https://gateway.trip.ir/api/

ساحل جزایر قناری بهترین مقصد سفر تابستانی

به روز رسانی: 26 خرداد ، 1400 راهنمای سفر

ساحل جزایر قناری بهترین مقصد سفر  تابستانی

سواحل جزایر قناری از محبوبترین مناطق گردشگری دنیاست. اگر طرفدار تعطیلات ساحلی با انواع تفریحات آبی هستید، بابهترین سواحل در جزایر قناری آشنا شوید. با شناخت از معروفترین سواحل، مقصد سفر تابستانی خود را انتخاب کنید. برای خرید بلیط مادرید باید یک ماه زودتر اقدام کنید چرا که تابستان اوج سفر به جزایر قناری و افزایش قیمت بلیط هواپیما است.

درباره جزایر قناری

جزایر قناری در اقیانوس آتلانتیک قرار گرفته است. این منطقه خودمختار اسپانیا دارای 7 جزیره اصلی است. به ترتیب وسعت این جزایر شامل تنریف، فوئرته ونتورا، گرن کاناریا، لانزاروته، لا پالما، لاگومرا و ال هیرو است. شما هر فصلی می توانید به جزایر قناری سفر کنید چون این منطقه اقیانوسی دارای آب و هوای همیشه بهار است. عموم مردم فکر می کنند که نام جزایر قناری از پرنده قناری گرفته شده است. در حالی که کاناری در زبان محلی به معنی سگ است. زمانی دور در این جزایر سگهای وحشی زیادی سکونت داشته است. به همین دلیل به جزایر کاناری شهرت یافته است. هنوز هم روی پرچم این جزایر تصویر دو سگ دیده می شود. بعدها نام یکی از پرندگان بومی این جزایر را به قناری شهرت یافت.

بهترین سواحل در جزایر قناری کدامند؟

ساحل تریستا در جزیره تنریف، ساحل پاپاگایو در جزیره لانزاروته و ساحل آمادورس در گرن کاناریا.

سواحل معروف جزایر کاناریسواحل قناری از مقاصد محبوب گردشگری دنیا

ویژگی ساحل جزایر قناری

یکی از معروفترین مقاصد آفتابگیر زمستانی با سواحل شنی و صخره ای شگفت، جزایر قناری است. در هر کدام از این جزایر هفتگانه، تنوع بی مانندی از سواحل طلایی، سیاه و سفید وجود دارد. همچنین برکه های آبی کوچک به زیبایی سواحل افزوده است. قیمت سفر به این جزایر در مقایسه با اروپا، 40 درصد کمتر است. برای همین بین گردشگران اروپا محبوبیت بالایی دارد.

سواحل جزیره تنریف

تنریف معروفترین و شناخته ترین جزیره در کاناری است. یکی از بهترین سواحل جزیره تنریف، ال مدانو است. یکی از بهترین سواحل دنیا برای موج سواری با باد است. منظره غروب ال مدانو در سواحل سنگی تجربه ای بی نظیر است. سواحل این جزیره شامل ساحل آباما، ساحل فانابه، ساحل لس گویوس، ساحل لا آرنا، ساحل لا تژیتا، ساحل دل دوکو، ساحل لاس ویستاس، ساحل ال مدانو، ساحل دوپوئرتو سانتیاگو، ساحل بنیجو، ساحل البولولو، ساحل ماسکا، ساحل لاترسیتاس، ساحل مارتینز و ساحل آنتکوئرا است.

سواحل جزیره لاپالما

جزیره لاپالما سواحل پرطرفداری دارد که برای انواع نفریحات را برای گردشگران فراهم کرده است. بخش عمده ای از سواحل لاپالما، سواحل بیابانی هستند که آرامش و خلوت بی نظیری دارند. به همین دلیل این جزیره مخصوص توریست شن و آفتاب است. معروفترین وساحل جزیره لاپالما شامل ساحل دل پوئرتو ناوس، ساحل دل تازاکورته، ساحل دلوس گویرس، ساحل دل چارکو ورده، ساحل دلازامورا، ساحل پونتا لارگا، ساحل اچنتیو، ساحل دل فارو، ساحل دل سالمارا، دلوس کانکاجوس، ساحل دل باجامارا و شهر ساحلی سانتا کروز است.

سواحل جزیره گرن کانارایا

گرن کاناریا به تنهایی به قاره ای کوچک شبیه است شما در این جزیره سواحل سفید، سواحل ماسه ای سیاه و تالابهای زلال خواهید دید. از سواحل مشهور گرند کاناریا می توان به ساحل دموگان، ساحل لاس کانتراس، ساحل آمادورس، ساحل گویائدرا، ساحل لاس ماسپالوماس، ساحل آگوادولجه، ساحل ساردینا دل نورته، ساحل پاتالاواجا وساحل پاسیتا بلانکو است.

ساحل جزیره گرن کاناریاهوای بی نظیر سواحل گرن کاناریا برای تفریحات آبی

سواحل جزیره ال هیرو

جزیره ال هیرو کوچکترین جزیره کاناری محسوب می شود. جزیره ای که به عنوان بیوسفر کره زمین، تحت نظارت یونسکو است. محدوده ای با خاک آتشفشانی قرمز و سیاه که دارای جنگلهای سبز و اقیانوس کریستالی است. سواحل رویایی ال هیرو مقصدی بی نظیر برای تعطیلات است. از سواحل معروف ال هیرو می توان به ساحل لارستینگا، ساحل کالا دتاکورون، ساحل چارکو ازول، ساحل لاماچتا، ساحل چارکو دلوس سارگوس، ساحل کالا تیمیجیراکو، ساحل چارکو مانسو، ساحل تامادوسته، ساحل الورودال و ساحل ارناس بلانکاس اشاره کرد.

سواحل جزیره لاگومرا

اگر به سواحل دیگر جزایر قناری سفر کرده اید، تصور خود را در مورد لاگومرا تغییر دهید. از سواحل معروف لاگومرا می توان به ساحل سن سباستین، ساحل واله گرن ری، ساحل سانتیاگو، ساحل آلوجرا، ساحل لاراجیتا، ساحل لاکالتا، ساحل هرمیگوا، ساحل ایگوالا و ساحل واله هرموسو اشاره کرد.

سواحل جزیره لانزاروته

جزیره لانزاروته طیف متنوعی از غارها، سواحل ماسه ای سیاه، سواحل طلایی و آبهای فیروزه ای است. از بهترین سواحل لانزاروته می توان به ساحل فرانسسا، ساحل پاپاگایو، ساحل چیکا، ساحل دوفامارا، ساحل فلامینگو، ساحل دلاس کونچاس، ساحل بلانکا، ساحل کلتون بلانکو، ساحل دموجرس، ساحل دلاسرا اشاره کرد.

سواحل جزیره فوئرته ونتورا

بعد از تنریف، فوئرته ونتورا دومین جزیره بزرگ در جزایر قناری است. این جزیره با 150 ساحل  دیدنی، شانس شما را برای کشف بهترین نقاط استراحت و فراغت ساحلی بالا می برد. از بهترین سواحل فوئرته ونتورا می توان به ساحل کارالجو، ساحل کالتا دوفوسته، ساحل سوتاونتو، ساحل کافته، ساحل اسمرالدا، ساحل گرن تاراجال، ساحل اسکوینزو، ساحل الجیبه دلاکوئرا، ساحل لاکونچا، ساحل الکاسرون، اشاره کرد.

ارزانترین ساحل جزایر قناری

اگر می خواهید سفری اقتصادی به سواحل قناری داشته باشید، ارزانترین جزایر را انتخاب کنید که شامل سواحل سه جزیره لاگومرا، لازاروته و فوئرته ونتورا است.

شگفتیهای سفر به جزایر قناری

بیش از 140 منطقه حفاظت شده در جزایر قناری وجود دارد. بر خلاف تصور این جزایر فقط توریستی نیستند و مساحت بالایی از جزایر شامل مناطق بیابانی بی نظیر با خاک آتشفشانی است.

جزایر قناری دارای 540 گونه گیاهی بومی است. خاک آتشفشانی جزایر برای رشد انواع گیاهان کم نظیر است. جایی که گیاهان منحصربفرد مانند آلوئه ورا به راحتی رشد می کند.

کارناوال تنریف در جزایر قناری بعد از فستیوال ریودوژانیرو بزرگترین فستیوال دنیاست. این مراسم مهیج و پر طرفدار در ماه فوریه برگزار می شود.

شما می توانید دور جزیره تنریف، بزرگترین جزیره قناری را با ماشین رانندگی کنید. مدت زمان گردش شما کمتر از 3 ساعت و نیم است.

شما می توانید در پارک ملی تیمانفایا با حرارت آتشفشان استیک بپزید.

در جزایر قناری شش هرم سنگی وجود دارد. این اهرام که به اهرام گیمار شهرت دارند، از سنگ گدازه آتشفشانی ساخته شده اند. قدمت اهرام گیمار چند صد ساله است.

جزایر قناری از بهترین نقاط اروپا برای موج سواری است. جزایر تنریف، لانزاروته، فورتونتورا و گرن کاناریا بهترین سواحل در سطح جهانی برای موج سواری هستند.

بلندترین قله اسپانیا در جزایر قناری قرار گرفته است. قله تیده در جزیره تنریف 3,715 متر ارتفاع در زمستانها برفی است.

مردمان جزیره لا گومرا از زبان سوت برای ارتباط استفاده می کنند. سنتی قدیمی که امروز برای جلوگیری از فراموشی آن، در مدارس جزیره به کودکان یاد می دهند.

گروه معروف بیتلزها تعطیلات خود را در جزیره تنریف می گذراندند.

فستیوال بین المللی موسیقی جزایر قناری هر ساله در ژانویه و فوریه برگزار می شود. در این جشنواره زمستانی، کنسرتهای مختلفی در جزایر متعدد برپا و موسیقی ملی و بین المللی در بهترین سطح اجرا می گردد. محل اصلی برگزاری جشنواره موسیقی، جزیره تنریف است.

بهترین زمان سفر به ساحل جزایر قناری

بهترین ماهها برای سفر به جزایر قناری ماه مارس تا می و از ماه سپتامبر تا نوامبر است. در تابستان و زمستان انبوه گردشگران به قناری سفر می کنند. به همین دلیل هزینه اقامت در این فصول گرانتر است.

گرمترین جزیره در جزایر قناری، گرن کاناریا است. محلی مناسب برای اینکه تعطیلات کریسمس را بگذرانید.

بهترین زمان سفر به تنریف بین ماه ژوئن تا سپتامبر است که علاقه مندان زیادی را جذب سواحل آفتابی می کند.

سوالات متداول

فاصله ایران تا جزایر قناری چقدر است؟

فاصله تهران تا جزیره گرن کاناریا 6344 کیلومتر است.

آیا پرواز مستقیم از ایران برای جزایر قناری دایر هست؟

بله  پرواز مستقیم و با توقف از تهران به لاپالماس دایر است.

بهترین سواحل در جزایر قناری کدامند؟

ساحل تریستا در جزیره تنریف، ساحل پاپاگایو در جزیره لانزاروته، ساحل آمادورس در گرن کاناریا.

کوچکترین و بزرگترین جزیره در جزایر قناری کدامند؟

جزیره ال هیرو کوچکترین و جزیره تنریف بزرگترین است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc