https://gateway.trip.ir/api/

کاهش محدودیت کووید 19 انگلستان از ماه می 2021

به روز رسانی: 14 آبان ، 1402 اخبار گردشگری

کاهش محدودیت کووید 19 انگلستان از ماه می 2021

اگر قصد سفر به انگلیس دارید، قبل از ورود به این کشور از الزامات و مقررات اجرایی کاملا مطلع باشید. در صورت عدم تکمیل مدارک مربوطه قبل از سفر به بریتانیا، مسافر باعث تأخیر بیشتر برای خود و دیگران خواهد شد. لیست کشورهایی که مسافران ورودی از آنها به بریتانیا باید نسبت به قوانین‌ و مقررات سفر آگاه باشند.
کشورها براساس  میزان خطر کووید 19 با سه رنگ سبز، نارنجی و قرمز درجه بندی می شوند:
1.لیست سبز چیست؟
 مسافران کشوری که لیست سبز قرار می گیرند، نیازی به قرنطینه ندارند.آنها فقط لازم است یک آزمایش پس از ورود داشته باشند.  این کشورها شامل پرتغال ، جبل الطارق، اسرائیل، استرالیا، نیوزیلند، سنگاپور، برونئی، ایسلند و جزایر فارو به علاوه چندین جزیره کوچک از سرزمین های برون مرزی بریتانیا، است.
نکته 1: با این حال، ورود به استرالیا، نیوزیلند، سنگاپور، برونئی و جزایر فارو به شدت محدود شده است.
نکته 2: پرتغال از گردشگران بریتانیایی در شرایط زیر استقبال می کند:
آزمایش منفی انجام داده و یا بهبود یافته ویروس کرونا می باشند،
 و بدن آنها دارای آنتی بادی است،
هر دو دوز واکسن کوید ۱۹ را دریافت کرده اند.
نکته 3: مسافران و توریست های بریتانیایی عازم جبل الطارق به آزمایش یا واکسیناسیون ندارد. 
2.لیست نارنجی چیست؟
 این لیست شامل محبوب ترین مقاصد تعطیلات مردم بریتانیا مانند اسپانیا، فرانسه، ایتالیا و یونان است. وزیر حمل و نقل به شهروندان تاکید کرد فعلا نباید به این مکانها سفر کنند. کسانی که خلاف این رویه عمل کنند، باید پس از ورود  به کشور دو بار تست کرونا داشته باشند. همچنین بایستی ۱۰ روز به صورت خانگی در قرنطینه بمانند. اگر یک آزمایش منفی در روز پنجم انجام دهند، مدت زمان قرنطینه کاهش می یابد و امکان خروج از منزل هست.
3.لیست قرمز چیست؟
 کشورهایی لیست قرمز شامل ترکیه، مالدیو، برزیل، هند، آفریقای جنوبی و امارات متحده عربی هستند. ورود از این کشورها مشمول سختگیرانه ترین مقررات خواهد بود. کسانی که از کشورهای فوق به انگلیس  بازمی گردند، باید ۱۱ شب  و با هزینه ۱۷۵۰ پوند در هتل قرنطینه شوند.
نکنه1: منطقه ولز از امروز بر اساس لیست رتبه بندی انگلستان، محدودیت سفرهای  بین المللی را کاهش می دهد. با این حال دولت ولز در مورد ورود مجدد ویروس نگران است. به این معنی که به مردم توصیه می شود در سال ۲۰۲۱ به خارج از کشور سفر نکنند.
نکته 2:اسکاتلند از ۲۴ مه به مردم اجازه تعطیلات خارجی را می دهد. سفرهای غیر ضروری از ایرلند شمالی به منطقه سفر مشترک - متشکل از انگلیس ، جمهوری ایرلند ، جزایر کانال انگلیس و جزیره من - نیز از ۲۴ می مجاز است.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc