https://gateway.trip.ir/api/

14 روز قرنطینه در کشورهای همسایه برای انجام مصاحبه سفارت آمریکا

به روز رسانی: 29 خرداد ، 1400 اخبار گردشگری

14 روز قرنطینه در کشورهای همسایه برای انجام مصاحبه سفارت آمریکا

طبق جوابیه سفارت آمریکا، کسانی به قصد گرفتن ویزای آمریکا از سفارت آمریکا در کشورهای همسایه ایران وقت مصاحبه دارند باید از دو هفته قبل از زمان مصاحبه شان در کشور همسایه در قرنطینه حضور داشته و 72 ساعت قبل از مصاحبه خود تست PCR بدهند.

متن زیر جواب مشاور سفارت آمریکا به یکی از اپلیکنت هایی است که در کشور ارمنستان وقت مصاحبه در سفارت آمریکا داشته است.

متقاضی عزیز لطفا در نظر داشته باشید که باید 14 روز قبل از مصاحبه ویزای ایالات متحده آمریکا در ارمنستان باشید. همچنین باید طی 72 ساعت قبل از مصاحبه خود ، آزمایش Covid PCR را در ارمنستان انجام دهید. لطفاً توجه داشته باشید كه اگر 14 روز قبل از مصاحبه در ارمنستان یا كشور غیردرخواست کننده دیگر حضور نداشته باشید یا تست PCR خود را به همراه نداشته باشید، مصاحبه شما لغو خواهد شد. لطفاً توجه داشته باشید که با متقاضیانی که نتایج آزمون PCR آن‌ها مثبت اعلام شده مصاحبه نمی شود. در صورت مثبت بودن آزمایش COVID، باید ما را مطلع کنید.

طبق این اعلامیه سفارت، متقاضیان حتما باید 14 روز قبل از زمان مصاحبه‌شان در کشوری که در آن مصاحبه دارند حضور یابند و در قرنطینه زمان خود را سپری کنند. متقاضیان ویزای آمریکا باید حداکثر 72 ساعت قبل از زمان مصاحبه‌شان تست PCR بدهند و نتیجه منفی تست خود را در روز مصاحبه به همراه داشته باشند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc