https://gateway.trip.ir/api/

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای ترکیش ایرلاینز

به روز رسانی: 21 فروردین ، 1401 بخشنامه ها

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای ترکیش ایرلاینز

‌آخرین بخشنامه ترکیش‌ایرلاین 

(به روز رسانی 21 فروردین 1401)

شرایط پذیرش مسافر ترکیش ایرلاین

شرایط پذیرش مسافر ترکیش ایرلاین

مسافران 8 کشور پس از ورود به ترکیه 14 روز قرنطینه خواهند شد

شرکت هواپیمایی ترکیه (ترکیش‌ایرلاینز) امروز سه‌شنبه با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد: مسافرانی که از افغانستان، بنگلادش، برزیل، آفریقای جنوبی، هند، نپال، پاکستان و سریلانکا به ترکیه سفر می کنند، باید پس از ورود علاوه بر ابلاغ تست PCR منفی که طی 72 ساعت پیش گرفته شده، به مدت 14 روز در اقامتگاهایی که توسط استانداری تعیین شده قرنطینه شوند.

در این بیانیه آمده است: مسافرانی که کشورهای انگلیس، ایران، مصر و سنگاپور به ترکیه می آیند نیز باید نتیجه تست PCR منفی که حداکثر 72 ساعت قبل از ورود اخذ شده را ارائه دهند.

همچنین تاکید شد: به استثنای مسافرانی که از انگلستان، ایران، مصر و سنگاپور می‌آیند، ممکن است از مسافران کشورهای دیگر مجدد در فرودگاه انجام تست PCR درخواست شود.

مسافرانی که در فرودگاه از آنها درخواست تست مجدد کرونا می‌شود پس از دریافت نتیجه منفی می‌توانند به مقصد مورد نظر بروند. در صورت مثبت بودن نتیجه تست مسافر، مطابق راهنمای وزارت بهداشت ترکیه مورد درمان قرار خواهند گرفت



الزام دریافت QR CODE از تاریخ 15 مارچ برای مسیر ترکیه

به استحضار می‌رساند از تاریخ 15 مارس 2021 مسافرین محترمی که قصد سفر به مسیرهای کشور ترکیه را دارند می‌بایست 72 ساعت قبل از پرواز به وب سایت register.health.gov.tr مراجعه نموده و نسبت به پر کزدن اطلاعات درخواستی و اخذ تاییدیه به صورت QR Code اقدام نمایید.


از سرگیری مجدد پروازهای اصفهان-استانبول هواپیمایی ترکیش

احتراما به استحضار می‌رساند که پروازهای استانبول-اصفهان-استانبول هواپیمایی ترکیش از تاریخ 19 ژانویه 2021 با فرکانس 2 پرواز در هفته شروع خواهد شد. برنامه پروازی طبق جدول ذیل می‌باشد.

ساعت پروازهای اصفهان استانبول

برقراری پروازها از/به مشهد از تاریخ 23 ژانویه 2021

مفتخریم برقراری مجدد پروازهای شرکت هواپیمایی ترکیش در مسیر استانبول مشهد، مشهد-استانبول از تاریخ 23 ژانویه را با فرکانس 2 پرواز در هفته را به استحضار برسانیم. برنامه پروازی مطابق جدول ذیل می‌باشد و در صورت ایتجاد هر گونه تغییر، اطلاعات متعاقبا به حضور اعلام می‌گردد.

ساعات پرواز مشهد استانبول

احتراما با توجه به مقررات جدید کشور ترکیه در رابطه با ضرورت ارائه تست PCR به استحضار می‌رساند از تاریخ 30 دسامبر 2020 ارائه تست منفی تا 72 ساعت در بدو ورود به ترکیه، برای کلیه مسافرین بالای 6 سال که با ترکیش ایرلاینز به کشور ترکیه و یا به صورت ترانزیت به سایر مقاصد پرواز می‌کنند، الزامی می‌باشد.

ضمناً در صورتی که ارائه تست PCR در مقصد نهایی مسافر ضروری است، توجه به ساعت اعتبار تست و محدودیت کشور مقصد الزامی می‌باشد.

ضمناً خاطر نشان می‌گردد کلیه آزمایشگاه‌های تاییده شده از طرف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ایران، جهت آزمایش تشخیص مولکولی PCR مسافران برون مرزی، مورد تایید این شرکت نیز می‌باشند. جهت اطلاع از لیست مذکور به سایت به روز شده وزارت بهداشت مراجعه فرمایید.

اخبار تکمیلی

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای خارجی ایران ایر

شرایط پذیرش مسافر در پروازهای پگاسوس

برقراری پروازهای قشم ایر در مسقط عمان

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc