https://gateway.trip.ir/api/

5 جاذبه منطقه بالتیک

به روز رسانی: 03 دی ، 1402 جاذبه های گردشگری

5 جاذبه منطقه بالتیک

منطقه بالتیک شامل کشورهای استونی، لتونی و لیتوانی است که در حوزه دریای بالتیک قرار می‌گیرند. این سه کشور با وجود مساحت کم از بهترین مناطق اروپایی برای سفر هستند. اگر قصد مسافرت به اروپا دارید، منطقه سرسبز و ساحلی بالتیک پیشنهادی‌ست که راحت نمی‌توانید رد کنید. 

تراکای Trakai 

تراکای

شهر قدیمی تراکای در کشور لیتوانی قرار دارد. تراکای در غرب ویلینوس بین دریاچه و جنگل قرار گرفته است. قلعه تراکای مانند جزیره‌ای کوچک در دریاچه گالو، منظره‌ای باشکوه دارد. تراکای نزدیک پایتخت است و شما با دور شدن از شهر می‌توانید در محیط دلنشین و خوش آب و هوای جنگلی اروپا پرسه بزنید. بهترین غذاهای کریمه را در رستوران‌های محلی فراموش نکنید. شما در هر فصلی می‌توانید به این مکان جادویی سفر کنید.

ریگا Riga 

ریگا

ریگا پایتخت کشور لیتوانی است. شهری زیبا متعلق به قرون وسطا با کوچه‌ها و خیابان‌های باریک و تودرتو است. دیدن‌های این شهر از دروازه سوئدی، کلیسای جامع و میدان آزادی برای یک پیاده‌روی دلچسب شما را دعوت می‌کند. از ارتباط با مردم گرم و صمیمی ریگا لذت ببرید. برای دیدن نمای 360 درجه ریگا به کلیسای سنت پیتر بروید.

تارتو Tartu 

تارتو

تارتو یک شهر دانشگاهی و مرکز علمی کشور استونی است. این شهر بین ریگا و تالین قرار دارد، شهری که پر از جوانان و هنرمندان خلاق است. تارتو نیز پر از جاذبه‌های تاریخی قرون وسطاست. مرکز AHHAA معروفترین پایگاه تکنولوژی تارتو است که به شما فرصت دیدن نمایشگاه‌، ورکشاپ و تئاتر را خواهد داد.   

ناروا Narva  

ناروا

ناروا از بزرگترین شهرهای استونی و معروفترین مناطق گردشگری بالتیک است. این شهر در شرقی‌ترین نقطه کشور و نزدیک مرز روسیه قرار گرفته است. برای خرید بلیط هواپیما بهتر است عجله نکنید تا بلیط چارتر پیدا کنید. قلعه هرمان و ساحل شنی آن از مهمترین جاذبه‌های این شهر است. بیشتر مردم ناروا به زبان روسی حرف می‌زنند. آب و هوای ناروا حتی در تابستان هم خنک است.

کانریس  Kaņieris

کانریس

این دریاچه‌ی منحصربفرد در کشور لتونی قرار دارد. پیرامون کانریس یک مسیر طولانی شناور برای پیاده‌روی و دویدن طراحی شده است. شما با راه رفتن در این مسیر هم مناظر زیبا خواهید دید و هم جذابیت پرنده‌نگری تجربه می‌کنید. دیدن طلوع و غروب آفتاب در کانریس شما را مسحور خواهد کرد.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc