https://gateway.trip.ir/api/

هیجان انگیزترین شهرهای دنیا کدامند؟

به روز رسانی: 06 مهر ، 1399 مقاصد پر طرفدار

هیجان انگیزترین شهرهای دنیا کدامند؟

شما در انتخاب مقصد گردشگری معیارهایی دارید ولی همیشه مکانهایی هستند که به راحتی شما را جذب می کند.  شهرهای مهیج با جاذبه ها، سرگرمی و محیط منحصربفردشان شما را سرحال و پر انرژی نگه می دارند. زیبایی و زندگی در آنها موج می زند و برای گذران تعطیلات در آنها وقت کم می آورید. به نظر شما هیجان انگیزترین شهرهای دنیا کدامند؟ 

شیک ترین شهر دنیا

یکی از شهرهای پر تحرک و جوان دنیا بارسلونا است. همه چیز در این شهر از تاریخ و معماری گرفته تا طبیعت و مردمش خیره کننده است. هر گردشگری در مقابل شاهکار گائودی گرادا فامیلیا تا بهترین نقاشی جهان در موزه پیکاسو لذت خواهد برد. سرزندگی شهر در شب، جذابیت ساحلی و غذاهای اسپانیایی بی نظیر است. می توانید به محلات گوتیک شهر بروید و جاذبه های پنهان را میان کافه ها و کوچه های قدیمی کشف کنید. تازه جادوی فوتبال شهر را فراموش نکنید بهترین باشگاههای فوتبال دنیا در انتظار شماست. گشت و گذار در شیک ترین شهر دنیا لذت بخش است.

عجیب ترین شهر دنیا

تصور سفر به شهری که روی آب قرار گرفته و حرکت شما فقط با قایق های محلی گاندولا انجام می شود، هیجان انگیز است.  ونیز با ساختمان های زیبا، میدان های باشکوه، رستوران های معروف در دنیا، مانند گنجینه ای در کشور ایتالیاست. رنگی ترین محله جهان یعنی مورانو شما را به گرفتن بهترین عکس ها دعوت می کند. ونیز به نام کهن ترین کارناوال های بالماسکه شناخته می شود. شما در مهد بستنی ایتالیایی(ژلاتو)هستید و غذاهای خوشمزه ایتالیایی در انتظار شماست. در این شهر جذاب بیش از 400 پل قدیمی وجود دارد که منحصربفردند. از جزیره های شگفت ونیز چون بورانو هم غافل نمانید. عنوان عجیب ترین شهر دنیا برازنده ونیز است.

پر جمعیت ترین شهر دنیا

آسمان خراش های عظیم، مراکز خرید بیشمار و فرهنگ زنده اولین جذابیت نیویورک برای گردشگران است. شما در مرکز دنیای مد و فشن، تفریح و سرگرمی، و شهر بلندپروازیها قرار دارید. نیویورک شهر همیشه بیدار است و برای هیجان و لذت پذیرای شماست. نیویورک جزو 10 شهر برتر غذایی دنیاست. انواع فرهنگها و ملیتها، زندگی چند رگه و زیبا ایجاد کرده است. هنر معاصر و روز در این شهر جریان دارد از تئاتر برادوی تا متروپولیتن فرصت گشت و گذار دیدن بهترین هنرمندان دنیاست. نیویورک در شمار پر جمعیت ترین شهرهای دنیا قرار دارد.

وسیع ترین شهر دنیا

توکیو قلب ژاپن است شهری مدرن با سایه های سنت. در این شهر فشرده آنقدر جذابیت نهفته است که هرگز خسته نشوید. از غذاهای هیجان انگیز دریایی تا کافه های عجیب و تک در دنیا. جاذبه های تاریخی از کاخ امپراتور تا پارک شینجوگوئن شما را با فرهنگ غنی ژاپن روبرو می کند. در اوج شلوغی توکیو، معابد قدیمی میجی و سنسوجی شما را به آرامش دعوت می کند. از بزرگترین برج مخابراتی جهان تا موزه ملی توکیو و باغ های شرقی، معماری شهر غافلگیرتان خواهد کرد.  زادگاه تئاتر کابوکی ژاپن است بهتر است سری به کابوکی زا محل اجرای نمایش کهن بزنید. بی شک توکیو از وسیع ترین شهرهای دنیا است.

وسیع ترین شهر دنیاتوکیو هیجان انگیزترین و وسیع ترین شهر دنیا

مدرن ترین شهر دنیا

لندن شهر پیشرو فرهنگ است. بهترین رویداهای هنر و موسیقی را در آن پیدا خواهید کرد. اگر دوست دارید نمایی از این شهر مدرن ببینید باید چرخ و فلک معروف به چشم لندن را سوار شوید. این شهر پر از جاذبه های تاریخی است از کلیسای وست میستر تا کاخ کنزیگتون زیبایی لندن قدیم را نشان می دهد. برای لذت و هیجان به محله سوهو بروید جایی که شب لندن را در کافه های رنگارنگ و غذاهای محلی تجربه خواهید کرد. رودخانه تایمز روح لندن است باید سوار بر کروز شهر را از منظر رودخانه ببینید. لندن را باید مدرنترین شهر دنیا دانست.

گرانترین شهر دنیا

سیدنی از شهرهای محبوب دنیا محسوب می شود. شاید اولین چزی که به ذهنتان می رسد اپرای مشهور سیدنی باشد اما این شهر پر از شگفتی است. اگر می خواهید از اقیانوس لذت ببرید، به بهترین سواحل سیدنی مانند مانلی و بوندی بروید. جزیره کوکاتو نزدیک بندر سیدنی و برای اقامت خاطره انگیز است. اگر به زندگی بومیان استرالیا علاقه مند هستید به محله راک سربزنید و در کافه هایش پرسه زنی کنید. تجربه هیجان انگیز سفر با قایق زیر پل سیدنی را فراموش نکنید. زندگی شبانه سیدنی پر از هیجان و جذابیت است در آن غرق شوید. غذاهای بومی استرالیا مانند بوش تاکر و فیله کانگورو هم امتحان کنید. سیدنی گرانترین شهر دنیا محسوب می شود.

گرانترین شهر دنیاسیدنی مهیج ترین و گرانترین شهر دنیا

با فرهنگ ترین شهر دنیا

برزیل با مردمان خونگرم و فرهنگ زنده آمریکای لاتین از شهرهای مهیج دنیاست. فوتبال با ریودوژانیرو آمیخته شده پس به موزه فوتبال بروید. دیدن شهر از مجسمه عظیم مسیح منجی شگفت انگیز است. رنگین ترین محله ریودوژانیرو سانتاترزا است که زیبایی معماری و گذشته شهر را به شما نشان می دهد. سواحل کوپاکابانا برای شنا و تفریحات آبی کم نظیر است. کلیسای جامع سنت سباستین با معماری متفاوتش را از دست ندهید. در آخر شانس حضور در بزرگترین کارناوال دنیا پر از رنگ و رقص سامبای ریو از دست ندهید. مردم مودب ریودوژنیرو افتخار بافرهنگ ترین شهر دنیا را به دست آورده اند.

شهر همیشه بیدار دنیا

برلین شهر خلاقیت و هنر و جوانان است. از هر ملیت و فرهنگی در این شهر جمعند تا جدابیت برلین را بسازند. دیوار برلین معروف، مرکز یادبودش را ببنید. کاخ شارلوتنبورگ و خیابان کورفرستندام برای لمس زیبایی برلین به تنهایی کافیست. اینجا شهر مرسدس بنز است به موزه معروفش حتما بروید. گشت و گذار در برلین شما را با جاذبه های عجیب شهر همچون گروه های موسیقی خیابانی و ستاره های راک روبرو می کند. شهری الهام بخش برای غرق شدن در زندگی شبانه و زندگی مدرن. به همین دلیل برلین لقب شهر همیشه بیدار دنیا را دارد.

بهترین شهر دنیا برای زندگی

پاریس خواب از چشمانتان می گیرد. این شهر با هنر و زیبایی و زندگی ترکیب شده است. هر جای شهر بروید چیزی برای لذت و غافلگیری هست. از برج ایفل تا باغ لوگزامبورگ پر از جاذبه های تاریخی است. شبهای پاریس شهرت جهانی دارد، غرق در رقص و شور. بهترین کافه های خیابانی و رستوران های درجه یک بین المللی را به آسانی در پاریس پیدا می کنید. دیدن بهترین آثار در موزه لوور تاریخ زنده هنر دنیا خواهید دید. پاریس مرکز مد و لباس است به مراکز خرید سربزنید تا سلیقه و کیفیت پوشاک پاریسی ها را ببنید. دیدن شانزه لیزه به عنوان گرانترین خیابان جهان شما را شیفته خواهد کرد. بی دلیل نیست که پاریس را بهترین شهر دنیا برای زندگی انتخاب کرده اند.

بهترین شهر دنیا برای زندگیپاریس هیجان انگیزترین شهرهای دنیا

صمیمی ترین شهر دنیا

از شهرهای سرزنده و جذاب آسیای شرقی، بانکوک است. فرهنگ گرم و صمیمی مردم تایلند به شما آرامش و امنیت خواهد داد. بهترین غذاهای دریایی را در این شهر تجربه خواهید کرد. از معبد آرون دیدن کنید تا زیبایی فرهنگ بودایی را لمس کنید. خرید در بانکوک از تفریحات گردشگران است چه مراکز خرید باشد چه بازار شناور. اگر گیاهخوار باشید در بانکوک بهترین رستورانهای گیاهی در انتظار شماست. گردشگران از صمیمی ترین شهر دنیا همیشه با خاطره خوب می روند.

برای اطلاعات بیشتر از شهرهاری دنیا بخوانید:

5 تا از بهترین چشمه های آب گرم دنیا

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc