https://gateway.trip.ir/api/

پارک ژوراسیک تهران سفر به میلیونها سال قبل

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 جاذبه های گردشگری

پارک ژوراسیک تهران سفر به میلیونها سال قبل

اگر می خواهید به دوران ماقبل تاریخ برگردید و دایناسورهای غول آسا و موجودات انقراض یافته را ببینید، باید به پارک ژوراسیک تهران سری بزنید. هیجان و آدرنالین را با دیدن موجودات پارک ژوراسیک تهران تجربه خواهید کرد. پارکی مفهومی که برای طیسف سنی کودک و نوجوان مکانی جذاب و بی مانند است. انواع تفریحات آموزنده و مفرح دیگر در این پارک فراهم است. برای رفتن به این پارک حتما راهنمای پارک ژوراسیک را بخوانید. اگر از دیگر نقاط ایران باپرواز تهران سفر می کنید، بلیط چارتر را در نظر بگیرید. 

پارک ژوراسیک تهران کجا قرار دارد؟

پارک ژوراسیک تهران یک تم پارک علمی تخیلی بی همتا در ایران است. ساخت این مجموعه تفریحی آموزشی سال 92 در منطقه شمالی سعادت اباد کلید خورد و یک سال بعد آغاز به کار کرد. این پارک سه هکتاری، نمایشی از موجودات دوران ژوراسیک از 200 میلیون سال تا 140 میلیون سال پیش است، دوره ای که دایناسورها و موجودات غول پیکر روی زمین بودند و امروز دیگر وجود خارجی ندارند. شما در دنیای افسانه ای پارک ژوراسیک به میلیونها سال قبل بر می گردید و موجوداتی با ابعاد واقعی خواهید دید که دارای حرکت هستند.

موقعیت پارک ژوراسیک تهرانپارک ژوراسیک تهران در سعاد آباد قرار دارد.

موجودات پارک ژوراسیک تهران

طراحی دقیق و شبیه واقعیت دایناسورها با نورپردازی و جلوه های ویژه حرفه ای باعث می شود شما مقابلتان موجودی زندی ببینید. این مجسمه ها از سیلیکون و فلز ساخته شده اند و با صداپردازی و حرکت برخی اندامها، مهیج هستند. شما در پارک ژوراسیک با تاریخچه دایناسورها در زمین، نام علمی و گونه دایناسورها، نحوه زندگی و تغذیه آنها آشنا می شوید. برای طبیعی بودن موقعیت زندگی دایناسورها، آبشار و آب ‌نماهای روباز طراحی شده تا حس طبیعی بودن بیشتر منتقل شود.این مجموعه برای کودکان و نوجوانان علاوه بر هیجان و لذت، آموزشی زنده و جذاب است. با توجه به قدرت تخیل این سن و دسترسی به اطلاعات علمی، دیدن پارک ژوراسیک، تاثیر فراموش نشدنی به جا می گذارد. یکی از قسمتهای عجیب پارک برای کودکان، به دنیا آمدن نوزاد دایناسور از تخم است. نکته جالب اینکه 32 مجسمه پارک ژوراسیک از کارخانه ای در چین تهیه شده که این بسته را برای تمام ژوراسیکهای دنیا تولید می کند. شما با نمونه استاندارد مشابه جاهای دیگر دنیا خواهید دید.

دایناسورهای ژوراسیک پارک تهراندایناسورهای پارک ژوراسیک تهران

تفریحات پارک ژوراسیک تهران

شما به جز دایناسورها، سراغ تفریحات دیگر پارک ژوراسیک هم می توانید بروید. شما قرار است در این پارک به بهترین صورت دنیای موجودات ناشناخته جهان را کشف کنید. پس همراه تفریحات پارک شوید و تجربه های شگفت انگیز کسب کنید.

میدان دایناسور سواری

کودک شما می تواند سوار بر دایناسور لحظات لذت بخشی را سپری کند.

اسپایدر پارک تهران

از دو سال پیش اسپایدر پارک با هدف نمایش انواع حشرات مقیاس بزرگ فعالیت خود را آغاز کرد. مکانی مهیج و عجیب که از زیر و بم دنیای حشرات سر در می آورید و این موجودات را به صورت متحرک خواهید دید. تا بحال 20 نوع حشره در اسپایدار جانمای شده است.

سینمای سه بعدی پارک ژوراسیک

حالا که غرق در دنیای ماقبل تاریخ شده اید، دیدن فیلم سه بعدی از این موجودات افسانه ای، آدرنالین شما را بالا خواهد برد.

واقعیت مجازی پارک ژوراسیک

تکنولوژی VR به شما امکان تازه ای می دهد که در پارک ژوراسیک تهران، این بار دنیا را از دید حشرات ببینید و از زاویه ای تجربه نشده، غرق در شگفتیهای جهان و این موجودات باورنکردنی شوید.

بخش میکروسکوپی حشرات

دیدن دنیای حشرات ریز و درشت با میکروسکوپ برای کودکان بسیار هیجان انگیز و آموزنده است.

امکانات و خدمات پارک ژوراسیک تهران

شما در این پارک بزرگ و زیبا به همه امکانات رفاهی و فراغتی دسترسی دارید. از استودیو عکاسی برای عکس انداختن با دایناسورها و غرفه زنبورعسل تا فروشگاه و پارکینگ اختصاصی، اوقات مفرحی را برای شما خواهد ساخت.   

ادرس پارک ژوراسیک تهران

سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

ساعت کار پارک ژوراسیک تهران از 10 صبح تا 7 عصر است.

قیمت ورودیه پارک ژوراسیک تهران در سال جاری 20 هزار تومان است. البته شما می توانید با خرید بلیط پارک ژوراسیک از نت برگ یا سایت تخفبفان، تخفیف بگیرید. همچنین در بازدیدهای گروهی هم امکان تفیف وجود دارد.

تلفن تماس: ۲۲۳۶۷۶۶۰   تلفن گویا 24557

پارک ژوراسیک در ایران

در ایران بهترین نمونه پارک ژوراسیک، در منطقه 2 تهران است.  تم پارک ژوراسیک کیش و موزه حیات وحش دارآباد نمونه های دیگری از این پارکهای تفریحی آموزشی هستند. 

راه دسترسی به ژوراسیک پارک تهران

پارک ژوراسیک با اینکه در انتهای سعادت اباد قرار گرفته، دسترسی راحتی از همه نقاط تهران دارد. برای رسیدن به ژوراسیک پارک با وسایل حمل و نقل عمومی چند راه وجود دارد:

مسیر دسترسی پارک ژوراسیک با مترو: شما کافیست سوار مترو خط 7 ( ورزشگاه تختی- یادگار) شوید و در ایستگاه متروی میدان صنعت(شهرک غرب) پیاده شوید.

مسیر دسترسی پارک ژوراسیک با تاکسی: شما از میدان صنعت با تاکسیهای خطی شهرک مخابرات تا میدان بهرود می توانید بروید. از میدان تا پارک 5 دقیقه پیاده روی دارد.

مسیر دسترسی پارک ژوراسیک با اتوبوس: از میدان صنعت سوار اتوبوس خط میدان صنعت-شهرک بام تهران شوید در ایستگاه یازدهم مقابل پارک پرواز پیاده شوید. از این محل تا پارک ژوراسیک پیاده نزدیک است.

جاهای دیدنی نزدیک پارک ژوراسیک

پارک پرواز

فلای لند پرواز

هتل اسپیناس پالاس

پینت بال سعادت آباد

پارک جنگلی پردیس بهرود

رستورانها و کافه های نزدیک پارک ژوراسیک

رستوران اسکای لانژ

کافه ریک

رستوران ولوپارکو

فست فود پانیک

سوالات متداول

قیمت ورودی پارک ژوراسیک تهران چقدر است؟

برای هر نفر 20 هزار تومان

نزدیکترین مترو به پارک ژوراسیک کجاست؟

ایستگاه متروی میدان صنعت

پارک ژوراسیک برای کدام طیف سنی مناسب است؟

از کودکان بالای دو سال تا نوجوانان

پارک ژوراسیک کجای تهران است؟

سعادت آباد، انتهای بلوار پاکنژاد، میدان بهرود، بلوار شقایق، پایین‌تر از پارک پرواز

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc