https://gateway.trip.ir/api/

شرایط سفر به کشورهای همسایه اتریش

به روز رسانی: 22 شهریور ، 1400 اخبار گردشگری

شرایط سفر به کشورهای همسایه اتریش

اطلاعیه مهم/اطلاعیه پرواز اتریش

باسلام کلیه مسافرین بالای 12 سال و کودک  بدون همراه UMNR در پروازهای ورودی به اتریش می بایست آزمایش  PCR  در محدوده 72 ساعت مانده به پرواز انجام داده و گواهی جواب منفی تست کرونا را  به زبان انگلیسی همراه داشته باشند . لیست مراکز تایید  شده آزمایش تشخیص مولوکولی مسافران برون مرزی در لینک:

https://behdasht.gov.ir
همچنین مسافران قبل از پرواز می بایست خود را در لینک ذیل بصورت  online ثبت  نام نموده و کپی از تایید نهایی و بارکد تشکیل شده را به  همراه داشته باشند. 
https://entry.ptc.gv.at/en
مسافران دارای کارت واکسیناسیون که ازنوبت واکسن جانسون 21 روز یا از دومین نوبت واکسن فایزریا مدرنا یا آسترازنکا یا سینوفارم 14 روز گذشته باشد و همچنین مسافران بین 12 الی 18 سالی که والدین آنها باشرایط فوق واکسینه شده باشند؛ از تست PCR  و قرنطینه در بدو ورود به کشور اتریش معاف خواهند بود  مشروط بر اینکه از زمان واکسن بیش از 270 روز نگذشته باشد .

کشور اتریش برای سفر خارجی به کشورهای همسایه شرایطی در نظر گرفته است. اگر از اتریش به مقاصد ذکر شده سفر می کنید، با این مقررات و قوانین آشنا شوید. 

 

سفر از اتریش به ایتالیا
 برای افرادی که در 14 روز گذشته در اتریش اقامت داشته و یا از طریق اتریش رانندگی کرده اند، شرایط سفر به ایتالیا مهیاتر است. الزام به قرنطینه هنگام ورود به ایتالیا از تمام کشورهای اتحادیه اروپا و شینگن از 16 می 2021 برداشته شد. قبل از سفر بایستی ثبت نام آنلاین انجام شود و فرم خوداظهاری تکمیل شده به همراه داشته باشید. علاوه بر این، آزمایش منفی PCR یا آنتی ژن (که حداکثر 48 ساعت قبل انجام شده) لازم است. برای اطلاعات بیشتر درباره سفر به ایتالیا به وب سایت زیر مراجعه کنید:

 https://www.bmeia.gv.at/reise-aufenthalt/reiseinformation/land/italien

سفر از اتریش به آلمان
آلمان، کشور اتریش را به عنوان منطقه ای پرخطر تعیین کرده است. برای همه ایالت های فدرال اتریش به استثنای محدوده Kleinwalsertal و Jungholz اخطارسفر صادر شده است. یه همین خاطر قبل از ورود، ثبت نام دیجیتال و هنگام ورود آزمایشPCR  یا آزمایش سریع آنتی ژن لازم است. مسافران از تمام ایالت های فدرال اتریش (به استثنای موارد ذکر شده) باید پس از ورود به مقصد، ده روز در خانه قرنطینه شوند. البته استثنائاتی در مورد شرایط قرنطینه برای افراد واکسینه شده و بهبودیافته وجود دارد.
ایالت بایرن برای افرادی که به عنوان بخشی از تردد مرزی، 24 ساعت وارد بایرن می شوند، معافیت هایی را در نظر می گیرد. ممکن است معافیت های دیگری برای همسران و شرکای زندگی، والدین دارای حضانت و سایر مسافران وجود داشته باشد. توصیه می شود در مورد مقررات قابل اجرای هر ایالت فدرال اطلاعات کسب کنید. مقررات مربوط به قرنطینه به ایالت فدرال مربوطه بستگی دارد. اطلاعات بیشتر درباره سفر به آلمان را می توان در لینک زیر ببینید:

 https://www.bmeia.gv.at/reise-aufenthalt/reiseinformation/land/deutschland

سفر از اتریش به سوئیس و لیختن اشتاین 
به استثنای چند مورد هنوز برای سفر به سوئیس و لیختن اشتاین محدودیت وجود دارد. کلیه مسافران باید اطلاعات تماس خود را با استفاده از فرم الکترونیکی اعلام کنند. هنگام ورود به سوئیس و لیختن اشتاین از تاریخ 6 می، تنها مسافران از اوبراسترایش و سالزبورگ مشمول تعهد قرنطینه ده روزه به علاوه الزام به ارائه تست PCR منفی هستند. اطلاعات بیشتر درباره سفر به سوئیس و لیختن اشتاین را می توانید در لینک زیر پیداکنید:

https://www.bmeia.gv.at/reise-aufenthalt/reiseinformation/land/schweiz

سفر از اتریش  به اسلواکی
هنگام ورود به اسلواکی، ثبت نام و سپس قرنطینه در منزل تا زمان نتیجه منفی تست PCR لازم است. . تست ممکن است در زودترین حالت روز هشتم قرنطینه خانگی انجام شود. به عنوان مثال هر کسی که در 14 روز گذشته در اتریش اقامت داشته باشد، در صورت عدم وجود علائم  حتی در صورت عدم انجام آزمایش می تواند پس از 14 روز به قرنطینه در خانه پایان دهد. قرنطینه خانگی نیز در مورد کلیه اعضای خانه اعمال می شود. گروه خاصی از افراد مانند مسافران کاری در صورت آزمایش منفی PCR یا تست آنتی ژن که عمر آن بیش از هفت روز نباشد ، از شرط قرنطینه در خانه مستثنی هستند. اطلاعات بیشتر درباره سفر در مورد به اسلواکی را می توان در در وب سایت زیر ببینید:

 https://www.bmeia.gv.at/reise-aufenthalt/reiseinformation/land/slowakei


سفر از اتریش به جمهوری چک

 در حال حاضر فقط به دلایل اساسی ورود از اتریش (بدون گردشگری) امکان پذیر است. هنگام ورود بایستی با استفاده از فرم الکترونیکی به اداره بهداشت جمهوری چک، گزارش دهید. تست آنتی ژن منفی (بیشتر از 24 ساعت قبل از ورود) یا یک تست PCR منفی (بیش از 72 ساعت) ارسال کنید. تأیید ثبت نام الکترونیکی و همچنین تست منفی برای هرگونه کنترل باید ارائه شود. یک آزمایش منفی PCR دیگر هم باید ظرف پنج روز بعد ارسال شود. قرنطینه در منزل تا زمان ارسال آزمایش PCR دوم لازم است. البته چند استثنا هم وجود دارد. برای کسب اطلاعات بیشتر سفر به جمهوری چک به لینک زیر مراجعه کنید:

https://www.bmeia.gv.at/reise-aufenthalt/reiseinformation/land/tschechische-republik 


سفر از اتریش به مجارستان

ورود به مجارستان همراه با اعمال محدودیت سفر است. گروه های مجاز ورود به این کشور بدون محدودیت (بدون قرنطینه یا آزمایش اجباری) شامل گروه خاصی از افراد مانند مسافران تجاری، مسافران روز کار، دارندگان کارت محافظت کووید مجارستان (واکسینه شده یا بهبود یافته)،هستند. 
برای برخی از مسافران، مجوزهای آنلاین ویژه لازم است (اما قرنطینه / آزمایش اجباری) برای اتباع خارجی و اعضای خانواده آنها با مجوز اقامت دائم یا اجازه اقامت معتبر بیش از 90 روز ( یعنی اجازه ورود) با 10 روز تعهد قرنطینه همراه است. اطلاعات دقیق سفر به مجارستان را می توانید در لینک مشاهده کنید.

 https://www.bmeia.gv.at/reise-aufenthalt/reiseinformation/land/ungarn 

سفر از اتریش به اسلوونی

 تمام مسافران از اتریش، هنگام ورود به اسلوونی باید ده روز در قرنطینه باشند. تست رایگان در کمترین زمان ممکن از روز پنجم قرنطینه خانگی امکان پذیر است. اگر شخصی هنگام ورود آزمایش PCR منفی ارائه دهد (بیش از 48 ساعت از آزمایش نگذشته باشد) الزام قرنطینه اعمال نمی شود. ورود از اتریش برای برخی از افراد به عنوان مثال مسافران کاری، در صورت زیر مجاز است:
1.انجام تست PCR سریع یا آنتی ژن به شرطی که از آزمایش کمتراز هفت روز گذشته باشد،
2.اگر حداکثر 5 روز پس از ورود از مرز به اتریش بازگردند. 
برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سفر به اسلوونی لینک زیر ببنید:

 https://www.bmeia.gv.at/reise-aufenthalt/reiseinformation/land/slowenien

بخش نظرات

سلمان زرینی 29 اردیبهشت 1400

واقعا ممنونم بخاطر خبرهای به روز و مفید فایده

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc