https://gateway.trip.ir/api/

پلاژ بانوان کیش ساحل اختصاصی و دنج

به روز رسانی: 08 مهر ، 1402 مقاصد پر طرفدار

پلاژ بانوان کیش ساحل اختصاصی و دنج

پلاژ بانوان کیش، یکی از مزیت های سفر به جزیره زیبای جنوب است. جایی که بانوان در کمال آرامش می توانند از دریا و آفتاب لذت ببرند. با همه جزییات این ساحل اختصاصی آشنا شوید. 

پلاژ بانوان کیش کجاست؟

جزیره کیش به عنوان قطب گردشگری دریایی کشور دارای بهترین سواحل و آبهای زلال است. بسیاری از مسافران به همین منظور وارد جزیره می شوند. اختصاص بخشی از سواحل جزیره به بانوان در راستای پوشش دادن نیاز مخاطب در نظر گرفته شده است. پلاژ بانوان مجموعه ای 2 هکتاری در شمال شرقی جزیره کیش است. تنها جایی از جزیره کیش که بانوان بدون محدودیت می توانند شنا کنند و از تفریحات ساحلی لذت ببرند. مجموعه پلاژ بانوان کیش همه روزه از ساعت 7 صبح تا عصر آماده پذیرش مهمانان است. در صورت همراه داشتن خودرو شخصی از پارکینگ مجموعه می توانید استفاده کنید.  

موقعیت پلاژ بانوان کیشپلاژ بانوان کیش، بهترین امکانات تفریح در دریا و ساحل را فراهم ساخته است.

امکانات پلاژ بانوان کیش

طراحی این مجموعه به نوعی است که شما از همه امکانات تفریحی در ساحل و دریا برخوردار هستید. در پلاژ بانوان بیش از 800 لاکر برای قرار دادن وسایل شخصی شما وجود دارد تا با خیال راحت به تفریح و استراحت بپردازید. به منظور حفظ بهداشت مهمانان، دوش آب شیرین تعبیه شده و پس از فراغت از شنا و تفریحات، سشوار در رختکن قرار داده شده است. در صورتی که لوازم شنا همراهتان نیست، می توانید از غرفه فروش لوازم شنا تهیه کنید. اگر علاقه مند به ورزش های ساحلی باشید، از زمین والیبال و بدمینتون می توانید استفاده کنید. یکی از قسمت های جذاب ساحل اختصاصی خانم ها، فضای استراحتی با صندلی راحت و سایبان است که برای کسب آرامش و آفتاب گرفتن حرف ندارد. در ساحل از آبگرم با خاصیت درمانی استفاده کنید و لذت ماساژ حرفه ای بعد از شنا را فراموش نکنید. هر وقت دلتان خواست می توانید از بوفه یا کافی شاپ مجموعه، نوشیدنی و خوراکی تهیه کنید. رستوران پلاژ با انواع غذای ایرانی و بین المللی آماده پذیرایی از شماست. از شنا در دریا لذت ببرید و نگران نباشید چون تیم غریق نجات همیشه از شما حمایت می کند. علاوه بر شنا امکان غواصی در این ساحل نیز فراهم است. اگر با کودک خود هم به پلاژ بیایید، زمین مخصوص بازی و تیوب شنا در نظر گرفته شده است. همچنین تسهیلات جانبی مانند آرایشگاه و نقش نگاری حنا آماده ارایه خدمات به شما هستند. برای حفظ سلامت پوست شما، غرفه ای ویژه برای فروش انواع روغن و لوسیون در دسترس است.

انواع امکانات پلاژ بانوان کیشانواع خدمات جانبی همچون ماساژ درمانی با سنگ در پلاژ بانوان کیش ارایه می شود.

معماری پلاژ بانوان کیش

مهمترین ویژگی معماری پلاژ پوشیدگی و محرمیت آن است. معماری پلاژ بانوان کیش به صورت سازه سایبانی مدور است. طراحی این ساحل اختصاصی به گونه ای است که شما با پوشش شنا و بدون نگرانی می توانید از تفریحات آبی و ساحلی نهایت بهره مندی را داشته باشید. نه فقط کل مجموعه محصورشده بلکه هر نوع پرواز بر فراز پلاژ ممنوع است. سازه سبک سایبانی محیط مناسبی برای تفریحات فضای باز بانوان ایجاد کرده است. طراحی زیبای این سازه و امکانات متنوع باعث شده، پلاژ بانوان کیش در رده بهترین و معروفترین پلاژهای اختصاصی ایران قرار گیرد. سفر امن و راحت را با پرواز تهران کیش انجام دهید. 

جاذبه های دریایی کیش را بیشتر بشناسید:

بهترین سواحل کیش و جاهای دیدنی

کشتیهای تفریحی کیش چقدر هزینه دارد؟

جاهای دیدنی کیش

ورودی پلاژ بانوان کیش

در حال حاضر هزینه ورودیه این پلاژ 50 هزار تومان است. سایر خدمات محموعه به صورت مجزا محاسبه خواهد شد.

ممنوعیت های پلاژ بانوان کیش

برای حفظ آسایش و امنیت خانمها در این مجموعه دریایی، مقرراتی در نظر گرفته شده که قبل از رفتن به پلاژ لازم است نسبت به انها مطلع باشید:

با اشیا گران قیمت وارد محدوده ساحل و دریا نشوید و آنها را به صندوق امانات بسپارید.

هر نوع فیلمبرداری و گرفتن عکس داخل مجموعه ممنوع است.

جاذبه های گردشگری نزیک پلاژ بانوان

در نزدیکی پلاژ بانوان جاهای دیدنی مختلفی هست. مسجد جامع ماشه، اسکله قدیمی ماشه، بندرگاه کیش با انواع کشتی های تفریحی و کاتاماران، آب نمای موزیکال آوای خلیج فارس و اسکله کیش جاذبه های گردشگری نزدیک هستند. 

آدرس پلاژ بانوان کیش

آدرس پلاژ بانوان سر راست است. شما کافیست به بلوار سنایی، انتهای خیابان آریان مراجعه کنید.

شماره تماس: 07644424624

آدرس پلاژ بانوان کیشدسترسی به محل پلاژ بانوان کیش راحت است.

هتل های نزدیک پلاژ بانوان کیش

شما می توانید برای دسترسی بهتر و راحت، محل اقامت خود را نزدیک به پلاژ بانوان انتخاب کنید. در این محدوده هتلهای متعددی از 5 ستاره تا 3 ستاره آماده پذیرش گردشگران هستند. هتلهایی مانند هتل شایان کیش، هتل بین المللی کیش، هتل ارامش کیش، هتل جام جم کیش، هتل بین المللی کیش، هتل ویدا کیش و هتل صدف کیش در فاصله نزدیک از پلاژ بانوان کیش قرار دارند. اگر برنامه سفر شما قطعی است برای رزرو هتل و خرید بلیط هواپیما ارزان به سایت تریپ مراجعه کنید.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc