https://gateway.trip.ir/api/

جاذبه های برلین بهترین شهر آلمان

به روز رسانی: 22 آذر ، 1399 جاذبه های گردشگری

جاذبه های برلین بهترین شهر آلمان

آلمان سرزمینی شگفت با جغرافیا و جاذبه های گردشگری متنوع است. جاذبه های برلین بهترین شهر آلمان فشرده ای از زندگی و تاریخ این سرزمین را به شما نشان خواهد داد.  پایتخت کهنسالی که از قدیمی ترین تا مدرنترین زیبایی های شهری را در خود نهفته است. همراه ما باشید که می خواهیم بلیط هواپیما برلین بخریم و سفری پر ماجرا به این شهر بی نظیر و تاریخی ژرمن ها داشته باشیم.

دیوار برلین

معروفیت دیوار برلین پای همه گردشگران را به اشتراسه برنائور یا خیابان برنائور می کشاند. دیوار برلین یک نماد برای تمام دورانهاست که امروزه به سمبل شهر تبدیل شده است. دیوار برلین که از سال 1961 دو بخش برلین شرقی و غربی را از هم جدا می کرد، در سال 1989 با فروکش کردن کمونیسم در دنیا فروریخت. این دیوار در مرکز شهر برلین قرار گرفته است. طول این دیوار 1.4 کیلومتر بوده که بعد از فرو ریختن آن، یادمانی در همان محل ساخته شد.

موزه ملی شهر

این موزه که به نام هنر معاصر شهری نیز شناخته می شود شامل آثاری از هنرمندان گرافیتی مطرح دنیا مانند بنکسی است. این موزه در سال 2017 گشودهشد و اولین موزه هنر خیابانی آلمان محسوب می شود. نمای موزه مانند یک تابلوی نقاشی مرتبط با نمایشگاه آثار گرافیتی تغییر می کند. اگر می خواهید با پرواز مقرون به صرفه سفر کنید، پرواز لحظه آخری را فراموش نکنید.

جاذبه های برلیناز جاذبه های برلین موزه ملی شهر است.

محله میته

محله میته برلین مرکز تاریخی شهر است که زمانی در محدوده برلین شرقی قرار داشته است. مشهورترین جاذبه های گردشگری شهر مانند موزه ایسلند، رایشتاگ، پوتسدامر پلاتز، برج تلویزیون و الکساندر پلاتز در این محله قرار دارد. ساختمانهای دولتی و اکثر سفارتخانه ها نیز در این محله مستقر هستند. شما با گشت و گذار در میته نه فقط با حال و هوای تاریخی برلین آشنا می شوید بلکه زندگی و حیات زنده شهر را خواهد دید.

کافه کرانزلر

قدیمی ترین کافه برلین، کافه کرانزلر است. این کافه در سال 1825 افتتاح شد و با معماری عجیبش محبوبیت زیادی دارد. بعد از سقوط دیوار برلین تا سال 2000 کافه در مرز تعطیلی قرار داشت. 

در مورد آلمان بیشتر بخوانید:

حقایق جالب در مورد فرانکفورت

شرایط جدید سفر به آلمان

کلیسای جامع برلین

در برلین کلیساها مختلفی را می توانید بازدید کنید اما کلیسای جامع برلین بزرگترین و با شکوه ترین آنهاست. ساختمان اولیه کلیسه متعلق به سده 15 میلادی است اما بارها تخریب و ازنو ساخته شده است. ساختمان کنونی کلیسا اوایل قرن 20 به سبک نئو رنسانس ساخته شد. هدف این بنای جدید راهی برای به رخ کشیدن قدرت امپراتوری آلمان بود. 

کلیسای جامع برلینکلیسای جامع برلین بزرگترین کلیسای شهر

خیابان های برلین

یکی از خیابان های معروف برلین کورفورستندام است. اگر برلین باشید و خیابان کورفورستندام پر از درختان سپیدار را ندیده باشید، انگار شهر را کامل بازدید نکرده اید. خیابانی عریض و طولانی که در آن هتلها، و برندهای معروف خودرو، رستورانها و بسیاری از طراحان مد و فشن ساکن هستند. این خیابان 3.5 کیلومتری از کلیسای یادبود ویلهلم شروع و تا شانزه لیزه برلین  ادامه می یابد. 

میدان الکساندرپلاتز

معروفترین میدان برلین الکساندرپلاتز است که در قلب شهر قرار گرفته است. در زمان جنگ جهانی این میدان کاملا تخریب و در دوره جمهوری دموکراتیک آلمان بازسازی شد. اگر شما در این میدان قدم بزنید متوجه می شوید که برندهای معروف و مراکز خرید متعددی مانند کورته انگلس در این محدوده قرار دارد. شما می توانید بلندترین برج ساعت دنیا با 24 منطقه زمانی را در این مسیر ببینید. همچنین اماکن معروفی مانند کلیسای مریم، رد تاون هال با آجرهای قرمز و گالری کاههوف را خواهید

پارک های برلین

در شهر برلین انواع مختلفی از پارک وجود دارد اما بزرگترین آنها تیرگاردن است. ساخت پارک به قرن 16 بر می گردد زمانی که محل شکار شاهان براندبورگ بوده است. به همین دلیل تیرگاردن به معنی پارک حیوانات است و در اصل به باغ گوزنها اشاره دارد. اگر نیویورک را با سنترال پارک می شناسند، برلین هم با تیرگاردن شناخته می شود. جایی برای پیاده روی، اسکیت، ورزش و استراحت که زندگی قلب برلین را به خوبی نشان می دهد. 

مراکز خرید برلین

مراکز خرید در برلین را بیشتر جاهای شهر پیدا خواهید کرد. این مراکز امروزه فقط برای خرید نیست و فعالیت های تفریحی متنوعی مانند بولینگ، رستورانها و فست فودها، سینما و فیتنس را شامل می شوند. برلین مال، مرکز خرید الکسا، پوتسدامر آرکادن و داس شلوش از معروفترین مراکز خرید شهر هستند.

بزرگترین کاخ برلین

اگر علاقه مند به دیدن کاخ ها هستید، کاخ شارلوتنبرگ را فراموش نکنید. این کاخ بزرگترین کاخ در کشور آلمان است. ساخت کاخ در قرن 17 و به سبک باروک انجام شد. اطراف کاخ با مجسمه ها و باغهای زیبا محصور شده است. شارلوتنبورگ دارای تزیینات عجیب به سبک روکوکو است.  

بزرگترین کاخ برلینبزرکترین کاخ برلین شارلوتنبورگ

ایست ساید گالری

گالری ایست ساید طولانی ترین دیوار برلین است که به عنوان یادبود آزادی از آن یاد می شود. این گالری روباز در واقع گفتگویی هنرمندانه بین مردم است که در قالب نقاشی و تصویر بر دیوار ثبت می شود. هر سال سه میلیون گردشگر از این دیوار دیدن می کنند. تصاویر این گالری آزاد معمولا جنبه انتقادی دارد و هنرمندان از این طریق چالش ایجاد می کنند.

بخش نظرات
اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ

پرواز های چارتر و ارزان را با گوشی هوشمند خود جستجو و بلیط رزرو کنید. با اپلیکیشن تریپ ضمن سهولت در خرید از تخفیف های ویژه بهره مند شوید.

اپلیکیشن رزرو پرواز تریپ
6Lcvc3kaAAAAALAILAp0jE_FSwTasfoo6HDqw6Xc