https://gateway.trip.ir/api/

پارک پرواز تهران فراتر از هیجان

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 جاذبه های گردشگری

پارک پرواز تهران فراتر از هیجان

از معدود پارکهای تهران با چشم اندازی بی نظیر به پایتخت، پارک پرواز است. به همین دلیل با نام بام پارک پرواز هم شهرت دارد. در این فضای سبز بلند، تمام ایام هفته شهر بازی، فلای لند پارک پرواز و امکانات ورزشی در اختیار شماست. مسیر دسترسی پارک پرواز برای گذرندان اوقاتی هیجان انگیز و مفرح سر راست است. با تمام امکانات پارک پرواز آشنا شوید. اگر بلیط هواپیما تهران خریداری کرده اید، از دیدن این پارک منحصربفرد غافل نشوید. در سفرهای خود شانس بلیط چارتر هواپیما را در نظر بگیرید.

پارک پرواز کجاست؟

در یکی از نقاط مرتفع سعادت آباد که مشرف به شهر تهران است، پارک پرواز قرار گرفته است. موقعیت عالی پارک پرواز در بالای شهرک مخابرات و مجاور میدان بهرود، این محل را به پارکی پر طرفدار در منطقه 2 تبدیل کرده است. چشم انداز وسیع پارک به خاطر اختلاف سطح با مناطق اطراف، به شما امکان می دهد تا بهترین مناظر تهران را ببینید. این پارک بین مردم به پارک بام تهران هم شهرت پیدا کرده است. این پارک 13 هکتاری از مرتفعترین پارکهای تهران محسوب می شود.  

شهربازی پارک پرواز

یکی از قسمتهای مهیج پارک پرواز برای بچه ها، شهربازی روباز است. این شهربازی مناسب سنین 2 تا 12 سال است. شما با یک بلیط می توانید 1 ساعت و نیم از انواع وسایل بازی و سرگرمی بدون محدودیت، لحظات شیرینی برای کودکتان بسازید.

فلای لند پارک پرواز

همیشه همراه با هیجان بازی و گردش در پارک، صرف فست فود و غذا لذت بخش است. فلای لند یک عضو جدید پارک پرواز است که به عنوان فودکورت در فضایی دلنشین و به روز آماده پذیرایی از شماست. ویژگی فلای لند علاوه بر انواع غذاهای فرنگی و ایرانی، منظره عالی آن در بلندترین قسمت سعادت آباد است. منوی رستوران شامل سه وعده صبحانه، نهار و شام است. برای برگزاری مراسم یا تولد هم امکان هماهنگی دارید.

فلای لند در پارک پروازفلای لند فودکورت بزرگ پارک پرواز

اسنو پارک فلای لند

سال 98 اسنو پارک با سه مسیر جهت اسنوبرد و اسکی فعالیت خود را آغاز کرد. اولین مرکز پیست مصنوعی اسکی در ایران که همه روزه از 9 صبح تا 5 عصر برای عموم باز است. شما می توانید در این مجموعه، اسکی و اسنوبرد  یاد بگیرید. از ساعت 5 عصر تا پاسی از شب هم پیست مفرح تیوپ سواری برای علاقه مندان ورزشهای مفرح در نظر گرفته شده است.

امکانات پارک پرواز

شما در پارک پرواز به تمام امکانات ورزشی، تفریحی و رفاهی دسترسی دارید. ورزشگاه لشگری، کافه، سوپرمارکت، سرویس بهداشتی، آلاچیق و مسیرهای پیاده روی، مکانی ایده آل برای وقت گذرانی، استراحت و پیک نیک فراهم آورده است.

جاهای دیدنی نزدیک به پارک پرواز

پارک ژوراسیک تهران

یکی از نادرترین پارک های تهران، پارک ژوراسیک است. جایی که نه فقط نوجوانان که شما را هم به هیجان می آورد. در این پارک علمی- تفریحی، شما گونه های مختلفی از دایناسورهای انقراض یافته خواهید دید که دارای حرکت هستند. این پارک همه روزه تا 8 شب باز است. فاصله پارک پرواز تا پارک ژوراسیک 10 دقیقه به صورت پیاده است. شما از مجموعه جذاب اپایدر پارک هم می توانید دیدن کنید. جایی که حشرات با مقیاس بزرگ فرزندان شما را به شگفتزده خواهد کرد.

پارک ژوراسیک در تهرانپارک ژوراسیک در فاصله نزدیکی از پارک پرواز قرار دارد.

هتل اسپیناس پالاس

اگر می خواهید یکی از 10 هتل برتر ایران را ببینید یا اقامت داشته باشید، باید به هتل اسیناس پالاس سری بزنید. این هتل 12 طبقه طی 9 سال از زمان ساخت، به یکی از هتلهای لوکس و معروف تهران تبدیل شده است. فاصله هتل اسپیناس پالاس تا پارک پرواز 5 دقیقه است. رستوران اسکای لانچ  هتل در طبقه آخر با  چشم انداز تهران، محلی جذاب برای صرف وعده غذا همراه خانواده و دوستان است. سوئیت اسکای هتل یکی از گرانترین سوئیتهاست که یک طبقه کامل را با تمام امکانات در اختیار شما قرار می دهد.

مسیر دسترسی به پارک پرواز تهران

1.مسیر تاکسی پارک پرواز از میدان صنعت است. شما باید تاکسیهای خط شهرک مخابرات را سوار شوید و در میدان بهرود پیاده شوید.

2. مسیر مترو پارک پرواز: در حال حاضر نزدیکترین مترو به پارک پرواز، ایستگاه متروی میدان صنعت است. البته ایستگاه مترو میدان کتاب سعادت آباد نیز در دست احداث است که در آینده نزدیکترین ایستگاه به پارک پرواز خواهد شد.

3.مسیر اتوبوس پارک پرواز: برای اینکه با اتوبوس به پارک پرواز برسید، باید سوار اتوبوس خط میدان صنعت-شهرک بام تهران شوید. در ایستگاه یازدهم مقابل پارک پرواز هستید.

4. مسیر ماشین پارک پرواز: شما از طریق بزرگراه یادگار به راحتی می توانید به پارک برسید.

سوالات متداول

فلای لند پارک پرواز چیست؟

یک مجموعه فورد کورت با امکانات تفریحی است.

نردیکترین مترو به پارک پرواز کجاست؟

ایستگاه متروی میدان صنعت

فاصله پارک پرواز تا پارک ژوراسیک چقدر است؟

کمتر از 10 دقیقه

اسنوپارک تهران کجا قرار دارد؟

اسنوپارک بخشی از مجموعه فلای لند است که در پارک پرواز قرار گرفته است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc