تزئینی، انگشتر فیروزه، زعفران، زرشک، خشکبار و ادویه جات به چشم می خورد. 
در طبقه دوم کارگاه های صنایع دستی، فیروزه سازی، زیورآلات و گلدوزی وجود دارد. می توانید این کارگاه ها را از نزدیک ببینید و وسایل مورد نیاز خود را سفارش دهید. 
همچنین در طبقه دوم مغازه های خرید و فروش زعفران و آجیل وجود دارد که می توانید برای رفع نیاز و مایحتاج خود به آنجا مراجعه کنید. 
در اطراف بازار رضا نیز مغازه های زیادی وجود دارد که می توانید علاوه بر خرید از پاساژ به آنها سر بزنید و سوغاتی و خریدهای متنوع داشته باشید. بازار رضا از ساعت 9 صبح تا 22 شب باز است. توجه داشته باشید این بازار جمعه صبح تعطیل است. 

مرکز خرید آرمان در مشهد

مرکز خرید آرمان در مشهد

- مرکز خرید آرمان در مشهد

مرکز خرید آرمان یکی از بزرگترین و جدید ترین مجموعه های مشهد است که در نزدیکی حرم مطهر واقع شده است. این مجتمع 13 طبقه شامل 359 واحد صنفی، 290 واحد اقامتی و 119 واحد مسکونی می باشد.
فروشگاه ها عبارتند از: پوشاک، لوازم آرایشی، تزئینی، صنایع دستی، کیف، کفش، عطر، تلفن همراه، کامپیوتر، سوغاتی و... است.
آدرس: استان خراسان رضوی، مشهد، خیابان نواب صفوی، مجتمع تجاری آرمان
ساعت کاری: 9 صبح تا 11 شب

برا خرید بلیط هواپیما ارزان و با کیفیت از طریق لینک با ما در ارتباط باشید.

سوالات متداول در مورد مشهد و مراکز خرید مشهد

چرا مردم به مشهد سفر می کنند؟

سالانه نزدیک به 345هزار نفر از این شهر دیدن می کنند. این شهر بیشتر به عنوان شهری مذهبی شناخته می شود، زیرا گردشگران زیادی برای زیارت حرم مطهر امام رضا (ع)، امام هشتم حضرت محمد (ص) اهل بیت معصومین (ع) می آیند. با این حال، بسیاری از جاذبه های گردشگری عالی دیگر در مشهد وجود دارد.
حرم امام رضا را چه کسی ساخت؟
حرم امام رضا در سال 821 هجری قمری ساخته شد به دستور گوهرشاد بیگم همسر شاهرخ میرزا مساحت آن 9410 متر مربع و شامل یک صحن، چهار ایوان و هفت مصلای بزرگ است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc